Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Se reiau lucrările de reabilitarea a drumului național DN76 Oradea – Deva

Anunțul a fost făcut miercuri, 19.02, la sediul Instituției Prefectului Bihor în cadrul unei conferințe de presă susținută de prefectul Dumitru Țiplea, avându-l ca invitat pe directorul general al Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Cluj, Eugen Cecan, alături de reprezentanți locali ai S.D.N.

Proiectul de reabilitare a DN76 Oradea – Deva, este un proiect a cărui finanțare este așteptată de 20 de ani, și a cărui valoare, de aproape 162 milioane lei, marchează cea mai mare investiție a D.R.D.P. Cluj pentru 2020. De asemenea, a fost comunicată alocarea unei sume record pentru întreținerea și reabilitarea drumurilor naționale din Bihor, în valoare de peste 44 milioane lei. Astfel, bugetul de întreținere a drumurilor naționale pe Bihor este de două ori mai mare pentru anul 2020, decât întreg bugetul de întreținere din ultimii trei ani (2017-2019).

Prefectul Tiplea a subliniat că s-a reușit alocarea pentru acest an a unui buget dublu față de totalul ultimilor 3 ani luați împreună, de la 22,3 milioane lei (2017-2019), la 44,3 milioane lei pentru 2020. Lucrările propuse spre execuție în 2020 sunt împărțite în două etape, până la finalul lunii iunie (19,8 milioane lei) și din luna iulie și până la finalul anului (24,5 milioane lei), cele mai importante vizând:

  • Centura Oradiei (CORA) – turnarea de slam bituminos și covoare asfaltice noi, precum și lărgirea intrării dinspre DN1 cu încă o bandă de circulație;

  • DN 19 Biharia-Sălard – ranforsarea sistemului rutier și reciclare in situ în regie proprie DRDP;

  • DN 19E Chiribiș-Marghita – ranforsarea sistemului rutier; 

  • Realizarea unui sens giratoriu în zona Celestica – pentru care s-au primit solicitări repetate, atât din partea Primăriei Oradea, cât și din partea Primăriei Borș;

  • DN 1 – cu accent pe lucrările pentru siguranța traficului, care este la nivel de autostradă (25.000 autoturisme / 24 ore) și generează un număr mare de accidente: întreținerea marcajelor rutiere, mentenanța parapeților, schimbarea catadioptriilor, precum și eliminarea punctelor periculoase prin îngustarea alveolelor;

  • Reparații și întreținere la podurile din: Drăgănești, pod peste Crișul Pietros, Gheghie, pod peste valea Borodului și Aușeu, pod peste valea Aușeu.
  • Se reiau lucrările de reabilitare la DN76 Oradea – Deva FOTO: WALL-STREET

Total
1
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Oradea investește 11 milioane de euro în reabilitarea coridorului Nufărul – Cantemir

Articolul următor

Workshop gratuit pentru antreprenori, organizat de Raiffeisen Bank la Oradea

Citește si:
Citeste mai mult

Cardurile emise de BT devin eco-friendly

Banca Transilvania a emis primul card de debit Visa Classic din România din elemente reciclabile. Instituția bancară își…
Total
1
Share