Eveniment

REBELS AND RULERS – Cannes Lions-ul Europei de Est

Jurnalul internațional Brandingmag revine în România cu cea de-a doua ediție a conferinței REBELS AND RULERS – The Global Forum for Open Branding. 20 de experți internaționali vin în București pe 17 și 18 octombrie 2019 pentru două zile în care brandingul își găsește locul în centrul strategiei de business. Speakerii de anul trecut apreciază că evenimentul are, pentru branding și pentru Europa de Est, relevanța și potențialul pe care prestigiosul festival Cannes Lions le are pentru advertising și industria creativă.

© FotografulTAU

Tehnologia este în continuă evoluție, marketingul este dispersat pe tot mai multe canale iar managerii și creativii trebuie să țină pasul cu toate acestea fără ca esența companiei să se dilueze. Construirea unui brand puternic și integrarea unor strategii de brand coerente la baza business-ului pot asigura acest lucru. Compania va putea fi prezentă pe mai multe canale păstrându-și relevanța și respectând particularitățile fiecărui mediu de comunicare pentru un impact maximizat; va putea trece prin toate transformările digitale în ritmul alert în care apar; și va putea face față schimbărilor ce țin de resursele umane – de la provocările menținerii coeziunii unei echipe, la provocarea de a colabora cu consultanți externi care trebuie să respecte esența companiei în tot ceea ce fac pentru ea.

 

Prezentările din cadrul primei ediții REBELS AND RULERS au demonstrat că brandingul este mai complex decât designul, mai mult decât logo-ul și mai mult decât advertisingul; au arătat versatilitatea și aplicabilitatea învățăturilor brandingului în dezvoltarea personală, construirea comunităților, organizarea corporativă și chiar în prezența unei națiuni pe scena mondială. În acest an, conferința face un pas firesc înainte, ducând conversația către cultura de brand, atât în interiorul, cât și în exteriorul unei persoane, companii, comunități, sau țări. Având tema centrală “Brand Culture Inside and Out”, REBELS AND RULERS va aduce în discuție: Cum pot brandurile să vadă și să prevadă schimbările culturale în timp ce acestea evoluează? Care tactici s-au dovedit cele mai eficiente în comunicarea valorii și autenticității într-un ritm susținut? Și cum te poți asigura că generezi o cultură organizațională creativă, iar nu rigidă, în momentul în care compania se concentrează mult (atât intern cât și extern) pe eficientizare și tehnologizare?

 

Acestea sunt doar câteva dintre întrebările care vor fi abordate de cei 20 de speakeri, experți de la companii și agenții de renume internațional, pe 17 și 18 octombrie 2019, în București. Pe parcursul a două zile de conferință și workshopuri, aceștia vor împărtăși cu publicul soluții practice, contra-indicații, cât și cele mai eficiente modalități pentru a construi un brand puternic pentru un start-up sau pentru o companie cu vechime în piață.

 

Ediția din 2018 a depășit așteptările tuturor, speakerii spunând că “REBELS AND RULERS poate deveni Cannes Lions-ul Europei de Est,” iar participanții locali și de peste hotare spunând că este primul eveniment de la care au plecat cu atât de multe notițe, pe care ulterior le-au și aplicat în companiile lor. Anul acesta, evenimentul așteaptă peste 900 de participanți,  manageri, antreprenori, creativi, specialiști în marketing și experți în recrutare sau dezvoltare de personal, toți fiind afectați în mod direct de puterea brandului cu care lucrează.

 

Biletele la prețul Early Bird sunt valabile pe rebelsrulers.com până la finalul lunii mai.

 

REBELS AND RULERS este cea mai complexă conferință de business și branding a Europei de Est, care aduce laolaltă specialiști în domeniu din toată lumea, pentru a inspira și stimula business-urile locale. Peste 20 de speakeri internaționali își vor împărtăși experiența pe parcursul a două zile de conferință și workshopuri pe teme bazate pe creativitate și tehnologie. Evenimentul va avea loc pe 17 și 18 octombrie, în București, la centrul de conferințe Willbrook Platinum. Website: RebelsRulers.com.

 

Organizatorul conferinței este Brandingmag, jurnalul independent internațional lansat în 2011, care oferă conținut analitic despre industria de branding globală. Echipa Brandingmag este formată din jurnaliști dedicați și contribuitori internaționali, specialiști în branding și marketing din agenții și companii de renume mondial. Revista aduce expertiza lor aproape de marketeri și antreprenori prin analize de calitate a tot ceea ce ține de strategii și campanii fresh de branding, identitate și dezvoltare de brand, și execuții impresionante.

 

 

Related posts

Asociaţia "Hai cu noi în Horă" deschide programul de dezvoltare personală “Joyful Teaching”

Ionut Oprea

Primul eveniment online dedicat comerțului electronic în Republica Moldova – Pria E-Commerce Online Conference 10 iunie 2020 de la 11,30

Papuc Irina

Electric Castle își va mări suprafața de festival cu 30% anul viitor

Nora Dumitrescu

REBELS AND RULERS și importanța Culturii de Brand. Unde te înscrii?

Ligia Voro

Prințul Charles a primit titlul de Doctor Honoris Causa al UBB

Stefana Muresan

UAMT Golf Cup 3’rd Edition

Ligia Voro

Inscrieri la Safety Awards, editia a II-a

Ionut Oprea

Iubitorii de muzică retro au parte de Another Night to Remember

redactia

DEVO 2019: proiecte de dezvoltare din 15 țări, investiții de peste 10 miliarde de euro

Ligia Voro

Perspective economice ale Romaniei

Transilvania Business

Top playerii magazinelor online isi vand povestile in aceasta toamna!

Karpatia Pony Show, 3 zile de spectacol intens

Stefana Muresan

Priaevents, în parteneriat cu Confederația Patronală Concordia, organizează evenimentul online, cu tema : Impactul învățământului dual asupra economiei naționale

Papuc Irina

ROFMA organizează prima ediție a Romanian Workplace Management Forum

Stefana Muresan

International Media Forum 2017 se desfăşoară între 21-25 Mai în Antalya, Turcia

Raluca Ursu

Campionii în Business din Muntenia au fost premiați pe scena Teatrului Național București

redactia

EUROLOG la Bucuresti

Ionut Oprea

Pfeiffer Vacuum își mută activitatea în Parc industrial Nervia, după o investiție de 13 mil. euro

redactia

#NOVEMBarh: 300 de arhitecți și invitați au pe 24 noiembrie un maraton de idei despre spațiile în care trăim

redactia

HOTCO 2020, Hotel Investment Platform CEE & Caucasus

Ionut Oprea

Ce competențe sunt necesare astăzi pe piața muncii?

Stefana Muresan

SHIFT. CHANGE MANAGEMENT CONFERENCE

Forumul Internațional de Agricultură RALF 2016, speakeri și fermieri

350 directori și actori în educație participă la Conferința Internațională Arhitecții Educației

Nicolae Pop

Leave a Comment