București Mureș Real Estate Slider

HIRSCH Porozell, 45 de ani de experiență internațională în producerea polistirenului expandat

Compania austriacă HIRSCH Porozell activează de 11 ani pe piața românească, fiind unul dintre cei mai mari producători de polistiren expandat din țară. Firma a încheiat exercițiul financiar 2016 cu o cifră de afaceri de peste 44 milioane de lei, înregistrând un profit de 1,7 milioane de lei. Anul 2017 este un an al expansiunii pentru grupul austriac care, fiind fidel sloganului “…expanding with ideas”, și-a “expandat” afacerea nu doar prin idei inovative, ci și prin achiziția a 3 noi unități de producție de mare capacitate, situate în București, Timișoara și Sfântu Gheorghe, pe lângă fabrica deja existentă la Cluj. Mai multe însă despre planurile HIRSCH Porozell și piața izolațiilor din România, vom vorbi cu Directorul de Vânzări al firmei, Viorel Chertes, care activează în cadrul companiei încă de la înființarea acesteia, în anul 2006, având o vastă experiență în piața de construcții și izolații, acumulată de-a lungul celor 11 ani de activitate în domeniu.
 
Domnule Chertes, ce a adus anul 2017 pentru HIRSCH Porozell?


 
În principiu, a adus 3 fabrici noi și cel puțin triplarea capacității noastre de producție, care a ajuns acum la peste 1 milion de metri cubi pe an. Contextul actual al pieței ne-a determinat să facem aceste investiții, având încredere în potențialul pieței românești. Este o mișcare îndrăzneață, dar situația din piață este acum favorabilă pentru astfel de investiții.

 
 
 
 

Cum credeți că va evolua piața de izolații în următoarea perioadă?
Ne așteptăm la o creștere a pieței de izolații, nu spectaculoasă, dar e o creștere, până la urmă. Dacă ne uităm la sectorul rezidențial, care este consumatorul cel mai mare de polistiren expandat dintre toate sectoarele de construcții, observăm o creștere cu 40 % în ultimii doi ani. Pe lângă acest aspect mai este și Directiva UE care stipulează că, până la finele anului 2020, clădirile noastre să fie mai eficiente energetic, printr-o izolație mai bună. Luând în considerare că izolarea cu polistiren expandat este soluția agreată în 95 % din cazuri când vine vorba despre izolarea unei clădiri, considerăm că este o oportunitate bună pentru afacerea noastră.
 

Care este principala dificultate pe care o întâlniți în comercializarea produselor dumneavoastră, în contextul actual al pieței?
Este o întrebare complexă, însă cred că problema cea mai mare pe care o avem, nu doar noi ci și competitorii noștri, este faptul că cererea de polistiren este mai mică decât capacitățile de producție însumate ale producătorilor. Este o situație care generează o luptă acerbă pentru câștigarea unei cote de piață cât mai mare. Având acces la informație foarte ușor, clientul final este bine informat despre tine și concurenții tăi, astfel încât diferența o face de cele mai multe ori calitatea produsului, pregătirea tehnică a consultanților de vânzări și logistica impecabilă.
 

Spuneți-mi ceva despre HIRSCH Porozell care să-i convingă pe potențialii dumneavoastră clienți să vă aleagă produsele?
Știu că a devenit deja un clișeu, dar voi spune “calitatea produsului”. O spun cu maximă convingere, convingere susținută de clienții noștri actuali care cunosc calitatea produselor noastre, drept pentru care ne-au rămas fideli în contextul în care produsul nostru, fiind premium, este cel mai scump de pe piață. O spun cu mândrie. Pe lângă asta, ar mai fi de menționat experiența internațională de peste 45 ani în producerea polistirenului expandat, fapt care ne pune în situația fericită de a nu avea cum să greșim!
 


 

Related posts

mömax deschide săptămâna viitoare un magazin la Oradea

Traian Dan

Huf extends development center in Romania

Nicolae Pop

Optim PM aniverseaza 10 ani cu noi premii

Ionut Oprea

Leave a Comment