Cluj Lideri si afaceri Real Estate Slider Ultimele stiri

Napoca Imobiliare o afacere și, mai ales, o familie de succes

Una dintre cele mai cunoscute și mai performante agenții imobiliare din România, Napoca Imobiliare, se poate mândri cu un brand puternic, care deține una dintre cele mai mari baze de date din țară, cu brokeri imobiliari foarte bine pregătiți și cu proprietăți exclusiviste în principalele orașe, care pot ajunge la peste 1 milion de euro ca și valoare. Soții Ioana și Cătălin Oltean, proprietarii businessului, au construit totul de la 0, apelând la strategii eficiente de management.
Povestea…
Povestea începe în anul 2011, când Ioana Oltean a deschis o agenție imobiliară, într-o perioadă dificilă întrucât piața nu își revenise după criza economică ce începuse la sfârșitul anului 2008. ”În 2012 mi-am unit forțele cu Cătălin, am muncit împreună zi de zi, weekend de weekend, am dezvoltat și am pregătit numeroși brokeri imobiliari, am inovat un sistem de lucru bine pus la punct, reușind astfel ca în 2014 să obținem un brand mult râvnit pe piața clujeană, marca înregistrată „Napoca Imobiliare”, ne-a spus Ioana Oltean.
Secretul unei evoluții atât de rapide pe o piață imobiliară volatilă, cum este cea din Cluj-Napoca, este atât de natură profesională cât și personală.
”Am reușit în business și carieră, pentru că ne place să dezvoltăm oameni, suntem un cuplu foarte unit, ne consultăm tot timpul legat de activitatea de la firmă, cunoscuții noștri spun că suntem tipul de cuplu 1 la 1.000.000, întrucât suntem 24 din 24 h împreună de aproape 10 ani și ne comportăm de parcă abia ne-am cunoscut. Sinergia dintre noi, ca și cuplu și parteneri de afaceri, ne-a ajutat să avem aceeași viziune, să privim în aceeași direcție, în același timp. Apoi a urmat multă muncă, dezvoltare personală și implicarea directă în pregătirea continuă a echipei. Toate acestea le-am condimentat cu integritate, respect, încredere în oameni și atitudine pozitivă”, a mai adăugat Ioana Oltean.
Rebranding reușit
Astăzi, agenția Napoca Imobiliare, după doar trei ani de la rebranding, a devenit agenția cu cea mai mare bază de date din județul Cluj și din țară. Deține trei puncte de lucru în Cluj-Napoca, în cartierele Mărăști, Mănăștur și în centrul municipiului. Obiectul de activitate este amplu, de la administrări imobile la intermedieri tranzacții, închirieri și vânzări rezidențiale, comerciale, industriale și agricole. În portofoliul de proprietăți sunt incluse și proprietăți exclusiviste din orașe precum Cluj-Napoca, Timișoara, București, Oradea, Iași, Brașov, în aceste orașe discutând de ,,pachete de proprietăți” de peste 1.000.000 euro.
Având discuții avansate de a aduce investitori din Turcia, Emiratele Arabe Unite, SUA, Elveția și Germania, Napoca Imobiliare preconizează că anul 2018 va fi un an cu tranzacții imobiliare de valoare.
,,Ne-am dori ca acești dezvoltatori să investească în Cluj, însă deținem oportunități extraordinare și în alte orașe aflate în plină dezvoltare imobiliară. La multe dintre aceste oportunități ni se cere discreție astfel că nu putem face publice aceste date, întrucât unul dintre atuurile care ne caracterizează ca politică a firmei este confidențialitatea”, a subliniat Cătălin Oltean.
Ce presupune un asemenea business
,,Este un business mult mai complex decât pare, întrucât trebuie susținut de foarte mulți piloni: investiții continue de ordinul multor mii de euro/lună, leadership flexibil, sistem organizațional, suport juridic, softuri, bază de date, marketing foarte bine gândit și multe altele. Nimic din toate acestea nu ar duce însă la performanță fără resursa umană care trebuie permanent instruită, consiliată și evaluată. Fără obiective clare, servicii de calitate, transparență, oameni foarte bine pregătiți și diversitate, un asemenea business nu ar avea viață lungă. Țintim la o piață foarte largă de clienți întrucât portofoliul și echipa de câțiva zeci de brokeri imobiliari ne permite să satisfacem nevoile acesteia”,
Ioana și Cătălin Oltean, proprietarii Napoca Imobiliare
“Sunt foarte mulțumit de serviciile agenției Napoca Imobiliare, deoarece am tranzacționat împreună mai multe imobile într-un timp record”,
Borodi Liviu – constructor
,,În calitate de colaborator al nostru pentru ansamblul din Golf Residence, suntem multumiți că 30 % din apartamentele vândute în acest proiect au fost intermediate prin agenția Napoca Imobiliare, deși am avut încheiate contracte cu peste 20 de agenții. Am avut o foarte bună colaborare, motiv pentru care ii recomandăm cu încredere pentru promptitudine, profesionalism, flexibilitate și devotament”,
Japit Green Residence SRL.

