București Eveniment Ultimele stiri

BusinessMark aniversează 5 ani de la organizarea primului eveniment B2B

BusinessMark, una dintre principalele companii de organizare evenimente B2B din România, sărbătorește 5 ani de activitate atât prin îmbunătățirea calității serviciilor și diversificarea portofoliului de clienți, cât și prin relansarea site-ului www.business-mark.ro.
 
De la perioada depășirii de Start-Up, la consolidarea pe piață și extinderea la nivel național
BusinessMark este o companie înființată în anul 2013, la inițiativa celor 3 parteneri de business care și-au propus să contribuie la dezvoltarea mediului de afaceri din România prin oferirea unui spațiu profesionist de discuții și networking. Până în prezent, BusinessMark a organizat peste 170 de evenimente cu focus pe diferite industrii și arii profesionale, ce au reunit aproximativ 1600 de speakeri, români și străini, și 12.000 de participanți în orașe precum: București, Cluj-Napoca, Timișoara, Constanța, Brașov și Iași.

Principala activitate a BusinessMark este organizarea de evenimente business „concept propriu”. Prin combinarea celor mai bune metode de comunicare și de business matchmaking, compania le propune clienților instrumente eficiente de dezvoltare, cât și acces la un mediu propice pentru crearea parteneriatelor strategice și conectarea cu profesioniștii din țară și străinătate. Totodată, compania oferă partenerilor săi servicii de Event Management și B2B Public Relations.
Provocări și reușite – Ce reprezintă 5 ani de BusinessMark pentru fondatori
„Când am pornit BusinessMark, în 2013, am avut ambiția de a aduce în prim-plan o definiție mai rar întâlnită a evenimentelor business. O definiție bazată pe ideea valorii intrinseci a unui eveniment bine conceput și organizat. Evenimentele B2B, în sine, sunt instrumente importante pentru mediul de afaceri, pentru progresul sectoarelor de business și chiar pentru dezvoltarea profesională a specialiștilor din cadrul companiilor. Am pornit cu dorința de a schimba o perspectivă demodată pe care o identificasem în piață – aceea a evenimentelor ca simple piese de completare a media plan-urilor. Credem cu tărie în importanța întâlnirilor de business precum cele pe care le organizăm și în puterea profesioniștilor de a colabora pentru a realiza experiențe valoroase. Consider că acesta a fost punctul zero pentru noi – acela în care ne-am decis să facem dreptate evenimentelor B2B și să le acordăm importanța pe care o merită, ghidându-ne întotdeauna după principii precum utilitate, echilibru, transparență”, a declarat Andreea Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.
„Cred că piața românească de evenimente B2B este una relativ matură, în sensul în care mediul de business din România are așteptări ridicate la nivel de content, speakeri, organizare și o experiență bună de participare la conferințe. Mă aștept la o stabilizare la nivelul Bucureștiului, unde cred că piața permite câteva evenimente anuale cu focus pe majoritatea industriilor. La nivelul României, sunt încrezător într-un trend crescător și o diversificare a evenimentelor la nivel regional. În cadrul BusinessMark  am inclus în strategie, încă din 2016, dezvoltarea de proiecte în marile orașe ale țării. Din punct de vedere al industriilor și ariilor profesionale targetate cred că evenimentele ce acoperă schimbările fiscale, legislative, noile directive europene vor crește, piața fiind caracterizată de multe schimbări, atât în România, cât și la nivelul comunității europene.”, a declarat Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.
„Odată cu dezvoltarea companiei, am reușit să progresăm și din punct de vedere financiar, BusinessMark înregistrând creșteri ale cifrei de afaceri de la an la an. Consider că această creștere a venit pe fondul dezvoltării continue a echipei și al numărului mare de proiecte proprii dezvoltate, al conturării liniilor de Event Management și B2B Public Relations. La nivelul profitului, creșterea a fost constantă, dar strategia noastră a fost de reinvestire pentru a dezvolta business-ul și a ne păstra competitivi. Pentru o companie mică, sunt de părere că nu doar obținerea profitului este o provocare, ci și modul în care acesta este gestionat. Încercăm să identificăm zonele care pot genera creștere și să direcționăm resursele către acestea. Nu în ultimul rând, cel mai important lucru pentru a avea succes este să iți placă ceea ce faci, să fii dispus să muncești din greu și să ai inițiativă.”, a declarat Dan Popescu, Managing Partner, BusinessMark.
Responsabilitate socială – puterea de a face o lume mai bună
BusinessMark investește în inițiative de responsabilitate socială pentru a face din România un loc mai bun pentru generații viitoare. Până în prezent, compania a investit în diverse inițiative de educație, mediu și sport. La baza acestor acțiuni se află o preocupare constantă de a contribui la dezvoltarea armonioasă a societății prin susținerea dezvoltării personale și profesionale a tinerilor defavorizați, implicarea în activități ce au rolul de a proteja mediul înconjurător și acordarea sprijinului necesar pentru promovarea performanțelor în rândul sportivilor români.
 
