Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Florarii din Cluj se grupează pe internet

? Marius Mariș ◘ https://komiti.media

Un magazin virtual complet digitalizat reunește acum micii producători care au luat parte în trecut la crearea evenimentului Strada Potaissa – Piața de Flori Altfel.

Închiderea târgurilor, a expozițiilor și a evenimentelor dedicate sectorului de plante și flori a avut urmări asupra micilor producători din Cluj-Napoca și din împrejurimi, mulți asigurându-și surse de venit constante de pe urma participării la astfel de evenimente.

În lipsa lor, ei și-au exprimat în această primăvară temerile vizavi de desfacerea produselor lor, care sunt extrem de perisabile. Chiar dacă la nivelul municipiului au apărut platforme care reunesc micii producători în funcție de domeniul de activitate și grupuri de Facebook specializate pe comerțul local, Asociația Daisler a identificat problemele din perspectiva micilor producători pe care acestea le reprezintă.

“În majoritatea cazurilor, platformele online presupun ca micii producători să fie familiarizați cu încărcarea pozelor (la o anumită calitate – lucru imposibil de cele mai multe ori), crearea unui profil de prezentare a produselor lor și procesarea plăților. Or, micii producători au de multe ori probleme cu conexiunea la internet sau nu sunt familiarizați cu tehnologiile moderne, nu pot accepta plățile cu cardul.

În acest sens, procesul este o premieră întrucât plățile pe platforma Strada Potaissa sunt digitalizate prin intermediul unei aplicații specializate și sigure de plăți cu cardul, toate tranzacțiile sunt monitorizate și coordonate de reprezentanții asociației, cei care au creat de altfel întregul conținut, descrierile și pachetele speciale de produse, și le-au încărcat în numele producătorilor pe site.

Printre de pe platformă se numără lavandă la ghiveci, plante agățătoare și curgătoare, aromatice și plante și aranjamente decorative. Site-ul reunește producători ca Iubar, Sempervivum, Traian și Livia Morar, Edit și Zsolt Daradics, Ioana Moldovan și Lucian Chiorean, Flower House Aiud, Magia Cactușilor Aleșd, Vivaflor, Lavanda Ticu, BioImpact, chiar Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară.

Platforma este destinată doar clienților din Cluj-Napoca și comunele limitrofe, iar comenzile vor fi livrate prin intermediul companiilor locale de taximetrie, care duc o lipsă acută de comenzi, o dată cu instaurarea regimului special de circulație. Strada Potaissa a fost lansat în 2017, ajungând un eveniment consacrat inspirat de seria Street Delivery la nivel local.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

DAbo Doner, de 7 ani în România, și-a propus să nu iasă în pierdere în acest an

Articolul următor

Școlile particulare din România își oferă ajutorul pentru implementarea învățământului online în sistemul public

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
Investiții
Infrastructură
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
CNIPT
Citeste mai mult

Peregrinări prin Țara de Jos a Călatei

Centrul Național de Informare și Promovare Turistică (CNIPT) Zalău va promova această zonă a județului Sălaj printr-un tur…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share