Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

TAROM, serviciu de autofacturare pentru clienții care cumpără bilete online

TAROM a lansat pe 12 martie serviciul de autofacturare, disponibil pentru persoanele fizice sau juridice care achiziţionează bilete de pe site-ul companiei, potrivit unui comunicat remis, marţi, de companie.
“Clienţii TAROM au sesizat în repetate rânduri că emiterea unei facturi, prin procedurile vechi practicate de companie, putea dura chiar şi 90 de zile. Prin implementarea Serviciului de Autofacturare, disponibil online pentru toţi clienţii, factura este emisă instant, fără timp de aşteptare pentru clienţi”, spun reprezentanţii companiei naţionale de transport aerian.
Conform sursei citate, strategia de redresare a TAROM implică retehnologizarea şi informatizarea sistemului de relaţionare cu clienţii.
“Autofacturarea este doar un exemplu care vine să completeze un set de soluţii IT&C, cu obiectivul final de a dezvolta o relaţie prietenoasă cu clienţii noştri. O atitudine deschisă şi corectă a companiei se va concretiza în consolidarea capitalului financiar şi de încredere al TAROM”, se mai arată în comunicat.
Factura este transmisă automat pe e-mail, după completarea datelor necesare achiziţionării biletelor.

Total
0
Shares
Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Producătorul de componente auto Preh, investiții de 25 mil. euro în fabrica din Ghimbav

Articolul următor

The Lawyer European Awards 2018: Maravela|Asociații desemnată Firma de avocatură a anului în Europa de Est și Balcani și propusă pentru Firma de avocatură a anului în Europa

Citește și:
Total
0
Share