Vitacom Electronics, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de electro-retail, a încheiat primul trimestru cu o cifră de afaceri de 13,5 milioane de lei, în creştere cu 25% faţă de perioada similară a anului trecut, pe fondul dezvoltării portofoliului de produse.
“Dacă vorbim punctual despre rezultatele din primul trimestru, lucrurile sunt destul de clare: dezvoltarea susţinută a portofoliului de produse şi menţinerea unei echipe omogene ne-a ajutat să vindem mai mult şi mai bine. Dacă ne uităm la ritmul de creştere din ultimii ani, principalul vector este încrederea pe care o primim din partea partenerilor şi clienţilor noştri. Construim acest capital de încredere de peste 27 ani de zile şi consider că avem toate premisele necesare să atingem rezultate şi mai bune în viitor”, declară Aviva Vita, Marketing & PR Director, Vitacom Electronics.
Compania a vândut în primele trei luni ale anului 3,4 milioane de produse, o valoare asemănătoare cu aceeaşi perioadă a anului trecut. În 2018, însă, Vitacom a vândut produse şi accesorii electronice cu o valoare unitară mai mare.
În ceea ce priveşte profitul companiei din primul trimestru, Vitacom estimează o valoare de 840.000 de lei, dublă faţă de perioada similară a anului trecut.
În ceea ce priveşte obiectivele companiei pentru anul în curs, Vitacom mizează pe menţinerea trendului de creştere şi aşteaptă la finalul anului o cifră de afaceri cu aproximativ 16% mai mare decât în 2017. De asemenea, compania are în plan extinderea portofoliului de produse, precum şi un proces de rebranding al celor 8 magazine en-detail deţinute.
Vitacom Electronics a fost fondată în anul 1991 de Vasile Andrei Vita (foto) şi a dezvoltat două branduri proprii: WELL şi CHROME, pe lângă parteneriate cu branduri recunoscute la nivel mondial precum: GP Batteries, Valueline, Konig, HQ, Cyberpower, Maxell, Goobay, Fixpoint, ProsKit, NGS şi Legrand.
Citește și:
TIFF își mărește bugetul la 1,7 milioane €
Scumpirile la avioane și hoteluri, servicii necesare pentru aducerea invitaților la Cluj, au mărit substanțial costurile celui mai…
16 mai 2024
Cinci firme sau asocieri de firme vor să facă Centura Timișoara Vest
Varianta de Ocolire Timișoara Vest are o lungime de 13,90 km. Contractul prevede construcția a zece lucrări de…
16 mai 2024
Timișoara va avea un skatepark de 15 milioane de lei
Proiectul pentru construirea unui nou skatepark, născut din colaborarea dintre Primăria Municipiului Timișoara și comunitatea locală, urmează să…
16 mai 2024
DEER: “Integrăm prosumatorii și vehiculele electrice”
În primul trimestru al anului, Distribuție Energie Electrică România (DEER) Cluj a pus în funcțiune investiții de 70…
16 mai 2024
Patru pasaje pietonale pe sub Centura Oradea, construite cu fonduri europene
Valoarea investiției este de 11 milioane de euro, durata de execuție fiind de 6 luni de la emiterea…
16 mai 2024
Antreprenoriatul predat în școală în Maramureș va fi generalizat la nivel național
Inițiativa Camerei de Comerț și Industrie Maramureș (CCIM) de a promova antreprenoriatul în unitățile de învățământ prin intermediul…
16 mai 2024
Oradea nu poate ignora Felixul. Felixul nu poate ignora Oradea
Cum poate deveni Bihorul mai atractiv din punct de vedere turistic? Aceasta a fost întrebarea la care au…
16 mai 2024
Campionii excelenței în vin Gîrboiu la RO Wine 2024, Cluj-Napoca
RO Wine, ediția clujeană din 2024 a coagulat crame de rezonanță, precum Crama Gîrboiu, care au adus în…
16 mai 2024