Preocupată permanent de îmbunătăţirea serviciilor oferite consumatorilor, Societatea de Distribuție a Energiei Electrice Transilvania Nord a inaugurat un nou Centru de Relații cu Utilizatorii, la Oradea.
Acesta este amplasat într-un spațiu modern, axat pe ideea de operativitate și confort în relația directă cu utilizatorii. Centrul a fost gândit pentru a eficientiza procesul de acces la rețeaua electrică de distribuție prin facilitățile pe care le pune la dispoziția publicului: trei posturi de relații clienți pentru primire și eliberare documente, un post de lucru pentru informații și contractare, timpi de așteptare temporizați prin introducerea sistemului electronic de acordare a numerelor de ordine și o suprafață utilă generoasă, care permite menținerea distanței fizice între persoane. În cadrul centrului există inclusiv un mic spațiu de joacă pentru copii.
Proiectul face parte dintr-un program amplu de investiții al SDEE Transilvania Nord, care are ca finalitate îmbunătățirea calității serviciilor și creșterea gradului de satisfacție a consumatorilor.
„Investim constant în modernizarea serviciilor pe care le oferim, iar acest centru este o dovadă în plus că ne concentrăm eforturile pentru a inova și a trata cu respect și profesionalism consumatorii și colaboratorii noștri”, a declarat Emil Merdan – Director General SDEE Transilvania Nord.
Centrul de Relații cu Utilizatorii este situat în incinta sediului companiei din str. Griviței, nr. 32 și funcționează după orarul: luni-marți-miercuri-vineri între orele 8:00-14:00 și joi între orele 8:00-18:00. În contextul epidemiologic actual, spațiul respectă toate normele recomandate de autorități pentru prevenirea răspândirii noului coronavirus.