Comert Finante-banci IT&C Slider Ultimele stiri

Plățile electronice, încurajate cu premii de către Mastercard și Smiley

Mastercard lansează campania națională „Trăiește noul de neprețuit. Hello Priceless!”, prin care își propune să inspire consumatorii să descopere și să se bucure de momente de neprețuit în „noul normal”, și totodată, încurajează plățile electronice ca gest firesc zi de zi, oferind peste 10.000 de premii celor care aleg să achite cu Mastercard, oriunde în România. Proiectul marchează și continuarea parteneriatului cu Smiley, artistul fiind imaginea campaniei și cel care va împărtăși cu publicul o altă perspectivă de a privi lucrurile, care ne dă ocazia să ne redefinim experiențele în materie de vacanțe, shopping sau going out.

Trăim o nouă normalitate, la care ne adaptăm și pe care, în același timp, o construim. Mastercard a fost dintotdeauna despre a conecta oamenii la posibilități de neprețuit, iar acest lucru rămâne neschimbat chiar și in vremurile pe care le traversăm acum. Realitatea actuală a dus la o creștere a plăților digitale, însă pare că limitările apărute au diminuat opțiunile și planurile oamenilor. Așa că, de această dată, când lumea arată diferit, propunerea noastră pentru consumatori este ca, în timp ce rămân atenți la sănătate și siguranță, să exploreze noi moduri prin care se pot bucura de toate lucrurile bune din viața lor. Și chiar să facem acest lucru împreună. Mai mult, ne-am dorit să fim aproape de ei și dintr-o perspectivă practică, așa că fiecare plată cu Mastercard poate însemna un premiu care îi ajută să creeze noi momente de neprețuit”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România și Croația.

În perioada 27 iulie – 30 septembrie 2020, consumatorii care plătesc folosind un card Mastercard sau Maestro, atât online, cât și la orice punct de plată cu POS de pe teritoriul României, pot câștiga marele premiu, o autorulotă pentru vacanțe și experiențe de neprețuit alături de cei apropiați, 90 de carduri de cumpărături în valoare de 1.000 de lei fiecare și 10.000 de premii constând în acces exclusiv la o serie de piese muzicale și videoclipuri semnate de Smiley și create de artist special pentru campanie și câștigătorii acesteia. Cei care plătesc cu telefonul vor avea șanse duble de câștig și pot obține premiul special, un smartwatch pe săptămână. Pentru a participa la concurs, participanții trebuie să înscrie valoarea tranzacției, fie prin SMS, la numărul 3725, fie pe site-ul campaniei, www.mastercard.ro/participare

Related posts

Un important furnizor de servicii în domeniul IT a închiriat 4100 de mp de spaţiu în cea mai înaltă clădire de birouri din România, la Timişoara

Robert Bloancă

Noi destinații de vacanță de pe Aeroportul Internațional Timișoara

redactia

Inovația se îndreaptă spre administrație: Proiect pentru identificarea persoanei la distanță cu mijloace video

Ion Surdu

Primul depozit de artă din România, deschis

Ligia Voro

Atos, cifră de afaceri de 54,2 milioane euro în 2016

Stefana Muresan

Satu Mare: Alu Menziken investește în două hale noi la Medieşu Aurit

Stefana Muresan

Lungimea autostrăzilor a crescut cu 5,2%, respectiv cu 43 km în anul 2019

Traian Dan

Cămara Moțului, o afacere din Alba, realizează produse tradiţionale după reţete transmise de la o generație la alta

redactia

Salariul minim brut, creștere pentru 2020 de până la 2.230 lei (proiect)

Papuc Irina

Constructorul Conrep va moderniza o axă rutieră importantă din Maramureș

Nora Dumitrescu

Ștefan Vuza repornește românește Oltchim 

redactia

Panel central Cities of Tomorrow #6

Ionut Oprea

Peste 95% din valoarea proiectelor majore de infrastructură (37 miliarde lei), în Transilvania și București

redactia

Cele mai căutate job-uri la Cluj: serviciile pentru clienți

Nora Dumitrescu

Gusturile Iernii, în cadrul Programului Sibiu Regiune Gastronomică Europeană

redactia

Aeroportul Sibiu: numărul pasagerilor a crescut cu aproape o treime

redactia

Bianca Muntean – Clusterul Transilvania IT, cel mai bun manager din Europa în domeniul clusterelor

Stefana Muresan

Tehnologia informaţiei, proiecte de tip smart-city şi magistrala M6, de interes pentru investitori japonezi

Stefana Muresan

Zi fierbinte la ROMGAZ

Ligia Voro

Centenar 2018. Iuliu Maniu – Întoarcerea Acasă

redactia

A fost scoasă la licitație Supervizarea Secțiunii 1 și 5 ale Autostrăzii Sibiu Pitești

Ligia Voro

Aramis din Baia-Mare, producator pentru Ikea, trece pragul de 1 miliard de lei

Stefana Muresan

Comerțul cu amănuntul: volumul cifrei de afaceri, mai mare decât anul trecut

Ion Surdu

Fermierii campioni la porumb din județul Timiș

redactia

Leave a Comment