 

Related posts

Flotă de 16 camioane DAF, trimisă la Tulcea

Nora Dumitrescu

Proiectul Regional „Apaserv” aferent județului Satu Mare debutează cu semnarea contractelor pentru comunele Bătarci, Târșolț și Orașu Nou

Gruita Ienasoiu

Eveniment online: Bioeconomia și Obiectivele de Dezvoltare Durabilă

Ligia Voro

Acord de colaborare semnat de CCIAT și Hong Kong Trade Development Council

redactia

SEE Property Forum 2016

Piețele agro ale Sălajului se mută pe internet

Nora Dumitrescu

Învățarea relevantă: Cum învăță diferit 43.700 elevi din România?

redactia

Premieră: Pacienți cu ocluzie coronariană totală cronică, salvați prin două intervenții complexe la Spitalul Monza-Ares Cluj Napoca

Stefana Muresan

Drumuri județene modernizate prin Regio-POR 2014-2020: peste 26 de milioane de euro finanțare pentru DJ608 din județul Caraș-Severin

Stefana Muresan

Top cei mai buni angajatori în 2018: Vodafone România, OMV Petrom şi Banca Transilvania, pe primele trei poziţii. Ministerul Apărării, în top 10

redactia

Elite în business. Județul Mureș. Ranking 11: NOVA VITA HOSPITAL, 10 ani de servicii medicale de excelență

Transilvania Business

Cultura și gastronomia slovacă la Huta Slavia

Gruita Ienasoiu

Fonduri europene în valoare de 610 milioane de euro au fost atrase în 10 ani, în Oradea, de 18 specialiști

redactia

BUSINESS CHALLENGE 2019

Ionut Oprea

BERD, Allianz-Tiriac Asigurări și Kompass împărtășesc idei de business managerilor din România

Stefana Muresan

Românii ar alege o carieră în IT pentru atractivitate, siguranță și salarii mari

Traian Dan

Tarom lansează o nouă cursă regulată, Chişinău-Timişoara, cu trei frecvenţe pe săptămână

Stefana Muresan

Bucureștenii și clujenii fac cele mai multe plăți online

Nora Dumitrescu

Vox Technology Park, certificare finala, BREEAM – Excellent

redactia

Romgaz, investiție de peste 136 milione euro în depozitul de gaze de la Sărmăşel și alte 87 milioane în depozitul Depomureş

Stefana Muresan

Zi fierbinte la ROMGAZ

Ligia Voro

Cum arată primul kit complet de protecție 100% românesc: produs la o fabrică din Călan, județul Hunedoara

Ion Surdu

Finanțare de 1,8 milioane de euro pentru viitorii fermieri ai Transilvaniei

Nora Dumitrescu

ABSL Romania is offering 30 scholarships every years for postgraduate studies

Stefana Muresan

Leave a Comment