Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Lanțul de cafenele Ted’s se extinde în stradă la Cluj

Rețeaua fondată de Vasi Andreica, antreprenor cu 15 ani de experiență de business, a alocat 90.000 de euro pentru deschiderea unei cafenele în centrul Clujului.

“Clujul este un pariu strategic pentru brandul Ted’s prin dezvoltarea rețelei într-un oraș special, în care piața cafelei și a cafenelelor este foarte emancipată, printre cele mai mature din țară: prăjitoriile de cafea sunt profesioniste, brandurile locale sunt puternice, în timp ce consumatorii au o cultură a cafelei dezvoltată, cu o agendă bine completată în domeniul de gust al cafelei”, a declarat Vasi Andreica.

Lanțul de cafenele ajunge astfel la 31 locații în România. Noua unitate de pe str. G. Barițiu, cu o suprafață de 100 mp, este stradală, fiind complementară primei cafenele Ted’s din oraș, deschisă în clădirea de birouri United Business Center. Rețeaua va avea 35 locații până la sfârșitul anului, 15 fiind în sistem de franciză.

“Ne concentrăm pe o dezvoltare mixtă a rețelei, atât prin locații proprii, cât și prin francize. Avem mai multe tipuri de locații: stradale, în centre comerciale, în clădiri de birouri sau mobile, fiecare dintre acestea având particularitățile sale, implicit costuri investiționale diferite”, spune fondatorul business-ului.

Taxa de intrare în franciză se situează între 5.000 și 10.000 de euro, în funcție de tipologia și de mărimea locației. Redevența este de 4% din cifra de afaceri, la care se adaugă costuri de marketing de 1%. Ted’s, brand de cafenele lansat în 2013, s-a dezvoltat la nivel național în centre comerciale, clădiri de birouri şi stradal.

Starbucks s-a instalat în Platinia

Ultima cafenea deschisă în țara noastră de americanii de la Starbucks este amplasată în Platinia Shopping Center din Cluj-Napoca, pe 130 mp. Cu 25.000 de cafenele, Starbucks este principalul prăjitor și distribuitor de cafea de specialitate din lume. Grupul AmRest are patru branduri în franciză (KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King) și cinci branduri pe care le deține (La Tagliatella, Blue Frog, Kabb, Bacoa, Sushi Shop).

 

Total
1
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

“România ar trebui să devină un hub pentru noile tehnologii”

Articolul următor

Taxele şi impozitele locale din Oradea vor fi majotare cu rata inflaţiei

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
1
Share