Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Universitatea de Științe Agricole, primul magazin de cartier la Cluj

Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară (USAMV) Cluj-Napoca a anunțat deschiderea celui de-al doilea magazin, în care comercializează produse din Ferma Cojocna, Stațiunea de Cercetări Horticole (SCH) și de la partenerii locali.

Magazinul este situat în cartierul Gheorgheni. Între produsele comercializate se numără ouă, lapte, iarturi și alte lactate, patiserii, pâine, precum și mărfuri provenite de la partenerii locali (ulei, miere, sucuri naturale).

“Ne bucurăm că am reușit să deschidem și al doilea magazin al universității, într-o zonă a orașului din care aveam multe cereri. Am investit în amenajare 15.000 de euro, fonduri provenite din veniturile generate de primul magazin, deschis în februarie 2019.

Spațiul în care funcționează magazinul din Gheorgheni vine în completarea celui al SCH, unde de 10 ani se comercializează produse proaspete de la stațiune – legume și fructe – precum și arbuști fructiferi, ornamentali, trandafiri sau pomi fructiferi.

Dorim să ne menținem direcția stabilită de la început, cu lanțul scurt de aprovizionare spre comunitatea clujeană, cu produse locale și proaspete, care să ajungă cât mai repede din ferme la clienți, fără intermediari.

Trecem cu toții printr-o perioadă dificilă în ultimele două luni și, cu atât mai mult, dorim să le mulțumim clujenilor pentru încrederea pe care ne-au acordat-o și să ne exprimăm bucuria pentru că se îndreaptă spre produsele noastre și ale partenerilor locali, și se alătură astfel demersului universității de a încuraja alimentația sănătoasă”, a precizat directorul general administrativ al USAMV, Lucian Naș.

Programul de funcționare al noului magazin este de luni și până vineri și se fac demersuri pentru suplimentarea personalului, în vederea prelungirii orarului cu două ore și deschiderea în zilele de sâmbătă.

La magazinul principal al universității, de pe Calea Mănăștur, au fost definitivate cele mai bune metode pentru aprovizionare și distribuție cu produse proprii, astfel încât vânzarea online va continua și după data de 15 mai, prin comenzi telefonice sau pe site-ul său, Gourmeticus.

 

 

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Revenirea la birou: Măsurile luate în clădirea Vox Technology Park din Timișoara

Articolul următor

Complexul Trei Lacuri va fi modernizat din banii Europei

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share