Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Planurile Paralela 45: Creştere a afacerilor de 20%, deschiderea a cinci agenţii și pachete pe zbor charter spre Antalya din Târgu Mureş

Turoperatorul Paralela 45, specializat în vacanţe de tip charter, circuite şi turism individual, a înregistrat un volum de vânzări de 50 milioane euro în 2017, în creştere cu 25% faţă de anul anterior, datorită cererii tot mai mari de circuite şi sejururi în străinătate şi în România, dar şi deschiderii de noi puncte de lucru în Bucureşti şi în ţară. Pentru acest an, compania mizează pe o creştere a afacerilor de 20% şi deschiderea a cinci agenţii, precum şi creşterea segmentului de vânzări online şi corporate, a declarat miercuri Alin Burcea, proprietarul Paralela 45, într-o conferinţă de presă.
Acesta a afirmat că destinaţiile din România au cunoscut o creştere foarte mare, comparativ cu anii anteriori.
”În ultimii trei-patru ani, românii s-au îndreptat foarte mult spre destinaţiile autohtone. De exemplu, există în acest an o cerere pe segmentul balneo cum nu a fost în 28 de ani de când activez în domeniul privat. Turismul intern e pe val”, a spus Alin Burcea, potrivit news.ro, într-o conferinţă de presă.
Cele mai mari creşteri s-au înregistrat anul trecut pentru circuite externe (+35%), turoperatorul având peste 120 de programe în ofertă, cu avionul şi autocarul, în Europa, Asia, Africa, America de Nord şi America de Sud.
Cele mai vândute circuite au fost cele în Rusia, unde preţul unui pachet porneşte de la 780 euro plus taxe, urmată de Portugalia, Israel şi Iordania, Italia, Spania şi Grecia.
În cazul turismului individual, Paralela 45 a înregistrat o creştere de 23%, cele mai căutate destinaţii fiind România, Bulgaria, Grecia şi Turcia.
La chartere, gradul mediu de ocupare a fost de 98%, cele mai căutate destinaţii fiind Grecia, Spania, Turcia, Cipru şi Italia.
Pentru acest an, Paralela 45 estimează o creştere a vânzărilor cu 20% generată de noile destinaţii cu zboruri charter oferite, de destinaţiile consacrate, de noile circuite şi de creşterea cu 45% a turismului intern, impulsionat de voucherele de vacanţă.
În ceea ce priveşte itinerariile noi, touroperatorul lansează în acest an vacanţe în Panama, Nicaragua şi Costa Rica.
În 2018, turoperatorul a adaugat în oferta sa chartere din Bucuresti spre insulele Samos şi Lesbos (Grecia), litoralul albanez, Alanya (Turcia), sejururi în Puglia (Italia) şi pachete pe zbor charter spre Antalya din Târgu Mureş.
Acestea se adaugă destinaţiilor de vară oferite constant turiştilor, cum ar fi Grecia, Turcia, Spania, Portugalia, Italia, Croaţia, Cipru de Nord şi Sud.
În plus, afacerile companiei vor creşte şi datorită viitoarelor invesţiţii în turismul de incoming şi în dezvoltarea turismului de business, precizează news.ro.
În perioada de Early Booking vacanţele au reduceri de până la 45% şi pornesc de la 320 de euro/persoană pentru un sejur de şapte nopti, preţ care include zbor charter, cazare la un hotel de trei stele, transferuri şi asistenţă turistică. Pentru un sejur pe litoralul românesc tarifele de vacanţă încep de la 70 euro/persoană pentru un sejur de cinci nopti la un hotel de trei stele.
Paralela 45 a investit recent 120.000 euro în extinderea reţelei la 43 de agenţii proprii şi în franciză, inaugurând şapte noi puncte de lucru în Bucureşti, Braşov, Arad, Bacău şi Sfântu Gheorghe.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Alu Metal Guss, cea mai veche turnătorie de aluminiu din lume, își vinde fabrica de lângă Timișoara

Articolul următor

Doi clujeni produc mezeluri vegetale și le exportă în Europa

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share