Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Vinurile „Hanul Boieresc”, marcă proprie a Vinul.ro, pot fi găsite pe rafturile a peste 250 de magazine din România

Cel mai recent proiect dedicat promovării vânzării vinurilor de calitate din România, în care este implicată echipa Vinul.ro a ajuns pe rafturile a peste 250 de magazine Penny Market din întreaga țară. E vorba despre o colecție formată momentan din 9 vinuri și numită „Hanul boieresc” – în care sticlele poartă pe etichete punctajele acordate în urma evaluărilor calitative efectuate de către comisiile organizate de Vinul.ro.

Hanul boieresc – o marcă proprie care promovează cramele furnizoare

Zeci de mii de sticle au ponit de la cramele furnizoare către consumatori în baza selecției făcute de către retailer dintre vinurile recomandate de comisiile Vinul.ro. Aceste recomandări sunt exprimate prin punctaje peste 80 (maximul calitativ posibil fiind 100 puncte) și care sunt afișate la vedere pe etichete. Modul de derulare a evaluărilor este explicat pe platforma vinul.ro. Un element foarte important în cadrul acestui proiect – dincolo de calitatea comunicată prin puncte – este faptul că etichetele frontale lasă un spațiu generos pentru însemnele cramelor furnizoare, lucru de natură să ajute la promovarea acestora, explică fondatorii platformei vinul.rp. Punctajele aduc certitudini pentru consumatori: vinurile nu sunt doar semnalizate, ci permanent actualizate și reevaluate.

„Având în vedere ansamblul complex de trăsături care definesc vinul – după origine, soi și cramă, și ținând seama de diversitatea enormă a ofertei disponibile – simplificarea alegerii, prin indicarea unui punctaj, este un serviciu cu valoare adăugată certă pentru cumpărători.O altă asigurare pentru aceștia este faptul că punctajele sunt acordate strict pe loturi, și nu pe întreaga producție a unei crame – și, de fiecare dată când un lot se epuizează și se face o nouă îmbuteliere, vinul este reevaluat. Dacă nu primește punctaj peste 80, dispare din selecție, lăsând loc altui produs sau altei crame”, menționează Cezar Ioan, publisher vinul.ro.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Viziere gratuite pentru medici, produse în România de comunitatea de makeri

Articolul următor

MIPIM 2020 transforms

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share