Bihor Comunitate CSR Donații POZITIV TB Sanatate Slider Ultimele stiri

Peste 3.000 de pachete cu alimente pentru masa de Paște, donate de Băncile Pentru Alimente

Rețeaua “Băncilor Pentru Alimente din România”, sprijinită de Federația Europeană a Băncilor Alimentare (FEBA) a distribuit peste 3.000 de pachete pascale persoanelor aflate în nevoie sau afectate de COVID-19.

Alimentele neperisabile și produsele de igienă au fost oferite de Lidl România, iar lactatele au fost donate de Albalact, Danone și Covalact.

În luna martie, cele cinci Bănci pentru Alimente (București, Cluj, Roman, Brașov, Oradea) au distribuit în total 151,7 tone de alimente.

Cu ocazia Sărbătorilor de Paște, Rețeaua Băncilor Pentru Alimente din România a susținut persoanele aflate în dificultate, oferind pachete cu alimente și produse de igienă pentru peste 3.000 de familii, în plus față de alimentele oferite recurent către cele 33.000 de persoane vulnerabile, deservite de Rețea. Pachetele Pascale au conținut diverse combinații de conserve de legume și pate, ulei de floarea-soarelui, făină integrală de grâu, paste, făină de mălai, margarină, zahăr, lapte UHT, biscuiți, produse din ciocolată, ceai de fructe de pădure, săpun lichid sau solid, iaurturi simple, cu fructe sau bomboane.

Campania Pascală din seria #HrănimComunitatea s-a desfășurat în perioada 15-17 aprilie și a fost susținută de Lidl România, care a oferit 33.373 de produse alimentare și de igienă, adică 19 tone/48 de paleți, în valoare de peste 25.000 de Euro. La acestea s-au adăugat 34.823 de iaurturi, adică 11 tone/21 de paleți, provenite de la donatorii noștri săptămânali Albalact, Danone, Covalact, a căror valoare comercială estimată e de 27.000 euro.

Aceste 68.196 de produse au fost distribuite la nivel național de reprezentanții celor cinci Bănci Pentru Alimente în București, Cluj, Roman, Brașov, Oradea și au ajuns la beneficiarii finali prin voluntarii și reprezentanții celor 28 de ONG-uri partenere și 10 Instituții ale Statului, împreună cu care s-a realizat campania pascală. Datorită situației de forță majoră, au fost direcționate alimente și către instituțiile statului și beneficiarii acestora, chiar dacă, prin statut, Băncile Pentru Alimente susțin asociații și fundații caritabile.

Pachetele au fost destinate, cu precădere, persoanelor aflate în risc de sărăcie și excluziune socială din mediul rural, persoanelor afectate direct sau copiilor persoanelor spitalizate cu COVID-19, aflați în centre DGASPC sau în grija altor familii, persoanelor cu dizabilități și organizațiilor care gătesc sau asigură hrana pentru persoanele fără adăpost.

Impactul negativ cauzat de epidemia de coronavirus se resimte, cel mai acut, în rândul categoriilor defavorizate, în centrele comunitare unde sunt găzduiți bătrâni, copii, orfani, persoane cu dizabilități și adulți aflați în risc major de sărăcie, în familiile numeroase sau monoparentale, în familiile în care un părinte a rămas deja fără un loc de muncă sau în casele bătrânilor rămași singuri – toate acestea fiind categorii de beneficiari susținute de Banca Pentru Alimente.

Perioada de criză ne-a forțat să ne extindem mult mai repede în regiuni care erau programate pentru 2021. Cum să nu ajutăm?! Ne-am dat peste cap să asigurăm cât mai multe produse și să putem primi noi beneficiari. În ultimele 2 săptămâni ne-am extins în județe noi: Banca pentru Alimente Oradea a creat parteneriate operaționale în Arad și Constanța, iar cea din Roman în Suceava și Iași, pentru a susține comunitățile cele mai afectate de coronavirus”, a declarat Gabriela Vereș, Președintele Băncii pentru Alimente Oradea.

Related posts

Femeile de afaceri clujene au adus echipamente pentru spitale

Nora Dumitrescu

Tarom, transportator oficial pentru Timișoara Capitală Culturală Europeană 2021

redactia

Banca Transilvania a achiziționat Bancpost, ERB Retail Services IFN şi ERB Leasing IFN

Stefana Muresan

Premieră: Țiriac Imobiliare & Colliers certifică WELL Health-Safety un portofoliu mixt de proiecte

Transilvania Business

Etapele construirii Autostrăzii Unirii

Stefana Muresan

Aeroportul Cluj își reactivează cursele internaționale. Revine Blue Air

Nora Dumitrescu

Talent management pentru generațiile digitale oferit de NTT DATA Romania prin implementarea soluției best-in-class SAP Success Factors la clienți de top

Stefana Muresan

[Enjoy Transylvania!] Sovata – o identitate turistică de peste 140 de ani

Transilvania Business

TC Capital închiriază circa 700 mp către Skikun & Binui și Danya Cebus, în proiectul Hyperion Towers

Papuc Irina

StreamWIDE se alătură noului pol IT conturat în cadrul proiectului Timpuri Noi Square

Ligia Voro

Imoteca lansează, la Imobiliarium, 5 proiecte noi, în valoare de 39 milioane de euro

Stefana Muresan

Cerere pentru 25 ha în parcul industrial public din Câmpia Turzii

Nora Dumitrescu

Daikin România își menține poziția de lider al pieței HVAC

Ligia Voro

Prognoză: Cea mai mare nevoie de angajați în următorii 5 ani va fi în Construcții, Sănătate și Industria auto

Papuc Irina

Fermierii campioni la porumb din județul Buzău

redactia

Universitățile antreprenoriale ale Ardealului

Nora Dumitrescu

Producătorii de energie regenerabilă solicită modificarea reglementărilor, ceea ce va duce la scăderea prețurilor

Stefana Muresan

Balkans Property Forum 2018

redactia

”Best Practices Recognition” pentru Schaeffler România din partea PSA Peugeot Citroen

Ligia Voro

Corina Creţu: ”Oradea, exemplu pentru întreaga Uniune Europeană la fonduri europene”

Stefana Muresan

Brandul românesc de haine pentru copii iELM înregistrează vânzări de peste 1 milion de euro lunar în Europa, SUA și Canada

Ligia Voro

Colliers: Vânzările retailerilor de produse nealimentare au revenit la nivelul de dinainte de criza provocată de Covid-19, chiar dacă magazinele au fost închise în perioada stării de urgență

Transilvania Business

Sibiu: Primul schimb de experiență al regiunilor gastronomice europene reunite în proiectul EUREGA

redactia

Aqua Park și bază sportivă pentru fotbalul de performanță, la Cluj-Napoca

Stefana Muresan

Leave a Comment