București Eveniment Ultimele stiri

BusinessMark aniversează 5 ani de la organizarea primului eveniment B2B

BusinessMark, una dintre principalele companii de organizare evenimente B2B din România, sărbătorește 5 ani de activitate atât prin îmbunătățirea calității serviciilor și diversificarea portofoliului de clienți, cât și prin relansarea site-ului www.business-mark.ro.
 
De la perioada depășirii de Start-Up, la consolidarea pe piață și extinderea la nivel național
BusinessMark este o companie înființată în anul 2013, la inițiativa celor 3 parteneri de business care și-au propus să contribuie la dezvoltarea mediului de afaceri din România prin oferirea unui spațiu profesionist de discuții și networking. Până în prezent, BusinessMark a organizat peste 170 de evenimente cu focus pe diferite industrii și arii profesionale, ce au reunit aproximativ 1600 de speakeri, români și străini, și 12.000 de participanți în orașe precum: București, Cluj-Napoca, Timișoara, Constanța, Brașov și Iași.

Principala activitate a BusinessMark este organizarea de evenimente business „concept propriu”. Prin combinarea celor mai bune metode de comunicare și de business matchmaking, compania le propune clienților instrumente eficiente de dezvoltare, cât și acces la un mediu propice pentru crearea parteneriatelor strategice și conectarea cu profesioniștii din țară și străinătate. Totodată, compania oferă partenerilor săi servicii de Event Management și B2B Public Relations.
Provocări și reușite – Ce reprezintă 5 ani de BusinessMark pentru fondatori
„Când am pornit BusinessMark, în 2013, am avut ambiția de a aduce în prim-plan o definiție mai rar întâlnită a evenimentelor business. O definiție bazată pe ideea valorii intrinseci a unui eveniment bine conceput și organizat. Evenimentele B2B, în sine, sunt instrumente importante pentru mediul de afaceri, pentru progresul sectoarelor de business și chiar pentru dezvoltarea profesională a specialiștilor din cadrul companiilor. Am pornit cu dorința de a schimba o perspectivă demodată pe care o identificasem în piață – aceea a evenimentelor ca simple piese de completare a media plan-urilor. Credem cu tărie în importanța întâlnirilor de business precum cele pe care le organizăm și în puterea profesioniștilor de a colabora pentru a realiza experiențe valoroase. Consider că acesta a fost punctul zero pentru noi – acela în care ne-am decis să facem dreptate evenimentelor B2B și să le acordăm importanța pe care o merită, ghidându-ne întotdeauna după principii precum utilitate, echilibru, transparență”, a declarat Andreea Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.
„Cred că piața românească de evenimente B2B este una relativ matură, în sensul în care mediul de business din România are așteptări ridicate la nivel de content, speakeri, organizare și o experiență bună de participare la conferințe. Mă aștept la o stabilizare la nivelul Bucureștiului, unde cred că piața permite câteva evenimente anuale cu focus pe majoritatea industriilor. La nivelul României, sunt încrezător într-un trend crescător și o diversificare a evenimentelor la nivel regional. În cadrul BusinessMark  am inclus în strategie, încă din 2016, dezvoltarea de proiecte în marile orașe ale țării. Din punct de vedere al industriilor și ariilor profesionale targetate cred că evenimentele ce acoperă schimbările fiscale, legislative, noile directive europene vor crește, piața fiind caracterizată de multe schimbări, atât în România, cât și la nivelul comunității europene.”, a declarat Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.
„Odată cu dezvoltarea companiei, am reușit să progresăm și din punct de vedere financiar, BusinessMark înregistrând creșteri ale cifrei de afaceri de la an la an. Consider că această creștere a venit pe fondul dezvoltării continue a echipei și al numărului mare de proiecte proprii dezvoltate, al conturării liniilor de Event Management și B2B Public Relations. La nivelul profitului, creșterea a fost constantă, dar strategia noastră a fost de reinvestire pentru a dezvolta business-ul și a ne păstra competitivi. Pentru o companie mică, sunt de părere că nu doar obținerea profitului este o provocare, ci și modul în care acesta este gestionat. Încercăm să identificăm zonele care pot genera creștere și să direcționăm resursele către acestea. Nu în ultimul rând, cel mai important lucru pentru a avea succes este să iți placă ceea ce faci, să fii dispus să muncești din greu și să ai inițiativă.”, a declarat Dan Popescu, Managing Partner, BusinessMark.
Responsabilitate socială – puterea de a face o lume mai bună
BusinessMark investește în inițiative de responsabilitate socială pentru a face din România un loc mai bun pentru generații viitoare. Până în prezent, compania a investit în diverse inițiative de educație, mediu și sport. La baza acestor acțiuni se află o preocupare constantă de a contribui la dezvoltarea armonioasă a societății prin susținerea dezvoltării personale și profesionale a tinerilor defavorizați, implicarea în activități ce au rolul de a proteja mediul înconjurător și acordarea sprijinului necesar pentru promovarea performanțelor în rândul sportivilor români.
 
