Eveniment

Conferință de renume în Marketing, la UVT

62 de profesori și cercetători în domeniul marketingului, dintre care 47 din străinătate, se reunesc la Universitatea de Vest din Timișoara, în perioada 21-22 septembrie, în cadrul Conferinței Regionale a Academiei Europene de Marketing.
Participă profesori din Austria, Cehia, China, Cipru, Croația, Franța, Germania, Grecia, India, Japonia, Lituania, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Serbia, Slovenia, Statele Unite ale Americii, Ungaria și România. Aceștia vor prezenta rezultatele cercetărilor lor care contribuie la conectarea teoriei cu practica de marketing în vederea creșterii competitivității firmelor din țările central și est-europene. Cele 39 de lucrări acceptate vor fi prezentate în cadrul următoarelor secțiuni: marketing strategic; comportamentul consumatorului; marketing internațional; managementul vânzărilor; social media; comunicări de marketing; etică și sustenabilitate.
‘Organizarea conferinței la Timișoara, la UVT, confirmă recunoașterea internațională de care colegii noștri de la Facultatea de Economie și de Administrare a Afacerilor se bucură. Evenimentul nu este unul singular. În ultimii ani, am găzduit numeroase evenimente științifice de renume, pe diferite domenii. De altfel, ne bucurăm de recunoaștere internațională la nivelul întregii universități. Ea se reflectă și în clasificările internaționale, unde suntem o prezență constantă’, spune Rectorul UVT, prof. univ. dr. Marilen Gabriel Pirtea.
Trei profesori de referință la nivel internațional în domeniul marketingului vor aborda în plen subiecte de actualitate în domeniul marketingului. Roland Rust de la Universitatea din Maryland vaw prezenta modul în care Inteligența Artificială va transforma sectorul serviciilor, Adamantios Diamantopoulos de la Universitatea din Viena va prezenta impactul stereotipurilor asupra comportamentului consumatorului, iar Gerrit van Brugen de la Universitatea Erasmus din Rotterdam va explica rolul Academiei Europene de Marketing în regiune. Menționăm și prezentarea provocărilor adoptării Internetului Lucrurilor în practica de business de către Stelian Câmpeanu, directorul executiv al ETA2U.
În cadrul ceremoniei de primire a participanților de la Palatul Baroc vor fi adresate cuvinte de bun venit de către primarul Timișoarei, prof. univ. dr. Nicolae Robu, rectorul Universității de Vest din Timișoara, prof. univ. dr. Marilen Pirtea, precum și de către directorul Muzeului de Artă, prof. univ. dr. Victor Neumann.

Related posts

21 martie: Cătălina Ponor, Melania Medeleanu, Mona Nicolici sau Maia Morgenstern urcă pe scena The Woman la Cluj-Napoca

Stefana Muresan

CT | SALSA WEEK & KIZOMBA 2016

Karpatia Pony Show la a treia ediție!

Stefana Muresan

XPN Live: Antreprenoriatul și soluțiile IT în era post COVID-19

A. I.

100 days to the Monaco Yacht Show

Ionut Oprea

SALSA WEEK & KIZOMBA 2016

EXPO MODĂ – Design Vestimentar la Muzeul Etnografic al Transilvaniei

Papuc Irina

The 2018 Monaco Yacht Summit: Introducing new clientele to the superyacht world

redactia

Impactul tehnologiei în sistemul medical: blockchain, inteligență artificială, VR si alte tendințe, la iCEE.health 2018, săptămâna viitoare

Stefana Muresan

Specialiștii EY România prezintă noutățile și provocările vamale din 2019-2020

Stefana Muresan

Marius Ghenea si Dragos Popescu vin la Baia Mare cu BusinessDrive

Stefana Muresan

Festivalul George Enescu ajunge la Sibiu

Stefana Muresan

Transilvania Business va semna un parteneriat cu Global Connection International Media Group

Raluca Ursu

Register now for BACK 2 BUSINESS Bucharest

Stefana Muresan

Building Home Bucharest 2019

Stefana Muresan

World Credit Congress & Exhibition, eveniment dedicat managementului riscului de credit

Final call for nominations at the 15th annual EuropaProperty SEE Real Estate Awards Gala & Forum

Papuc Irina

Dezbatere: legea publicitatii la medicamente

Transilvania Business

Tehnologii inovatoare prezentate de Continental la Timișoara

Stefana Muresan

NRCC Bulgaria School Trip – Veliko Târnovo

Ionut Oprea

Conferinţa ZF Branduri româneşti, Oradea, 12 septembrie. Cum pot construi antreprenorii branduri locale puternice care să reziste pe piaţă

A. I.

Pria Aviation: secretele zborului

SPECIALIȘTII IN HR SE REUNESC LA CLUJ-NAPOCA, ÎN CADRUL EVENIMENTULUI OPERATIONAL HR

redactia

Blue Air, curse charter pe ruta Oradea – Constanţa

Stefana Muresan

Leave a Comment