Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

CFR Infrastructură a deschis zeci de șantiere în Regionala Cluj

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a declanșat un program de întreținere și consolidare a infrastructurii feroviare în Sucursale Regională Cluj, atât pentru trasee, cât și pentru stații.

În sucursalele din Cluj, Craiova, Constanța, Iași și Brașov este în desfășurare un program de întreținere a infrastructurii feroviare și de consolidare a elementelor componente, fiind deschise 205 șantiere pentru lucrări de mentenanță executate în regie proprie, cu personal feroviar de specialitate.

Programul de mentenanță a infrastructurii feroviare include lucrări de înlocuire a șinelor și traverselor, elemente de prindere, lucrări de rectificare la nivel, revizii de poduri, defrișarea vegetației, verificarea stării liniilor și a elementelor componente.

Pe raza regionalelor Cluj, Iași și Brașov, lucrările de întreținere sunt executate, în jumătatea de nord a rețelei, prin intervenții punctuale, cu utilaje proprii și personal de specialitate, pe intervalele de stații sau în stațiile.

Cele de la Regionala Cluj sunt pe traseele Tunel – Cojocna, Boju – Valea Florilor, Episcopia Bihor – Biharia, Biosig – Săcuieni, Marghita – Săcuieni, Carei – Frontieră, Carei – Zalău, Tășnad – Acâș, Sărmășag – Boila, Botiz – Medieșu, Baia Mare – Satu Lung, Beclean pe Someș – Ilva Mică, Beclean pe Someș – Dej Triaj, Sărățel – Deda, Salva – Sighetu Marmației. Lucrări au loc și în stațiile Piatra Craiului, Șuncuiuș, Mera, Aleșd, Cefa, Valea lui Mihai, Dej Călători, Gâlgău.

Stațiile vizate în Regionala Brașov sunt Dârste, Brașov Călători, Stupini, Augustin, Vlădeni, Rupea, Lunca de Mijloc, Izvoru Oltului, Miercurea Ciuc, Lunca Bradului.

Trasele pe care se lucrează aici sunt Prejmer – Ozun, Rupea – Racoș, Mureni – Vânători, Vânători -Odorhei, Șercaia – Făgăraș, Avrig – Podu Olt, Tălmaciu – Sibiu, Șeica – Copșa Mică, Turnișor – Orlat, Apoldu de Sus – Miercurea Sibiului, Ocna Sibiului – Loamneș, Sibiu – Sibiu Triaj, Sfântu Gheorghe – Bodoc, Malnaș Băi – Bixadu Oltului, Miercurea Ciuc – Siculeni, Nădejdea – Mihăileni, Toplița – Sânceni, Aluniș Mureș – Reghin, General Dăscălescu – Sânpaul, Grigorești – Războieni, Teiuș – Războieni, Copșa Mică – Teiuș, Sibiu – Vințu.

Lucrările de mentenanță se execută fără implicații în circulația trenurilor care tranzitează cele cinci regionale, personalul de specialitate asigurând concomitent și condiţii de trafic în zona şantierelor.

Acestea sunt realizate în regie proprie, din fonduri proprii ale companiei, şi au drept scop îmbunătăţirea capacităților de exploatare şi creşterea gradului de confort. CFR SA administrează infrastructura feroviară publică a României.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Carmen Orban: Grupul Monza, promotor al elitelor medicale, dezvoltă cel mai mare spital de Oncologie din România

Articolul următor

Aeroportul clujean se modernizează cu 20 de milioane de euro

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Citeste mai mult

Vine Iarmarocul la Cluj

Peste 50 de meșteșugari, artiști, creatori locali, din toată România, a căror metodă de producție este complet sustenabilă,…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share