de Ionel Albu

Related posts

„Un absolvent de arte nu ajunge șomer”. Interviu cu rectorul Universității de Artă și Design Cluj, Radu-Marcel Moraru

redactia

Linia de producţie Bell Helicopters ar putea fi mutată din Texas la Braşov

Stefana Muresan

Ministerul Dezvoltării cumpără 56 autobuze electrice pentru Timișoara și Brașov

redactia

Complexul Energetic Hunedoara cumpără gaze în valoare de 22 de milioane de lei de la Romgaz

Stefana Muresan

România a primit la Berlin trei premii pentru educație antreprenorială

Traian Dan

Programe Universitare aliniate cerinţelor pieţei, susţinute de NTT DATA Romania

Stefana Muresan

FOTO-VIDEO: Beer’s Point, automatizare de top în drumul spre extinderea internațională

Transilvania Business

Falimentul unei istorii de aproape trei decenii: RAFO Onești. Și totuși…

Ligia Voro

Trenul Cluj Napoca – Viena intră în circulaţie

redactia

MedLife a deschis prima hyperclinică din Oradea, printr-o investiţie de 1,2 milioane euro

redactia

UBB, 14 specializări în limba germană și 72 în maghiară

Stefana Muresan

Vitacom Electronics încheie primul trimestru cu afaceri de 13,5 milioane lei, în creştere cu 25%

Stefana Muresan

Noul bazin de înot din Blaj va fi deschis vineri. Investiție de peste un milion de euro

Papuc Irina

Ariston a lansat noua gamă de boilere electrice Lydos

Ligia Voro

Credite garantate de stat, dobândă zero, plafon de un miliard de lei

redactia

Impactul Google în România: afaceri anuale de 4,3 miliarde de lei

Papuc Irina

Austriecii de la Rondocarton investesc 16 mil. euro pentru dezvoltarea fabricilor din Apahida şi Şura Mică

Stefana Muresan

Lâna prelucrată în Bistrița și Sighet, folosită la izolarea termică a locuințelor

redactia

NRCC Dutch evening in Cluj

Ionut Oprea

Profitabilitatea Grupului TeraPlast a crescut cu 26%  

Ligia Voro

Topul companiilor cu capital german din România este alcătuit preponderent din retaileri

Ligia Voro

Cristian Covaciu (IPEC) – de la o baracă de tablă, la 1% din producția mondială de farfurii și 700 de angajați

Stefana Muresan

UNPR solicită Guvernului măsuri urgente de atenuare a consecințelor COVID-19

Traian Dan

AUTORIZAȚIILE DE LIBERĂ TRECERE PRIN SATU MARE PENTRU AUTOVEHICULELE DE MARE TONAJ SE ELIBEREAZĂ ONLINE

Gruita Ienasoiu

Leave a Comment