Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

BCR a lansat Școala de Business, un program de educație pentru antreprenori

Banca Comercială Română BCR lansează Școala de Business, www.bcrsoaladebusiness.ro, un proiect prin care vine în ajutorul tuturor business-urilor românești, indiferent de etapa de viață în care se află. Programul oferă cunoștințe solide și adaugă la intuiția și calitățile native ale antreprenorului acele resurse de care are nevoie pentru a-și face business-ul puternic.

Programul de educație antreprenorială se desfășoară, în prezent, în două faze, una online și una offline. Prima este platforma de Edutainment – cu traininguri dedicate: 1. Management Financiar 2. Cum să fii un antreprenor mai bun 3. Sfaturi pentru antreprenori. Cea de-a doua fază este un Roadshow național – pornind de la conținutul dezvoltat de Iancu Guda, susținut apoi printr-o serie de conferințe, ce se vor derula în perioada martie-aprilie în orașele Cluj-Napoca, Brașov, Iași, Constanța, Timișoara și București.

Asemenea programului de educație financiară Școala de Bani”, destinat persoanelor fizice, experții BCR au fost pregătiți ca să acționeze ca profesori de educație de business pentru antreprenori și companii.

Noua platformă oferă sfaturi utile și cursuri de management financiar dezvoltate în colaborare cu economistul Iancu Guda, care vin în completarea instinctelor și ideilor antreprenorilor pentru ca ei să își dezvolte un business inteligent. Programul a fost lansat în cadrul emisiunii Imperiul Leilor de pe ProTV, unde Dana Dima, Anca Petcu și Ionuț Stanimir sunt cei trei ambasadori ai Școlii de Business, ce prezintă în fiecare săptămână sfaturi utile pentru antreprenori.

Curajul este esențial pentru un antreprenor la început de drum, dar acesta trebuie să fie realist și să își seteze o marjă de eroare în orice aspect al businessului. Din experiența mea, nu întotdeauna lucrurile se vor întâmpla în realitate așa cum au fost estimate inițial pe hârtie. Indiferentdacă se află la început sau are deja experiență, antreprenorul trebuie să știe că una dintre cheile de succes în business este accesul la informație, o informație de calitate, actualizată întotdeauna cu evoluția pieței”, spune Dana Dima, vicepreședinte Retail & Private Banking BCR.

Iancu Guda FOTO: STIRI BANCARE
Școala de Business explică o serie de concepte esențiale din viața de zi cu zi a companiilor, în care am adunat toate cunoștințele acumulate în urma analizării a peste 100.000 de companii insolvente din România și în urma întâlnirilor cu peste 1.000 de antreprenori. Programul de management financiar este împărțit în trei etape esențiale Auzi(Uiți), Vezi (Ții Minte) și Faci (Înțelegi), pentru ca antreprenorii să poată aplica gratuit conceptele pe propria firmă. Toate aceste tehnici practice ajută antreprenorii să evite cele mai des întâlnite probleme întâmpinate de firmele din România”, explică Iancu Guda, președinte AAFBR și lector universitar.
Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Selecție pentru afacerile cu specializare inteligentă din Ardeal

Articolul următor

Rezultatele Antibiotice SA în 2019: venituri mai mari cu 7% și creștere cu peste 65% a vânzărilor de produse finite

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Distribuție Energie Electrică Romania (DEER), lider național în distribuția de energie electrică, a pus în funcțiune asistentul virtual ChatVolt. 
Citeste mai mult

DEER a lansat asistentul virtual ChatVolt

Chatbot-ul activat de societatea clujeană va oferi informații rapide și actualizate privind întreruperile în alimentarea cu energie electrică.…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share