Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Profilul bucurestenilor care planuiesc sa-si cumpere locuinta in curand

Profilul bucuresteanului care vrea sa-si cumpere o locuinta in urmatoarele 12 luni are umartoarele caracteristice: femeie, tanara, casatorita si cu un venit peste 4500 lei, se arata intr-un studiu comandat de Storia.ro pentru targul Imobiliarium din 13-15 octombrie, la Baneasa Shopping City.
Putin peste jumatate, 50,83%, dintre cei 5.617 de respondenti ai studiului au declarat ca intentioneaza sa achizitioneze un camin intr-un an, iar 75,31% vor apartament si doar 24.69% se gandesc ca locuinta proprie sa fie o casa.
In privinta varstei, segmentul cel mai numeros, de 39,79%, se gaseste in intervalul 25-34 de ani, iar peste jumatate dintre respondenti sunt femei, 55,41%.
Statusul marital al respondentilor arata ca: 43,36% – sunt casatoriti; 24,73% – sunt singuri; 20,91%- sunt intr-o relatie. Veniturile lunare sunt peste 4500 lei pentru 25,01% dintre respondenti, intre 2.500-3.000 lei pentru 13,31%, urmate de 3.000-3.500 lei pentru 9,39%.
In ceea ce priveste bugetul pe care vor sa-l aloce cumpararii locuintei, trei intervale au rezultate foarte apropiate.
Buget intre 50.001 si 70.000 euro = 24.73%
Buget intre 30.001 si 50.000 euro = 24.06%
Buget pana in 30.000 euro = 24.83%
Chiar daca procentul este mic, numarul bucurestenilor care vor sa-si cumpere case de lux este relevant.
Buget intre 70.001 si 100.000 euro = 14.40%
Buget intre 100.001 si 150.000 euro = 6,55%
Buget peste 150.000 euro = 5,43%
Studiul a fost realizat in perioada 1-13 septembrie de catre firma Omniconvert, la comanda Storia (platforma de anunturi imobiliare OLX), partener principal al targului de locuinte Imobiliarium.
„Rezultatele studiului sunt foarte apropiate de informatiile completate de vizitatorii Imobiliarium la editia din primavara, ceea ce confirma ca targul raspunde cerintelor pietei. Confirmarea ca suntem veriga dintre cererea actuala si oferta ne da un imbold puternic sa continuam pe drumul inceput. Pentru editia din toamna, 60% dintre locuintele prezente la eveniment, pot fi achizitionate cu bugete de pana la 80.000 euro, iar 40% au un pret care depaseste acest prag. Se poate observa o usoara crestere a pretului comparativ cu editia din primavara”, a declarat Adrian Stanescu, project manager Imobiliarium.
Intre 13-15 octombrie, pe o suprafata de 3000 mp, in parcarea centrala de la Baneasa Shopping City, expozitia tehnologizata de real-estate aduce peste 10.000 de locuinte de la 84 de expozanti.
Cei peste 7.000 de vizitatori asteptati vor avea si in editia a doua posibilitatea de a viziona case si apartamente din ofertele tuturor expozantilor cu ajutorul ochelarilor de Realitate Virtuala (VR).
„Bucurestenii sunt foarte atenti in tot procesul de achizitie a unei locuinte: de la cautarea propriu-zisa care se poate intinde pe o platforma de anunturi pe o perioada de cateva luni, pana la documentarea la fata locului alaturi de un evaluator sau un arhitect. Tocmai de aceea, vedem si o calitate din ce in ce mai mare a ofertelor imobiliare, respectiv a modului prin care dezvoltatorii imobiliari aleg sa le prezinte – de la fotografii de calitate si video-uri adaugate in paginile de anunturi, pana la tururi virtuale realizate prin tehnologia VR, cum se intampla la Imobiliarium”, a declarat Gabriel Grecu, Sales Manager Storia.ro.
Intrarea este gratuita doar pentru persoanele care se inregistreaza pe www.imobiliarium.ro, pana joi, 12 octombrie, inclusiv. In perioada evenimentului, 13-15 octombrie, vizitatorii care nu detin codul primit online vor plati o taxa de 10 lei.
Imobiliarium este un eveniment marca Universum Events
Partener principal Storia.ro
Pentru informatii suplimentare, urmariti platformele oficiale de comunicare
www.imobiliarium.ro
Facebook.com/imobiliarium
Despre Universum Events
Cu o experienta de peste 10 ani in organizarea de evenimente corporate premium, Universum Events si-a construit reputatia de adevarat arhitect in industrie.
Compania are propriile marci, precum Bucharest Technology Week, Internet & Mobile World si MyConnector si o divizie de evenimente personalizate: MICE (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions), axata pe evenimente de amploare pentru clienti, precum Microsoft Summit si Cisco Connect, dar si petreceri si zile ale companiei.
Compania detine cea mai mare licenta de team building din lume, oferind partenerilor sai concepte unice, devenite celebre in Europa si peste Ocean.
Incepand din 2017, Universum Events a adaugat portofoliului de concepte de succes, Hercules Trophy, cunoscut ca fiind cea mai cool competitie semi-atletica de pe planeta dedicata companiilor.
Un nou concept propriu marca Universum Events este Imobiliarium, expozitia tehnologizata de locuinte, in care vizitatorii pot vizualiza cu ajutorul Realitatii Virtuale o parte din casele si apartamentele din oferte.
Pentru detalii, pot fi urmarite site-urile proiectelor:
www.imobiliarium.ro
www.techweek.ro
www.imworld.ro
www.herculestrophy.ro
www.catalystglobal.com
www.universum.ro
Despre Storia.ro
Storia.ro este o platforma de anunturi dedicata exclusiv sectorului imobiliar, lansata de OLX in 2016. Cu peste 100.000 de anunturi si peste 1000 de agentii imobiliare partenere, Storia.ro ofera filtre de cautare avansata, o harta completa a zonei alese cu puncte de interes multiple, precum si un comparator de preturi specifice fiecarei regiuni in parte.
Potrivit unei cercetari efectuate de Reveal Marketing Research, OLX si Storia.ro livreaza 50% din totalul contactarilor de pe piata imobiliara: OLX este lider la nivel cantitativ, furnizand cele mai multe contactari din partea clientilor, in timp ce Storia.ro genereaza contactarile cu cel mai ridicat grad de intentie de cumparare din partea utilizatorilor.
Storia.ro se poate accesa atat in versiunea web, cat si prin aplicatiile mobile IOS si Android.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Jean Poncet, traducatorul lui Lucian Blaga in limba franceza, premiat la Satu Mare

Articolul următor

Kromberg & Schubert caută 100 de oameni pentru fabrica din Arad

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Investiții
Citeste mai mult

Piscina de la Poarta Raiului

Deținătorul hotelului Poarta Raiului din comuna Șugag, satul Tău Bistra, județul Alba a decis să-și completeze oferta turistică…
Infrastructură
Turism
Citeste mai mult

Piscina de la Poarta Raiului

Deținătorul hotelului Poarta Raiului din comuna Șugag, satul Tău Bistra, județul Alba a decis să-și completeze oferta turistică…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share