Eveniment

REBELS AND RULERS – Cannes Lions-ul Europei de Est

Jurnalul internațional Brandingmag revine în România cu cea de-a doua ediție a conferinței REBELS AND RULERS – The Global Forum for Open Branding. 20 de experți internaționali vin în București pe 17 și 18 octombrie 2019 pentru două zile în care brandingul își găsește locul în centrul strategiei de business. Speakerii de anul trecut apreciază că evenimentul are, pentru branding și pentru Europa de Est, relevanța și potențialul pe care prestigiosul festival Cannes Lions le are pentru advertising și industria creativă.

© FotografulTAU

Tehnologia este în continuă evoluție, marketingul este dispersat pe tot mai multe canale iar managerii și creativii trebuie să țină pasul cu toate acestea fără ca esența companiei să se dilueze. Construirea unui brand puternic și integrarea unor strategii de brand coerente la baza business-ului pot asigura acest lucru. Compania va putea fi prezentă pe mai multe canale păstrându-și relevanța și respectând particularitățile fiecărui mediu de comunicare pentru un impact maximizat; va putea trece prin toate transformările digitale în ritmul alert în care apar; și va putea face față schimbărilor ce țin de resursele umane – de la provocările menținerii coeziunii unei echipe, la provocarea de a colabora cu consultanți externi care trebuie să respecte esența companiei în tot ceea ce fac pentru ea.

 

Prezentările din cadrul primei ediții REBELS AND RULERS au demonstrat că brandingul este mai complex decât designul, mai mult decât logo-ul și mai mult decât advertisingul; au arătat versatilitatea și aplicabilitatea învățăturilor brandingului în dezvoltarea personală, construirea comunităților, organizarea corporativă și chiar în prezența unei națiuni pe scena mondială. În acest an, conferința face un pas firesc înainte, ducând conversația către cultura de brand, atât în interiorul, cât și în exteriorul unei persoane, companii, comunități, sau țări. Având tema centrală “Brand Culture Inside and Out”, REBELS AND RULERS va aduce în discuție: Cum pot brandurile să vadă și să prevadă schimbările culturale în timp ce acestea evoluează? Care tactici s-au dovedit cele mai eficiente în comunicarea valorii și autenticității într-un ritm susținut? Și cum te poți asigura că generezi o cultură organizațională creativă, iar nu rigidă, în momentul în care compania se concentrează mult (atât intern cât și extern) pe eficientizare și tehnologizare?

 

Acestea sunt doar câteva dintre întrebările care vor fi abordate de cei 20 de speakeri, experți de la companii și agenții de renume internațional, pe 17 și 18 octombrie 2019, în București. Pe parcursul a două zile de conferință și workshopuri, aceștia vor împărtăși cu publicul soluții practice, contra-indicații, cât și cele mai eficiente modalități pentru a construi un brand puternic pentru un start-up sau pentru o companie cu vechime în piață.

 

Ediția din 2018 a depășit așteptările tuturor, speakerii spunând că “REBELS AND RULERS poate deveni Cannes Lions-ul Europei de Est,” iar participanții locali și de peste hotare spunând că este primul eveniment de la care au plecat cu atât de multe notițe, pe care ulterior le-au și aplicat în companiile lor. Anul acesta, evenimentul așteaptă peste 900 de participanți,  manageri, antreprenori, creativi, specialiști în marketing și experți în recrutare sau dezvoltare de personal, toți fiind afectați în mod direct de puterea brandului cu care lucrează.

 

Biletele la prețul Early Bird sunt valabile pe rebelsrulers.com până la finalul lunii mai.

 

REBELS AND RULERS este cea mai complexă conferință de business și branding a Europei de Est, care aduce laolaltă specialiști în domeniu din toată lumea, pentru a inspira și stimula business-urile locale. Peste 20 de speakeri internaționali își vor împărtăși experiența pe parcursul a două zile de conferință și workshopuri pe teme bazate pe creativitate și tehnologie. Evenimentul va avea loc pe 17 și 18 octombrie, în București, la centrul de conferințe Willbrook Platinum. Website: RebelsRulers.com.

 

Organizatorul conferinței este Brandingmag, jurnalul independent internațional lansat în 2011, care oferă conținut analitic despre industria de branding globală. Echipa Brandingmag este formată din jurnaliști dedicați și contribuitori internaționali, specialiști în branding și marketing din agenții și companii de renume mondial. Revista aduce expertiza lor aproape de marketeri și antreprenori prin analize de calitate a tot ceea ce ține de strategii și campanii fresh de branding, identitate și dezvoltare de brand, și execuții impresionante.

 

 

Related posts

CCIR lanseaza InfoBulletin numarul 73

Transilvania Business

Au început înscrierile la Meat & Milk 2016!

Transilvania Business

Adoptă transformarea digitală strategică la cea de-a 8a ediție GoTech World

Ligia Voro

Business to more Business

Transilvania Business

The sum of all fears, variant 2018: when CEOs' lack of digital culture opens all gates to hackers.

Ligia Voro

BIAS 2016 – sambata 30 iulie

Ultimele zile de inscriere la evenimentul Best Marketing Cluj

redactia

România reprezentată la reuniunea Consiliului General al WCF

Traian Dan

Nicoleta NUȚU, Partner Development Manager pentru ISV, Microsoft Romania, participă la PRIA IT&C and Intellectual Property 2018, în 15 mai, la Cluj-Napoca

Stefana Muresan

Din iunie, zboruri Cluj-Bucureşti cu Blue Air

Transilvania Business

Acceleratorul BCR-InnovX se extinde cu program de incubare la Iași pentru antreprenorii pasionați de IT și tehnologie din regiunea Moldova

Papuc Irina

Cities of Tomorrow #7: Communities in Focus Gândire globală. Acțiune locală.

Stefana Muresan

Fermieri din 10 țări vin la București în noiembrie, la RALF 2016

Leader-Shift Conference – Empowering individuals, teams and organizations

Ionut Oprea

VIN LA EXPO! IUBESC VINUL ROMÂNESC – Salonul VINTEST București, editia a VIII-a

Stefana Muresan

“Fiscal do’s and don’ts when working with inter-company/group transactions”

Transilvania Business

Poiana Brașov: Aspire Academy, cel mai prestigios program de leadership şi antreprenoriat

Stefana Muresan

PRIA Copyright and Intellectual Property

Ionut Oprea

Ce vezi, ce testezi, ce inveti la Bucharest Technology Week 2017

Stefana Muresan

Campionul agriculturii de precizie din Olanda, pentru prima dată în România, la forumul AGRICULTURA DE PRECIZIE

redactia

2000 de angajați Michelin și familiile lor au sărbătorit 40 de ani de activitate a uzinei din Zalău

Stefana Muresan

Agroturismul și gastronomia tradițională – modalitati de capitalizare prin dezvoltarea turismului culinar în Romania

redactia

Best practices, tendințe și previziuni @HR Vibes, Timișoara

Stefana Muresan

40 Belgian students from Ghent University choose Brasov and Bucharest for an entrepreneurial bootcamp : a true first event

Stefana Muresan

Leave a Comment