Branduri de succes, create în Transilvania, și cum se construiește povestea din jurul unui brand au fost temele principale care au definit cea de-a doua conferință organizată de revista Transilvania Business. Ne-au încântat cu poveștile lor manageri și proprietari de afaceri din domeniile IT, energie, agricultură, curierat sau cercetare-dezvoltare. Consultanți din domeniul brandingului ne-au oferit și instrumentele uzitate în construcția unui brand, iar specialiștii în proprietate intelectuală ne-au arătat cum să ne protejăm o marcă.
Ne-am oprit apoi din nou la branding cu Adriana Cocîrță, CEO Nomade Communication. “Branding personal. Cum să îți spui povestea” a fost tema prezentării pe care invitata Transilvania Business și-a ales-o. Ne-a plăcut definiția simplă, neîntortocheată și fără limbajul complicat al comunicării pe care ne-a oferit-o: “brandingul personal este despre ceea ce spun oamenii despre voi atunci când nu sunteți în cameră”.
Am trecut apoi la chestiuni mai serioase, la componentele brandingului personal: “vizibilitate în fața segmentelor voastre de public țintă, încrederea pe care o inspirați interlocutorilor voștri, reputația, care poate fi ruinată într-o secundă și se clădește foarte greu, și percepția, cum vă percep ceilalți în diferite situații, despre emoțiile și sentimentele pe care le stârniți în fața interlocutorilor, auditoriului etc”.
Și am ajuns din nou la poveste, la faptul că fiecare avem propria poveste, unică, pe care, dacă o spunem corect, putem construi un brand puternic și care rezistă în timp. “Este foarte important să îi facem pe ceilalți să ne perceapă corect și atunci investiția și construcția unui brand personal puternic, ne asigură că vom fi percepuți corect. Brandingul personal se construiește, în egală măsură, pe baza unei identități vizuale corecte, puternice, pe baza unei strategii de comunicare care implică social media marketing, se construiește pe baza unui portofoliu pe care îl avem, pentru că noi toți de aici, din sală, avem un background profesional, academic, multe experiențe, povești personale pe care le putem folosi. E despre conținut, care vă sugerez să fie în jurul expertizei voastre personale. E despre relații pentru că dincolo de imagine, de culoare, de carte de vizită, e despre oameni și despre relațiile construite de-a lungul timpului”, a mai punctat Adriana Cocîrță.
Ligia VORO
Citește și:
Asocierea condusă de Construcții Erbașu va termina Centura Sânmartin în două săptămâni
Lucrările la drumul de legătură dintre Municipiul Oradea și Sânmartin se apropie de final. Stadiul fizic al execuției…
15 mai 2024
TIFF face Garden Party la Domeniul Banffy din Răscruci
Castelul Banffy din Răscruci, o bijuterie arhitecturală proaspăt renovată, își deschide larg porțile pentru Festivalul Internațional de Film Transilvania…
15 mai 2024
DP World stimulează comerțul european prin investiții de peste 130 mil. € în România
Fluxurile de marfă se estimează să crească cu aproximativ două milioane de tone anual, stimulând comerțul, creșterea economică…
15 mai 2024
Poftiți de luați cultură! Hrană pentru suflet! S-a deschis Târgul de Carte Gaudeamus Oradea
Piața Unirii din Oradea este destinația perfectă pentru cei care doresc să-și hrănească sufletele. Târgul de Carte Gaudeamus…
15 mai 2024
Castelul din Gilău, renovat cu 10 milioane €. Cum arată în prezent
Una dintre bijuteriile istorice ale Transilvaniei își redeschide porțile cu un picnic special pentru familii, după un proces…
15 mai 2024
Apă Someș apelează la canalizarea alternativă în Apuseni
Operatorul clujean analizează introducerea unei soluții de canalizare inteligentă pentru procesarea apelor uzate din zonă. Consiliul Județean (CJ)…
15 mai 2024
Transilvania Broker a dat înapoi la afaceri în debutul anului
Compania de brokeraj de asigurări din Bistrița și-a publicat rezultatele financiare pe primele trei luni ale anului. Transilvania…
15 mai 2024
O nouă destinație turistică în Bihor, la mai puțin de 30 kilometri de Oradea
Județul Bihor are o nouă destinație turistică spectaculoasă la mai puțin de 30 de kilometri de Oradea: un…
15 mai 2024