Analize Real Estate

Profilul bucurestenilor care planuiesc sa-si cumpere locuinta in curand

Profilul bucuresteanului care vrea sa-si cumpere o locuinta in urmatoarele 12 luni are umartoarele caracteristice: femeie, tanara, casatorita si cu un venit peste 4500 lei, se arata intr-un studiu comandat de Storia.ro pentru targul Imobiliarium din 13-15 octombrie, la Baneasa Shopping City.
Putin peste jumatate, 50,83%, dintre cei 5.617 de respondenti ai studiului au declarat ca intentioneaza sa achizitioneze un camin intr-un an, iar 75,31% vor apartament si doar 24.69% se gandesc ca locuinta proprie sa fie o casa.
In privinta varstei, segmentul cel mai numeros, de 39,79%, se gaseste in intervalul 25-34 de ani, iar peste jumatate dintre respondenti sunt femei, 55,41%.
Statusul marital al respondentilor arata ca: 43,36% – sunt casatoriti; 24,73% – sunt singuri; 20,91%- sunt intr-o relatie. Veniturile lunare sunt peste 4500 lei pentru 25,01% dintre respondenti, intre 2.500-3.000 lei pentru 13,31%, urmate de 3.000-3.500 lei pentru 9,39%.
In ceea ce priveste bugetul pe care vor sa-l aloce cumpararii locuintei, trei intervale au rezultate foarte apropiate.
Buget intre 50.001 si 70.000 euro = 24.73%
Buget intre 30.001 si 50.000 euro = 24.06%
Buget pana in 30.000 euro = 24.83%
Chiar daca procentul este mic, numarul bucurestenilor care vor sa-si cumpere case de lux este relevant.
Buget intre 70.001 si 100.000 euro = 14.40%
Buget intre 100.001 si 150.000 euro = 6,55%
Buget peste 150.000 euro = 5,43%
Studiul a fost realizat in perioada 1-13 septembrie de catre firma Omniconvert, la comanda Storia (platforma de anunturi imobiliare OLX), partener principal al targului de locuinte Imobiliarium.
„Rezultatele studiului sunt foarte apropiate de informatiile completate de vizitatorii Imobiliarium la editia din primavara, ceea ce confirma ca targul raspunde cerintelor pietei. Confirmarea ca suntem veriga dintre cererea actuala si oferta ne da un imbold puternic sa continuam pe drumul inceput. Pentru editia din toamna, 60% dintre locuintele prezente la eveniment, pot fi achizitionate cu bugete de pana la 80.000 euro, iar 40% au un pret care depaseste acest prag. Se poate observa o usoara crestere a pretului comparativ cu editia din primavara”, a declarat Adrian Stanescu, project manager Imobiliarium.
Intre 13-15 octombrie, pe o suprafata de 3000 mp, in parcarea centrala de la Baneasa Shopping City, expozitia tehnologizata de real-estate aduce peste 10.000 de locuinte de la 84 de expozanti.
Cei peste 7.000 de vizitatori asteptati vor avea si in editia a doua posibilitatea de a viziona case si apartamente din ofertele tuturor expozantilor cu ajutorul ochelarilor de Realitate Virtuala (VR).
„Bucurestenii sunt foarte atenti in tot procesul de achizitie a unei locuinte: de la cautarea propriu-zisa care se poate intinde pe o platforma de anunturi pe o perioada de cateva luni, pana la documentarea la fata locului alaturi de un evaluator sau un arhitect. Tocmai de aceea, vedem si o calitate din ce in ce mai mare a ofertelor imobiliare, respectiv a modului prin care dezvoltatorii imobiliari aleg sa le prezinte – de la fotografii de calitate si video-uri adaugate in paginile de anunturi, pana la tururi virtuale realizate prin tehnologia VR, cum se intampla la Imobiliarium”, a declarat Gabriel Grecu, Sales Manager Storia.ro.
Intrarea este gratuita doar pentru persoanele care se inregistreaza pe www.imobiliarium.ro, pana joi, 12 octombrie, inclusiv. In perioada evenimentului, 13-15 octombrie, vizitatorii care nu detin codul primit online vor plati o taxa de 10 lei.
Imobiliarium este un eveniment marca Universum Events
Partener principal Storia.ro
Pentru informatii suplimentare, urmariti platformele oficiale de comunicare
www.imobiliarium.ro
Facebook.com/imobiliarium
Despre Universum Events
Cu o experienta de peste 10 ani in organizarea de evenimente corporate premium, Universum Events si-a construit reputatia de adevarat arhitect in industrie.
Compania are propriile marci, precum Bucharest Technology Week, Internet & Mobile World si MyConnector si o divizie de evenimente personalizate: MICE (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions), axata pe evenimente de amploare pentru clienti, precum Microsoft Summit si Cisco Connect, dar si petreceri si zile ale companiei.
Compania detine cea mai mare licenta de team building din lume, oferind partenerilor sai concepte unice, devenite celebre in Europa si peste Ocean.
Incepand din 2017, Universum Events a adaugat portofoliului de concepte de succes, Hercules Trophy, cunoscut ca fiind cea mai cool competitie semi-atletica de pe planeta dedicata companiilor.
Un nou concept propriu marca Universum Events este Imobiliarium, expozitia tehnologizata de locuinte, in care vizitatorii pot vizualiza cu ajutorul Realitatii Virtuale o parte din casele si apartamentele din oferte.
Pentru detalii, pot fi urmarite site-urile proiectelor:
www.imobiliarium.ro
www.techweek.ro
www.imworld.ro
www.herculestrophy.ro
www.catalystglobal.com
www.universum.ro
Despre Storia.ro
Storia.ro este o platforma de anunturi dedicata exclusiv sectorului imobiliar, lansata de OLX in 2016. Cu peste 100.000 de anunturi si peste 1000 de agentii imobiliare partenere, Storia.ro ofera filtre de cautare avansata, o harta completa a zonei alese cu puncte de interes multiple, precum si un comparator de preturi specifice fiecarei regiuni in parte.
Potrivit unei cercetari efectuate de Reveal Marketing Research, OLX si Storia.ro livreaza 50% din totalul contactarilor de pe piata imobiliara: OLX este lider la nivel cantitativ, furnizand cele mai multe contactari din partea clientilor, in timp ce Storia.ro genereaza contactarile cu cel mai ridicat grad de intentie de cumparare din partea utilizatorilor.
Storia.ro se poate accesa atat in versiunea web, cat si prin aplicatiile mobile IOS si Android.

