București Lideri si afaceri Real Estate Slider Ultimele stiri

După 10 ani ca CEO al P3, Ian Worboys se implică în proiecte antreprenoriale

După ce a condus P3 Logistic Parks timp de 10 ani, contribuind la transformarea acestuia într-unul dintre cei mai importanți dezvoltatori de spații logistice de pe piață, cu proprietăți de peste 4,2 milioane mp în 11 țări, Ian Worboys a părăsit compania pentru a se aventura unor noi proiecte antreprenoriale.

„P3 a reprezentat pentru mine o experiență extraordinară. Plec dintr-o echipă de oameni minunați, mulți devenindu-mi prieteni de-a lungul timpului. Am angajat întotdeauna oameni care sunt mai buni decât mine într-un fel sau altul, iar această politică s-a dovedit a fi eficientă pe parcursul activității mele în această companie. Sunt foarte mândru de ceea ce am realizat alături de colegii mei în calitate de echipă P3.”, a spus Ian Worboys.

Unul dintre proiectele în care Ian a investit și la creșterea și promovarea căruia va lua parte este Crush Publishing, o editură care produce seria de cărți ilustrate pentru copii, cunoscută sub numele de The Crush Series. În urma succesului de care primele 2 cărți s-au bucurat în ultimul an, compania va mări portofoliul de produse cu puzzle-uri, cărți de colorat, jocuri educaționale cu întrebări și răspunsuri, toate având ca obiectiv oferirea unui sprijin părinților care își doresc să petreacă mai mult timp alături de copii, într-un mod creativ, amuzant dar și educațional, îmbogățind imaginația copiilor. Până în prezent compania a facut o investiție de aprox. 100.000 euro în cercetare de piață la nivel internațional, ilustrații & design, drepturi de autor, și producerea primelor 10.000 de cărți – Frog Crush și Monkey Crush, vândute în Europa, în special în piețele vorbitoare de limba engleză.


Produsele Seriei Crush pun în continuare accentul pe dobândirea de cunoștințe într-un mod amuzant și plăcut, promovând interacțiunea dintre părinți și copii. În același timp, universul Crush oferă celor mici instrumente prin care aceştia își dezvoltă imaginația prin lectură și joc, într-o lume condusă din ce în ce mai mult de tehnologie. “Odată lansate kiturile educaționale (puzzle, jocuri, carti de colorat etc), ne așteptăm să progresăm exponențial în fiecare an pe baza parteneriatelor de distribuție pe care intenţionăm să le încheiem. În acest sens, am luat în calcul dezvolarea de parteneriate cu retaileri de carte şi grădini zoologice din toată Europa și nu numai.”, a spus Ian Worboys.

„Ce-a de a doua carte lansată se numește Monkey Crush. Aceasta a fost precedată de Frog Crush, care s-a dovedit a fi un succes în toată Europa în rândul copiiilor cu vârste cuprinse între 3 și 7 ani, dar şi în rândul părinților. Echipa noastră de marketing a creat un univers Crush în care copiii pot învăța despre animalele din întreaga lume într-un mod distractiv, iar părinţii găsesc resurse creative de a interacţiona cu cei mici.”, a spus Ian Worboys.

Conform studiilor recente, părinții moderni petrec mai mult timp în preajma celor mici, comparativ cu perioada anilor 60. Guila M. Dotti Sani de la Institutul Universitar European și Judith Treas de la Universitatea din California, Irvine au realizat un studiu care arată faptul că mamele moderne din 11 țări occidentale au petrecut cu aproape o oră mai mult având grijă de copiii lor în 2016, faţă de mamele din 1965. Tații petrec în zilele noastre aproape o oră participând la activități dedicate copiilor, comparativ cu tații din 1965, care petreceau în medie doar 16 minute. Tendința nu se aplică numai părinților cu o educație înaltă, ci tuturor. Analiza de la Pew Research Center confirmă cercetarea. În SUA, mamele și tații moderni petrec din ce în ce mai mult timp în preajma copiilor. Faţă de 1960, timpul s-a dublat.

Aceste cărți se regăsesc pe lista de dorințe a lui Ian Worboys, pe care a scris-o după ce fiul său, Robert, şi-a pierdut viaţa în tihnă, în somn, ca urmare a sindromului decesului cardiac brusc, în ianuarie 2016. Robert avea doar 27 de ani. În memoria sa, omul de afaceri a scos la lumină versurile pe care le-a scris pentru a-i încânta pe cei patru copii ai săi, când aceștia erau mici, și a înființat fundația The Robbie Bobby Foundation. 10% din profitul generat de vânzarea cărților şi produselor Crush este donat organizației caritabile, a cărei misiune este aceea de a ajuta persoanele care se confruntă cu probleme de sănătate, dar și tinerii sportivi pentru care o donație mică poate avea beneficii semnificative.

Despre The Crush Series

Cărțile din seria Crush sunt scrise în versuri, în limba engleză de către Ian Worboys, sunt ilustrate de către Silke Diehl, și sunt concepute ca un univers educațional și distractiv în care copiii învață jucându-se, reprezentând și o sursă de inspirație pentru părinți. Pe lângă primele două cărți din serie, Frog Crush & Monkey Crush, site-ul Crush are jocuri, cărți audio, cântece și alte elemente cool, care îi vor ajuta pe copii să învețe într-un mod distractiv și antrenant de la personajele amuzante ale seriei Crush.

Pentru a afla mai multe, accesați www.thecrushseries.com și www.therobbiebobbyfoundation.com

www.facebook.com/thecrushseriesbooks
www.instagram.com/thecrushseries

Related posts

Ecodestinaţia Pădurea Craiului, promovată la târgurile de turism din Amsterdam şi Oslo

redactia

''Discover Timiş!'', platformă de promovare şi informare digitală pentru turişti

Stefana Muresan

SS 2019, colecţie de primăvară-vară lansată de Târnava Sighişoara

Ligia Voro

Leave a Comment