 

Related posts

IMMOFINANZ strengthens balance sheet and posts significant improvement in net profit for the first three quarters of 2017

Ionut Oprea

Ce bugete pregătesc vizitatorii la expoziția Imobiliarium din Capitală

Stefana Muresan

Viitorul nou spital județean din Sibiu: 1.054 de paturi pentru adulți, 315 pentru copii. Hotel și heliport, în proximitatea spitalului

Stefana Muresan

Marți, 28 aprilie, ora 9:00, se reiau înscrierile pe platforma IMM Invest

Traian Dan

Juriul internațional Future Makers a desemnat start-up-urile câștigătoare ale premiilor de 20.000 de euro

Papuc Irina

Producătorul de cabluri IPROEB Bistrița, creștere cu 6,6 mil. lei a veniturilor și cu 1,9 mil. lei a profitului net

Stefana Muresan

Romanian Financial Conference

Stefana Muresan

Sibienii așteptați la noul mall cu reduceri de până la 80%

Papuc Irina

ROFMA vă invită la Conferința Internațională de Facility Management, ROFMEX 2017

Ionut Oprea

Ferma Bolloga își deschide băcănie din toamnă

Nora Dumitrescu

Adrian Volintiru a câștigat selecția pentru funcția de director general al ROMGAZ

redactia

GIC a finalizat acordul de achizitie a P3

Ionut Oprea

Livrări și tranzacții cu ritm susținut – analiza Colliers H1

Ionut Oprea

MedLife pune în funcțiune propriul laborator de testare Covid-19: capacitatea de procesare – 300 de teste pe zi

Ion Surdu

Situația IMM-urilor si a fondurilor europene

Ionut Oprea

Maramureș: Compania americană Universal Alloy Corporation Europe investeşte peste 250 de milioane de euro într-un centru pentru producţia de componente pentru aeronave

redactia

Mihai Păduroiu numit CEO, Office Division, One United Properties

Ionut Oprea

Brașov: Biroul de proiectare Dico&Țigănaș va crea conceptul pentru Sala polivalentă

Stefana Muresan

Mureș: Unirii Park Residence II ”crește” conform graficului. Prima etapă, sold out!

redactia

Evenimentele, cea mai eficientă modalitate de promovare B2B

Ionut Oprea

Satu Mare: Alu Menziken investește în două hale noi la Medieşu Aurit

Stefana Muresan

Salonul Vintest Bucuresti, editia a 6-a

Transilvania Business

Investiție de 24 milioane de euro la Vălenii de Munte, în noua fabrică a companiei Maspex, care produce Tymbark și Salatini

Papuc Irina

Din iunie, zboruri Cluj-Bucureşti cu Blue Air

Transilvania Business

Leave a Comment