Eveniment

Programul de cursuri AMCOR “Consulting – Tools, Skills & Ethics”

AMCOR (Asociația Consultanților în Management din România) vă propune seria de cursuri “Consulting – Tools, Skills & Ethics”.
Scopul organizării acestor cursuri tematice este acela de a vă ajuta să vă familiarizați cu concepte specifice domeniului, să aflați care sunt cele mai importante cunoștințe, competențe și aptitudini pe care ar trebui să le aibă un consultant în management, dar și să interacționați cu profesioniști care activează pe piața de consultanță în management de mai mulți ani și care cunosc specificul local al acesteia.
În același timp, cursurile vă vor oferi posibilitatea de a vă crea o imagine de ansamblu asupra a ceea ce înseamnă consultanța în management și cum puteți și pe viitor după participarea la acest curs să vă perfecționați pentru a le putea oferi potențialilor beneficiari servicii de consultanță în management de calitate, dar și etice.
Lectorii provin din firme de consultanţă în management cu o importantă experiență în domeniu:
 George Mateescu, designer instrucțional la Masters Advisory.
Metoda de lucru:
 interactivă, bazată pe studii de caz, lucru în echipă, prezentare, exerciții
Cui se adresează:
 Consultanților – vor beneficia de o introducere profesionistă în tematica consultanţei în
management, precum şi de prezentarea modului de organizare a activităţii/modului de lucru al unui consultant profesionist;
 Persoanelor care doresc să urmeze o carieră în consultanță – vor înţelege natura consultanţei precum şi posibilităţile de dezvoltare în această profesie;
Programele de training propuse de AMCOR pentru perioada mai-septembrie 2018:
1) Management strategic prin simulări de business – 23 mai 2018 – George Mateescu, Masters Advisory
Competențe antrenate în cadrul programului:
• Înțelegerea imaginii de ansamblu și a mecanismelor;
• Conceperea strategiilor și adaptarea la evoluția pieței;
• Luarea deciziilor și obținerea avantajelor competitive;
• Gestionarea fluxului de numerar și maximizarea profitabilității;
• Negocierea în condiții de concurență.
2) Management operațional și lucrul în echipă prin simulări de business – 19 iunie 2018 – George Mateescu, Masters Advisory
Competențe antrenate în cadrul programului:
• Adaptarea planurilor la situații specifice, monitorizarea KPI și încadrarea în timp;
• Utilizarea optimă a capacității de producție și luarea deciziilor operaționale sub presiunea concurenței;
• Conectarea sarcinilor individuale la planul echipei și statusul de progres;
• Reprezentarea proceselor, rolurilor și interacțiunilor echipei;
• Gestionarea eficientă a situațiilor de criză și avantajelor.
3) Aplicarea gândirii vizuale în management și facilitarea grafică – 26 septembrie 2018 – George Mateescu, Masters Advisory
Competențe antrenate în cadrul programului:
• Aplicarea gândirii vizuale și reprezentarea grafică a informațiilor prezentate;
• Utilizarea alfabetului, cadrelor de prezentare și a codicelui gândirii vizuale;
• Dezvoltarea sistemului de management vizual al proceselor de business;
• Structurarea, conceperea și elaborarea prezentărilor de business;
• Concentrarea, reducerea complexității și extinderea clarității în ședințe și întâlniri;
• Aplicarea unor metode de luare a deciziilor și rezolvare a problemelor.
Avantajele cursurilor cu jocuri de management și simulări de business
1. Facilitează comunicarea, înțelegerea comportamentelor, coordonarea activităților și lucrul în echipă;
2. Accelerează învățarea prin practica gândirii sistemice, luarea deciziilor și rezolvarea problemelor;
3. Consecințele deciziilor și adaptarea la scenarii dinamice sunt experimentate într-un mediu sigur de învățare;
4. Se reduce distanța dintre teorie și practică prin reprezentarea unor situații reale și rezolvarea acestora;
5. Crește nivelul de implicare al participanților prin conectarea acestora în scenarii atractive de joc.
Avantajele aplicării gândirii vizuale în management
1. Reduce timpul necesar pentru crearea unei viziuni comune asupra unui concept, obiectiv sau proiect;
2. Sporește implicarea participanților și interacțiunea dintre aceștia în cadrul ședințelor și întâlnirilor prin oferirea de sugestii și contribuții, conectate la o imagine comună;
3. Îmbunătățește reținerea informațiilor și integrarea acestora în activitatea curentă;
4. Omogenizează niveluri diferite de înțelegere prin alinierea modelelor mentale și experiențelor anterioare diferite într-o imagine comună;
5. Facilitează desfășurarea ședințelor și întâlnirilor și contribuie la reducerea timpului alocat acestora prin concentrarea energiei în jurul imaginii, evitarea divagațiilor și clarificarea conceptelor.
Taxă de participare:
100 euro/persoană pentru 1 zi de curs pentru participanți independenți
50 euro/persoană pentru 1 zi de curs pentru consultanți din firme membre AMCOR
Locație curs:
Sediul AMCOR, str. Avram Iancu, nr. 22, et. 1, sector 2, București
Persoană de contact:
Alexandra Pușcă, manager AMCOR, tel. 0722.599.503, email: alexandra.pusca@amcor.ro
De ce să particip?
 Vei avea ocazia de a cunoaște persoane cu experiență în domeniu
 Parcurgerea cursului poate fi un prim pas spre obținerea certificării internaționale CMC
 Networking
 Vei primi o diplomă de absolvire a programului de curs
 Vei pleca de la acest curs cu noi cunoștințe care îți vor folosi pe termen mediu și lung
Câteva detalii despre lectorul AMCOR:

