Turism Ultimele stiri

Paralela 45 a lansat graficul cu tarifele hotelurilor pentru intregul sezon estival

Paralela 45 a lansat pe site-ul său un grafic cu tarifele hotelurilor care se regăsesc în oferta agenției de turism cu pachete de vacanță, serviciu care facilitează alegerea sejurului în funcție de buget.

 

Implementarea în portalul www.paralela45.ro a graficului cu tarife pentru întreg sezonul a fost realizată cu scopul de a crește transparența față de clienți, după ce, începând cu anul 2017, toate tarifele afișate în site-ul agenției, pe panourile stradale ori în social media au fost cele finale, cu toate taxele incluse.

Graficul afișează tarifele de vacanță pentru întreg sezonul, precum și reducerile oferite de partenerii hotelieri sau ofertele speciale lansate de tour operator. Practic, după selectarea zilei plecării și duratei vacanței (de trei, șapte, 10 sau 14 zile), turistul poate compara tarifele și îl poate alege pe cel dorit. Pe graficul fiecărui hotel va găsi foarte ușor cel mai mic tarif în acel moment din întreaga perioadă de operare a charterului.

„Am venit în întâmpinarea turiștilor cu această informație, implementând în portal tarifele pentru toate hotelurile întreg sezonul. Transparența totală este, de altfel, noua politică în relația cu turiștii, la nivel internațional. Până la 1 septembrie mai multe site-uri de rezervări online foarte cunoscute vor trebui să afișeze toate taxele cerute clienților și să renunțe la marketingul care îi induce în eroare”, declară Alin Burcea, CEO Paralela 45.

Rezervările și plățile online au crescut după lansarea portalului paralela45.ro și au ajuns să reprezinte 12% din totalul rulajului de 60 milioane de euro obținut de agenție anul trecut.

Per ansamblu, rezervările din perioada de Early Booking, numai în luna ianuarie, au fost în creștere cu o treime față de perioada similară a anului trecut.

În 2019, polița de asigurare a tour operatorului Paralela 45 a crescut la 1,5 milioane de euro, urmând ca din martie să ajungă la o valoare asigurată a pachetelor de călătorie de trei milioane de euro.

„Valoarea total asigurată de un tour opeator securizează banii turiștilor și dă și mai mare credibilitate clienților în ceea ce privește serviciile sale. În acest an nivelul noii noastre polițe va fi unul dintre cele mai mari din piață”, precizează Alin Burcea.

Agenţia de turism Paralela 45 a fost înființată în 1990, fiind una dintre primele trei agenții private din România.

Related posts

Restricție de viteză pe A1, Sibiu – Sebeș, la Săliște

Ligia Voro

Compania maghiară Terran, producătoare de ţigle din beton, a investit 5 mil. euro într-o fabrică în Câmpia Turzii

Stefana Muresan

Americanii de la Key Safety Systems, noii proprietari ai fabricilor de la Arad și Sibiu

Stefana Muresan

Leave a Comment