Related posts

 A Global Exhibition on International Real Estate

Stefana Muresan

Șerban Țigănaș: “Cum ar fi dacă fiecare dezvoltare nouă ar fi mai valoroasă decât cele dinainte, din perspectiva sustenabilității?”

redactia

The Wine Book of Romania – Volumul II

Ligia Voro

WDP: Investiții suplimentare de 75 de milioane de euro în România

redactia

Estoria City: The new normal: solvency, flexibility and trust

Ionut Oprea

Studiul “Fii flexibil la birou!” sau altfel “Este lucrul doar de acasă cu adevărat o soluție?”

redactia

Apare un cartier nou la Baia Mare: Pintea Viteazul

Nora Dumitrescu

The current circumstances confirmed that Rustler’s in-house specialists and know-how represent a powerful tool

Ionut Oprea

CBRE lansează Proptech Index 2019: În România, clădirile de birouri sunt pregătite pentru această strategie

Ligia Voro

Werk Property Group investeste 14 mil. euro intr-un proiect rezidential unic in Romania

Ionut Oprea

“Capitala” Ardealului, mai scumpă decât capitala României

Stefana Muresan

Portland Trust și Ares Management LP au vândut complexul de birouri Oregon Park către Lion’s Head Investments

Stefana Muresan

Nearly thousand top projects in Poland worth €120bn

Ionut Oprea

CTP o numește pe Andreea Odovîncă în funcția de Director Financiar pentru România

Stefana Muresan

Claudia Tudor, Executive Director The Concept: “Am învățat că totul este despre client”

Ionut Oprea

CTP a achiziționat A1 Bucharest Park pentru circa 40 milioane de euro

Ligia Voro

PORR Construct, desemnat antreprenor general al Vox Vertical Village

Stefana Muresan

Care sunt beneficiile companiilor care adoptă soluții smart și inovează în Real Estate?

Stefana Muresan

Centric IT, extindere in Palas Iasi

Transilvania Business

Mapping World Urbanity -The Central Theme of MIPIM 2018

Ionut Oprea

Mai mult de 50% dintre români încă plătesc cash atunci când călătoresc

Traian Dan

Avocatnet.ro: Firmele riscă desființarea dacă nu vor converti acțiunile la purtător

Ligia Voro

Budapest at MIPIM 2017

Ionut Oprea

Recrutarea intră pe fast forward în era rețelelor sociale

Stefana Muresan

Leave a Comment