Antreprenori Bihor Bistrița-Năsăud Brașov Cluj Covasna Cultural Fonduri Europene Harghita Industrie Infrastructura Investitii Lideri si afaceri Maramureș Mureș Sibiu Slider Timiș Turism Ultimele stiri

Revista Transilvania Business, un cadou special pentru Europa și pentru România

Echipa revistei Transilvania Business a dat dovadă de creativitate de-a lungul celor aproape 10 de ani de la prima sa apariție pe piața media, dezvoltând proiecte editoriale unicat, realizate cu ajutorul partenerilor revistei care înțeleg să susțină inițiativele publicației.

Așa s-a născut și ediția de colecție, editată în 288 de pagini, în limba engleză, și tipărită într-un tiraj de 15.000 de exemplare. Intitulată sugestiv Enjoy Transylvania! A jewel of Romania at the heart of Europe, ediţia 87 a Transilvania Business surprinde valorile acestei regiuni care au făcut posibilă o dezvoltare economică aparte și o identitate cultural-istorică unică în Europa.

În această ediție de colecție, specială, am reflectat în reportaje și articole de autor ample istoria, arhitectura, tradițiile, obiectivele turistice transilvănene, dar și câteva branduri de aici și am pășit pe unele trasee cunoscute din antichitate sau construite și promovate mai aproape de zilele noastre – Drumul Apelor Minerale, Drumul Aurului, Drumul Sării, Drumul Vinului sau ofertanta Via Transilvanica, născută, dar cu propriul său destin, din proiectul Via Maria Theresia. În paginile revistei am adus mai aproape de cititorii noștri specificul diverselor zone etnografice și istorice din Transilvania, precum și proiectele majore de investiții dezvoltate din fonduri proprii, guvernamentale sau cu finanțare europeană de către partenerii noștri instituționali din Primăriile Municipiului Sibiu, Blaj, Oradea, Reghin, Târgu Mureș, Timișoara și a Orașului stațiune Sovata, respectiv din Consiliile Județene Arad, Bistrița-Năsăud, Brașov, Cluj, Covasna, Harghita, Maramureș și Mureș.

Companii de renume național și internațional au înțeles și susținut această inițiativă unicat a revistei Transilvania Business, promovându-și brandul în paginile proiectului nostru exclusivist.

Peste 3.000 de persoane au degustat această ediție de colecție la Consiliul European informal de la Sibiu, din 9 mai. În urma parteneriatului cu Primăria Municipiului Sibiu, pentru care îi mulțumim doamnei primar Astrid Fodor și echipei Domniei Sale, ediţia de colecţie a revistei Transilvania Business a fost dăruită tuturor participanţilor la Summit – lideri, delegaţi, jurnalişti, într-un cufăr de lemn pictat manual cu o imagine care reprezintă o latură a istoricei Piețe Mari, alături de alte daruri – o sticlă de vin din anul nașterii fiecărui lider din partea emblematicului producător de vinuri Jidvei, un salam de Sibiu, oferit de Scandia, un cozonac tradițional cu nucă, produs de firma sibiană Transagape, ambalat într-un ștergar țesut cu motive tradiționale, borcănașe cu dulceață de gutui cu nucă, dulceață de vișine, miere de mană de brad, miere cu ciocolată, ciocolată de casă și un șervet din borangic brodat manual.

Proiectele noastre nu se opresc aici și vă lansăm încă de acum invitația de a ne fi parteneri. Vom descoperi în următoarele ediții cum s-au pregătit și se pregătesc companiile pentru a răspunde noilor imperative din domeniul generic al mediului și protecției mediului, cum arată în 2019 oglinda energiei românești, care sunt provocările în real estate-ul din piața autohtonă și internațională, cum agricultura din România ar putea crea plusvaloare valorificând superior materiile prime, pentru a aminti doar câteva.

Revista poate fi achiziționată din această săptămână din benzinăriile MOL, OMV, PETROM, ART-PETROL, ETU, rețeaua de magazine INMEDIO, magazinele OCTAGON, METRO, XPRESS, hipermarketurile REAL și în rețeaua POȘTA ROMÂNĂ.

 

Related posts

Smart City Expo World Congress 2018 eyes a record-breaking edition under the theme Cities to live in

Ionut Oprea

Afacere de familie în Maramureș: ulei presat la rece, din semințe de la producătorii locali

Stefana Muresan

CA Romgaz SA Mediaș propune dividende de 3,82 de lei/acțiune

Ligia Voro

Unul din doi români angajați vrea să-și schimbe locul de muncă până la sfârșitul anului

Papuc Irina

NTT Data România, internet gratuit în centrul Clujului

Stefana Muresan

Asocierea Alpenside-Comnord-Specialist Consulting a câștigat licitația pentru sectorul de autostradă Râșnov – Cristian

Stefana Muresan

Peste 1.500 de noi locuri de muncă, generate de inaugurarea a 11 noi hoteluri afiliate marilor lanţuri internaţionale

redactia

CNAIR: Documentaţia pentru construcţia secţiunii 4 a autostrăzii Piteşti-Sibiu, trimisă la ANAP

Stefana Muresan

Peşterile Farcu şi Meziad se redeschid pentru vizitatori, sâmbătă, 6 iunie

Traian Dan

Locatarii etapei a treia a proiectului Blue Residence, propria aplicație Smart Home

Stefana Muresan

Parteneriat târgumureșean în domeniul imagisticii medicale

Stefana Muresan

Trafic îngreunat în Vama Giurgiu

Ligia Voro

Maurer Imobiliare, nou proiect rezidențial cu 36 de imobile în Brașov

Stefana Muresan

Timișoara va avea un Muzeu al Revoluției

Stefana Muresan

Investiții noi “pe țeavă” la Tenaris. Zalăul intră pe piața automotive

Stefana Muresan

GEORGIA, UNA DINTRE CELE MAI FRUMOASE ȚĂRI DIN LUME, DEVINE DISPONIBILĂ TURIȘTILOR ROMÂNI DIN 3 IULIE GRAȚIE PACHETELOR OFERITE DE WIZZ TOURS

Stefana Muresan

Fermele piscicole din Ardeal se luptă cu statul, cormoranii și braconierii

Transilvania Business

Jerome Olive, numit director general interimar al Automobile Dacia, în locul lui Antoine Doucerain

redactia

CCIR propune Guvernului un set de 73 de măsuri de relansare a economiei

Traian Dan

Tirrena, Astaldi şi Strabag, constructorii care au avansat cel mai mult în ultima lună

Stefana Muresan

Forumul anual SUERD, în Capitală

Ligia Voro

16 staţii de încărcare a vehiculelor electrice la Oradea

Traian Dan

Un orădean a scăpat de un credit de circa 52.000 de franci prin negociere

Traian Dan

Zacaria: the opportunity to adapt to client’s needs

Ionut Oprea

Leave a Comment