Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Lanțul Magnolia își deschide două unități în Transilvania

Magnolia, cea mai mare florărie după afaceri din România, și-a înființat două noi puncte de lucru, în orașele Târgu Mureș și Oradea.

Lanțul ajunge astfel la 17 puncte de lucru proprii în întreaga țară. În Oradea, Magnolia a inaugurat un magazin stradal, cu o suprafață de 100 mp. În Târgu-Mureș, magazinul a fost deschis în incinta noului mall Shopping City și are 45 mp.

Valoarea investiției pentru deschiderea acestor două magazine se ridică la 150.000 de euro, dintre care, pentru magazinul din Târgul Mureș, investiția este de 70.000 euro, iar pentru punctul de lucru din Oradea, de 80.000 euro.

„Ne dorim să scădem cât mai mult timpii de livrare, iar un număr mai mare de magazine va facilita acest lucru”, a declarat Gabriel Molnar, fondator al Florăria Magnolia. Românii din diaspora comandă, în medie, 100 de buchete de flori pe zi pentru cei dragi de acasă

Aceste comenzi reprezintă 2 milioane de euro, pe an, din cifra totală de afaceri. Când vine vorba de vânzările online, jumătate dintre acestea sunt din afara țării. Pentru 2020, Magnolia estimează o cifră de afaceri de 7 milioane de euro.

Magnolia deține cea mai importantă florărie online din țară și o rețea de 17 unități în 11 reședințe de județ. Pe lângă aceasta, colaborează cu 58.000 de florării internaționale din 140 de țări.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Cum se lucrează pe viitoarea autostradă Târgu-Mureș – Ungheni

Articolul următor

Festivalul de film de la Cluj a “învins” pandemia. 51 proiecții sold-out

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share