Eveniment

Criza din piața muncii, resimțită din ce în ce mai puternic în Moldova. Discutăm despre soluții la Business Focus Iași 2019

Atragerea și retenția de personal continuă să rămână principala problemă a antreprenorilor și managerilor din regiunea Moldovei – aceasta este principala concluzie a unui studiu efectuat de Business Days în
rândul comunității de business din județe Iași, Suceava, Bacău, Neamț și Botoșani la începutul acestui an,
ca preambul pentru organizarea Business Focus Iași 2019.

 

”Am efectuat acest studiu aprofundat pentru a afla nevoile oamenilor de business din regiunea Moldovei și pentru a ne adapta structura conferințelor, temele dezbătute și alegerea speaker-ilor pentru Business Focus Iași 2019. Am observat că și în acest an criza din piața muncii continuă să fie principala provocare pentru firmele din regiunea Moldovei. Cauzele acestui fenomen pot fi evoluția pieței muncii la nivel național – un studiu recent arăta că România se află pe locul 2 în lume în ce privește migrația forței de muncă, mai ales a celei tinere, de până în 35 de ani, dar și neadaptarea companiilor la schimbările inovative în management și cultura organizației. De asemenea, o altă provocare importantă este legată de lipsa predictibilității economice a companiilor, care creează temeri în rândul antreprenorilor”– a declarat Laszlo Pacso, Președintele platformei Business Days.

În acest an, la principalul eveniment de business al anului din regiunea Moldovei, Business Focus Iași, vom reuni peste 50 de speakeri recunoscuți la nivel național și internațional, fiecare cu experiență de peste 15 ani în domeniul său de expertiză: Marius Ghenea, Dragoș Anastasiu, Alex Cernătescu, Dan Mocanu, Răzvan Ziemba, Radu Lupaș, Cristian Secosan, Rudolf Vizental care vor aduce informații relevante și aplicate pe teme de maxim interes pentru mediul de business:

• Crearea, motivarea și dezvoltarea echipei
• Managementul performanței
• Folosirea instrumentelor inovative de management în planificare, coordonare și luarea deciziilor
• Automatizarea proceselor de business
• Business development și strategie de business
• Dezvoltarea creativității, a spiritului întreprinzător
• Managementul cu succes al resurselor
• Comunicare de leadership
• Construirea unui brand de angajator puternic
• Înțelegerea clienților, targetarea lor și dezvoltarea relației cu ei
• Inteligența digitală și folosirea platformelor digitale cu succes în activitatea profesională

Participarea la Business Focus Iași 2019 le va aduce antreprenorilor, managerilor și specialiștilor care vor fi prezenți la eveniment nu doar experiența transformațională a unei zile pline de informații relevante, ci și posibilitatea de a accesa livrabilele concrete și aplicabile încă de a doua zi oferite de speakerii evenimentului: ghiduri, metodologii complete, mecanisme, sisteme, instrumente de lucru, softuri de organizare și planificare a unui departament/afacere, dar și o suită de recomandări și referințe unde cei care doresc pot aprofunda temele dezbătute în cadrul sesiunilor.

 

Business Focus Iași se va desfășura în 10 aprilie 2019 la Palas Congres Hall Iași și le va oferi celor peste 350 de oameni de afaceri, antreprenori, C.E.O., manageri și șefi de proiecte Start-Up un program intens, pe tot parcursul zilei: două conferințe, trei masterclass-uri și 15 workshop-uri tematice. Participanții vor avea posibilitatea de a-și dezvolta abilitățile profesionale, de a achiziționa competențe și de a afla noi modalități de a descoperi soluții creative la provocările cu care se confruntă în viața de zi cu zi. Principalul mod de transfer al cunoștințelor va fi aplicat, prin schimb de experiență și sesiuni de întrebări și răspunsuri care duc discuțiile și prezentările experților la situații concrete din viața profesională a participanților, utilitatea și relevanța acestor sesiuni crescând și mai mult.

