Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Blue Air reia zborurile pe ruta București – Oradea

În data de 17 iulie 2020, Blue Air a lansat campania „Zboară în țară”, o campanie care include reluarea de către operator a curselor pe ruta București – Oradea.

Astfel, începând de astăzi, locuitorii din capitală și împrejurimi care doresc să viziteze Oradea, pot achiziționa bilete pentru noile zboruri interne din România începând de la prețul de 9.99 euro pe segment.

Campania este valabilă pentru zborurile cu date de călătorie cuprinse între 7 august 2020 și 27 martie 2021.

„La Blue Air, suntem bucuroși că, în condiții dificile pentru întreaga economie, putem susține și noi obiectivul de reconectare a României, punând la dispoziția antreprenorilor și a agențiilor de turism rutele necesare pentru a-și putea gestiona eficient activitatea în aceste condiții.
Orice perioadă de criză aduce și oportunități, iar noi, la Blue Air, suntem hotărâți să le fructificăm pentru a crea un produs și mai atractiv pentru pasagerii noștri. La fel ca Amsterdam, care este o destinație pe care ne-o dorim de mult, sunt sigură că Oradea va fi o destinație apreciată în mod deosebit de către pasagerii noștri din segmentul corporate – antreprenorial, pe care suntem hotărâți să îl adresăm cu prioritate prin strategia noastră de re-poziționare comercială post-COVID”, a declarat Oana Petrescu, CEO al Blue Air.

Oradea va atrage turiști din București printr-o campanie națională de promovare, în parteneriat cu Blue Air

Începând cu luna august 2020, Visit Oradea (APTOR) va demara alături de Blue Air o campanie de promovare a destinației Oradea la nivel national, pentru a atrage cât mai mulți turiști din capitală în orașul de pe Crișul Repede, selecționat în 2020 ca fiind una din cele mai sigure destinații europene, de către Asociația European Best Destinations – o cunoscută platformă care promovează cultura și turismul european, în colaborare cu unele dintre cele mai mari asociații de turism din Europa și EDEN Network, oferind turiștilor de pretutindeni o cât mai bună înțelegere a bogăției, patrimoniului, diversității și calității destinațiilor europene.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Clujul a inaugurat prima arteră "smart" din țară

Articolul următor

[Enjoy Transylvania!] European funding: keywords for the largest urban renewal project in Romania!

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share