george.mateescu.vn@gmail.com
Profil consultant
George Mateescu este designer instrucțional, dezvoltă contexte de învățare și antrenează competențe esențiale de management și gândire vizuală. Implică participanții în jocuri de management și editează conținut educațional pentru a fi uşor de parcurs, înţeles şi reţinut.
Susține programe de formare pentru manageri și profesioniști interesați de aplicarea gândirii sistemice, luarea deciziilor și managementul calității în proiecte. Pregătește formatori interni, speakeri și consultanți pentru creșterea interactivității în prezentările susținute, facilitarea înțelegerii conceptelor și asimilarea rapidă a informațiilor.
În 14 ani de experienţă a realizat 15+ produse educaționale, a livrat peste 100 de programe de formare pentru 3000+ participanţi şi a lucrat ca expert în 10 proiecte de asistenţă tehnică, la nivel național. Este pasionat de activități outdoor și drumeții montane pe timp de iarnă. Îi place să predea și reprezintă procese de management și probleme complexe sub forma unor desene, cu marcarea de etape, consecințe și interacțiuni cheie. Alătură acestora comparații, metafore relevante și transformă rapid totul într-o poveste.
Promovează practica gândirii vizuale și dezvoltă metodologii originale de reducere a erorilor în serviciile profesionale. Este specializat în aplicarea metodologiei de management al proceselor Lean Six Sigma în sectorul serviciilor. Din anul 2011, deţine certificarea internaţională a competenţelor de management CMC © recunoscută de către The International Council of Management Consulting Institutes (ICMCI). A absolvit Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Științe Politice și Administrative, iar în prezent este doctorand în cadrul Academiei de Științe Economice București, cercetările sale concentrându-se pe aplicarea managementului calității în proiecte și construirea jocurilor de management.

Related posts

„Colorful.hr Annual Meetup”, seminarii ce vor aborda cele mai importante subiecte cu impact în salarizare și modificările legislative recente, ajunge în 6 orașe din România

Papuc Irina

HR Summit: Top 3 motive pentru care un angajat alege să plece dintr-o companie

Stefana Muresan

Legendarul TIESTO, primul headliner UNTOLD 2016

Transilvania Business

Elite Business Club la Cluj, pe 9 mai

Stefana Muresan

De la orașele inteligente, la geometria satului – ArchiTECHture Conference&Expo 2017

Stefana Muresan

ORDA vine laTimișoara pentru a discuta cu dezvoltatorii de software și aplicații în cadrul PRIA IT&C and Intellectual Property în 7 martie la hotel Continental

Stefana Muresan

Oradea Festifall 2019, de azi în Piața Unirii și pe Pietonala Vasile Alecsandri.

Ligia Voro

Asociaţia "Hai cu noi în Horă" deschide programul de dezvoltare personală “Joyful Teaching”

Ionut Oprea

Muzeul Țării Secașelor din Miercurea Sibiului

Stefana Muresan

Moda românească, măsuri de relansare pe piaţa americană

Ligia Voro

Real Estate & Construction Forum, ediția III

Transilvania Business

Conferințe, un panel unic în țară și peste 40 de companii la Târgul de Cariere IT de la Cluj

Stefana Muresan

Ultimele 700 bilete la We Love Retro s-au pus în vânzare

redactia

Pascal van den Noort speaker la PRIA Urban Innovation

Ionut Oprea

Piața asigurărilor din România, a 5-a din Europa Centrală și de Est. „Când vine vorba de densitatea asigurărilor, România are de recuperat”

Papuc Irina

Universitatea de Vest din Timișoara: Lansarea proiectului „Local Heritage for Active Tourism in Banat”

Stefana Muresan

CSR Overview

Ionut Oprea

Three jaw-dropping superyachts honored at the 2017 Monaco Yacht Show

Ionut Oprea

Briza cu inspiratie business

UBB, singura universitate din România în clasamentul internațional al universităților Leiden Ranking

Stefana Muresan

Principalul eveniment Angus al anului – Licitația de Bovine Aberdeen Angus în România!

Stefana Muresan

Noi administratori provizorii la Transgaz: Remus Lapusan si Nicolae Minea

Stefana Muresan

Conferința Business (r)Evolution de la Brașov – 31 octombrie 2018, Hotel Kronwell

redactia

„Supply Chain & Logistics Forum”: cum asigurăm managementul eficient al lanțului de aprovizionare

Papuc Irina

Leave a Comment