Parteneri Business Focus Iași 2019

Parteneri Premium: Alfa Test, Fan Courier, Instant Factoring, Leaseplan, Uncredit Bank, Termene.ro, Zitec, eOkey.

Parteneri : SmsAdvert, Ageo, Biocom, Trandafir si Asociatii, Calin Iepure.

Parteneri Logistici: Aqua Carpatica, Domeniile Sâmburești, Dallmayr, Little Texas, Pleiada Hotel, Chivas, Cuptorul Moldovencei, Glazurai, McDonald’s, Subway, Teo’s Coffee.

Business Days este cea mai complexă platformă de afaceri, dezvoltare profesională și personală din România pentru antreprenori și manageri din toate domeniile de activitate. Evenimentele Business Days sunt cele mai mari și de impact evenimente de business din România – în 2019 aceste evenimente vor fi organizate în marile orașe ale țării: Iași, Cluj, Timișoara, București.

Platforma Business Days cuprinde peste 65 de evenimente organizate, servicii de promovare inteligentă cu lead capturing, servicii de generare de lead-uri, evenimente corporate, Business Days TV – un canal video de educare și informare, studii de piață.

Evenimentele Business Days sunt singurele evenimente din România care aplică studii de cercetare pentru a afla problemele și provocările cu care se confruntă antreprenorii și managerii locali, astfel încât temele și acțiunile evenimentului să răspundă nevoilor actuale ale participanților; mai mult, este singurul eveniment care își alege speakerii, profesioniștii și experții în baza unei evaluări date de comisii de validare a acestora.

Înscrierile au loc până la data de 9 aprilie 2019.

Related posts

Mai sunt 30 de zile pentru înscrierile la Astra Film Festival

Stefana Muresan

Cine reprezintă România la Expo Real Munich 2019

Ligia Voro

TeCOMM 2016: Shopping-ul este o activitate de relaxare

Transilvania Business

Programul national de microindustrializare 2016 în consultare publică

Transilvania Business

Principalul eveniment Angus al anului – Licitația de Bovine Aberdeen Angus în România!

Stefana Muresan

Golf. Bal medieval. Conferinţe marca Transilvania Business. Transilvania Open 4 Business 2017 by Transilvania Business Magazine. 18-20 mai 2017, Cluj.

Raluca Ursu

A 7-a ediție a salonului VINTEST București

Ionut Oprea

Inovația tehnologică și clădirile smart din ce în ce mai des întâlnite în industria Real Estate

Stefana Muresan

Sales & Marketing Conference

Transilvania Business

Paradă de produse tradiționale la USAMV Cluj-Napoca

ACAROM si EXACT SYSTEMS organizeaza Quality Academy, Pitesti, 28 noiembrie 2017

Stefana Muresan

PRIA Aviation Fly-in – singurul weekend premium de aviație pentru oamenii de business va avea loc în 13 -15 iulie la Aeroportul Tuzla

Stefana Muresan

Conferința și expoziția RoBuild 2018 – CONCRETE EDITION

redactia

Speakerii L.I.F.T. 2019: Cristian Florea, social media manager, Kooperativa 2.0

Ligia Voro

ABSL announces the ABSL Awards Gala, on April 19th, Hotel Intercontinental, Ronda Ballroom

Stefana Muresan

Conferinta: Cities of Tomorrow #5

Ionut Oprea

The event for Superyacht Owners

Ionut Oprea

Emil Boc la conferinta PRIA Innovation

Ionut Oprea

Meat & Milk: ”Piață, Prețuri, Importuri, Oțet”

Conferința Digital Days 2019, Oradea 25 – 26 octombrie

Traian Dan

APIA a inceput plata finală a subvențiilor

Targul National Imobiliar, editia primavara 2016

Cea mai spectaculoasă ediție Bookfest Timișoara

Stefana Muresan

Evenimentele, cea mai eficientă modalitate de promovare B2B

Ionut Oprea

Leave a Comment