Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Cum s-au schimbat hobby-urile românilor în timpul carantinei determinată de COVID-19

Virusul COVID 19 i-a făcut pe oameni să fie nevoiți să stea în case. Închiderea unităților publice, locurilor de muncă, școlilor și facultăților ne-a schimbat semnificativ viața de zi cu zi.

Echipa analiștilor Picodi.com a verificat statisticile căutărilor Google și a creat un clasament al celor mai populare activități din această perioadă.

Închiși în case

Am luat în considerare cele mai populare hobby-uri și activități, cum ar fi filmele, cărțile, jocurile și multe altele. Am verificat frecvența căutărilor legate de aceste activități pe Google din luna martie 2020 și le-am comparat cu cele de anul trecut”, explică analiștii Picodi.com.

După compararea statisticilor, s-a dovedit că toate activitățile care necesită ieșirea din casă și-au pierdut din popularitate: concertele au scăzut cu 78%, cinematografele cu 71%, fotografia cu 57%, iar dansul cu 44%. Românilor le-a scăzut și interesul pentru grădinărit (scădere de 4 procente). Cel mai probabil, din cauza faptului că situația actuală nu le permite să-și procure materialele de care au nevoie.

Cea mai mare creștere de interese a fost văzută de cursurile online (300%). Este posibil ca situația incertă de pe piața muncii i-a obligați pe internauți să capete calificări suplimentare.

A doua cea mai mare creștere a fost sesizată de jocurile PC (creștere de 203%), semn că oamenii caută metode de relaxare în această perioadă. Pe al treilea loc se află serialele (cu o creștere de 174% față de anul trecut).

O creștere relativ scăzută au înregistrat activitățile cum ar fi caligrafia (4%), filmele (9%) și desenul (14%).

Metodologie

Cercetarea a avut ca scop compararea creșterii popularității anumitor cuvinte cheie din luna martie a anului 2020, în comparație cu luna martie a anului trecut, conform datelor arhivate de Google (prin instrumentul planificator de cuvinte cheie).

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Grupul Taparo va produce 10 milioane de măști pe lună

Articolul următor

Schaeffler România reacționează la scăderea activității din sectorul automotive

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Distribuție Energie Electrică România (DEER) Cluj, cel mai mare distribuitor național de profil, a organizat proiectul educativ “Școala Altfel cu Micul Energetician”, proiect care face parte din campania sa educativă.
Citeste mai mult

DEER predă energetica viitoarelor generații

3.000 de elevi din ciclul primar de învățământ învață despre energie în cadrul proiectului educativ. Distribuție Energie Electrică…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share