Cluj Industrie Ultimele stiri

Schimbare de identitate vizuală: Sunimprof devine Rottaprint

Societatea tipografică din Cluj a finalizat un proiect de rebranding pentru crearea unei imagini de brand unice pe piețele europene.

„Ne-am dorit să avem o imagine consecventă în toate țările în care suntem prezenți și să avem o comunicare de brand unitară. Am optat pentru o variantă mai simplă și mai ușor de reținut pentru clienții și partenerii noștri. Mai mult decât atât, am urmărit ca noua identitate să reflecte în totalitate activitatea noastră”, a declarat directorul general Cristian Nechita-Rotta.

Cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din țară devine astfel Rottaprint, investiția în implementarea noii strategii de brand ridicându-se la 40.000 de euro. Până acum în Ungaria și Germania compania era cunoscută ca Sunimprof, iar în România, ca Sunimprof Rottaprint.

Procesul de rebranding a inclus și lansarea unei noi versiuni a site-ului companiei, disponibil în patru limbi, pentru a putea ajunge mai ușor la cele mai importante piețe vizate de producătorul român. Rottaprint are sediul în Apahida și deține în patru centre logistice în Timișoara, Brașov, Ilfov, Pașcani și două în Ungaria și Germania, în care lucrează peste 270 de angajați.

În 2018, Rottaprint a livrat produse în 11 țări din Europa, Asia și SUA. Principalii producători la nivel județean cu obiect de activitate alte activități de tipărire erau Zipper Services, Sunimprof Rottaprint, Multi-Color Cprporatiom, Seen Print și Goldpaper Prod.

Related posts

Regio 2014-2020: Peste o jumătate de miliard de lei pentru drumurile din Nord-Vest

Stefana Muresan

Conacul Wass din Românași, inventariat în format 3D

Nora Dumitrescu

Compania Graphtec – o nouă imagine

Stefana Muresan

Leave a Comment