Direcția Regională de Drumuri și Poduri (DRDP) Cluj a început înlocuirea stratului de asfalt de uzură pe aproape 20 km din Drumul Național nr. 1F Cluj-Napoca – Zalău.
Lucrările au loc între comuna Nădășelu și limita cu județul Sălaj. Asociația Pro Infrastructură (API) aprobă demersul instituției subordonate Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), dar nu și felul în care se efectuează lucrările.
“Orice acțiune de întreținere a rețelei rutiere e un lucru bun, însă modul în care este executată lucrarea de față lasă mult de dorit și pune în pericol siguranța participanților la trafic. În ultimele săptămâni asfaltul a fost frezat pe întreaga lungime a tronsonului fără însă a se așterne cel nou.
În binder (stratul intermediar) au început să apară numeroase gropi greu de observat. Cu asfalt frezat, fără marcaje și cu gropi, șofatul a devenit o adevărată aventură, în special noaptea. Solicităm Regionalei Cluj să se apuce urgent de muncă, punând în operă stratul final de asfalt și aplicând marcajele în cel mai scurt timp”, atrage atenția API.