Digitalizare IT&C POZITIV TB Ultimele stiri

Exploratist și Aims aduc pe piața de HR din România Games for Business

Games for Business este o platformă SaaS de learning experience, capabilă să susțină procesul de transformare digitală din organizații

Aims România – parte a Aims International, companie de executive search și consultanță în HR – și Exploratist – prima agentie de brand și employee experience din România – aduc pe piața locală Games for Business. Platforma, dezvoltată în Ungaria, este o soluție versatilă de învățare digitală gamificată care se adaptează nevoilor din zona de HR, urmărind întregul parcurs al angajatului într-o companie, de la inițiativele de employer branding, recrutare, onboarding și learning & development până la programele de wellbeing și retenție. Games for Business este o soluție dedicată companiilor cu cel puțin 150 de angajați, iar costurile implementării pornesc de la 5.000 de euro.

Contextul actual și prelungirea procesului de muncă remote adoptat de tot mai multe companii, cel puțin până la finalul acestui an, au stat la baza nevoii de transformare digitală a proceselor interne de HR ale acestora.

Soluțiile oferite de Games for Business vin astfel în sprijinul organizațiilor atunci când acestea își propun să transfere informații și cunoștințe într-un mod centrat pe angajat, contribuind, în același timp, la îmbunătățirea performantei și a procesului de învățare și dezvoltare a acestora.

Platformele de micro-learning iau locul modelului clasic de învățare, informația trebuie să fie accesibila rapid și într-un mod concentrat și atractiv și să încurajeze feedback-ul în timp real. Astfel, transformarea digitală devine o inițiativă strategică de importanță majoră, iar soluțiile Games for Business răspund acestei nevoi, a explicat Mihaela Perianu, Managing Partner Aims România.

Printre noile servicii pe care Aims România și Exploratist le dezvoltă cu această platformă de learning experience se numără actualizarea conținutului informațional existent în organizație într-un format ușor, creativ și accesibil, managementul conținutului de învățare și al utilizatorilor, planificarea și gestionarea comunicării interne, activarea și, nu în ultimul rând, lansarea unor elemente de engagement în cadrul platformei pentru creșterea gradului de adopție și folosire a acesteia.

Costuri de implementare și obiective de business

Alături de Aims, Exploratist are exclusivitate în România pentru promovarea și vânzarea soluțiilor din portofoliul Games for Business. Obiectivul este acela de a deveni best in class atunci când vine vorba de platforme digitale de learning experience, și prima opțiune pentru soluțiile de tip SaaS care permit digitalizarea proiectelor din zona de employee experience.

Această platformă de learning experience implică activ angajații, eficientizează transferul de cunoștințe, face procesul de învățare clar și consistent și surprinde esența informațiilor pe care le transferă pe o interfață digitală prietenoasă, inclusiv pe dispozitivele mobile. Astfel, noile capabilități setate în strategia organizației se pot transfera facil și rapid către un număr mare de angajați.

Beneficiarii acestei platforme sunt companiile cu cel puțin 150 de angajați, indiferent de industrie. Costurile implementării soluției Games for Business pornesc de la 5.000 de euro și cresc, în funcție de complexitate, număr de angajați, perioada de implementare și alți factori până la 50.000 de euro. Aims România și Exploratist vizează ca acest parteneriat să atingă în următorul an o cifră de afaceri de peste 200.000 de euro.

Noua normalitate definită în acest an cere un nou model de funcționare a companiilor, iar digitalizarea devine liantul dintre procese, dintre oameni și procese, dintre oameni și companie. Pe zona proceselor de HR, se discută foarte mult despre soluții SaaS pentru susținerea strategiei de business, dezvoltare de noi capabilități și încurajarea și măsurarea performanței angajaților – adaugă Silviu Andrei Petran, Managing Partner Exploratist.

Creșteri în retenția angajaților

Utilizarea în companii a programelor oferite prin platforma de learning experience Games for Business a generat o creștere de 190% a numărului de candidați care au aplicat pentru poziții vacante, a influențat pozitiv evoluția indicelui de retenție a angajaților (+18%) și a crescut cu 51% gradul de implicare voluntară a angajaților în programele de învățare si dezvoltare profesională.

La nivel internațional, soluțiile multipremiate Games for Business au generat rezultate excepționale în companii precum Coca-Cola, Generali, PwC, NN, OTP Bank, KPMG și Erste Bank.

Related posts

CJ | Borodi, Brinel: „IT-ul nu mai este doar o utilitate!”

Conferința anuală DAFCOCHIM Agro: Corteva Agriscience promite tehnologie

Ligia Voro

Primul eveniment online dedicat comerțului electronic în Republica Moldova – Pria E-Commerce Online Conference 10 iunie 2020 de la 11,30

Papuc Irina

Supervizorul rețelei de apă Cluj-Sălaj va câștiga 5,5 milioane €

Nora Dumitrescu

Hidroelectrica bate recordul istoric de profit

redactia

Clujul și Timișoara, cele mai eficiente orașe din România în lupta împotriva poluării

redactia

Tibi Uşeriu, scos din cursa extremă Yukon Arctic Ultra din cauza unor degerături

redactia

Camelia Cavadia și Elizabeth Sagan, primele nume anunțate la TEDxZorilorWomen2019

Ligia Voro

Cum sunt întreținute drumurile Ardealului

Nora Dumitrescu

Producătorul de pavele Symmetrica construieşte o nouă fabrică lângă Arad

redactia

Cine a primit premiile pe 2020 ale Universității de Medicină din Cluj

Nora Dumitrescu

Clujenii de la ACI amenajează tribunele la Arcul de Triumf

Nora Dumitrescu

Electrogrup Cluj, cu afaceri anuale de 92 mil. euro, vrea la bursă

Stefana Muresan

Investiții noi de peste 50 de milioane de euro în Oradea pentru 2020

Traian Dan

Autostrada Sibiu-Pitești, finalizată în 2025

Stefana Muresan

Importurile de gaze în mai de 353 de ori mai mari decât în mai 2018

Ligia Voro

20 de milioane de euro pentru tinerii fermieri care revin în țară să-și deschidă o afacere

Traian Dan

Publicitatea din zona de vest a țării şi evoluţia acestui sector

Transilvania Business

Marile probleme ale Clujului: prețurile proprietăților, mobilitatea și salariile

Nora Dumitrescu

Nova Power va avea două centrale electrice în zona Turzii

Nora Dumitrescu

Dedeman a ajuns principalul acționar la Cemacon

Stefana Muresan

Drum de aproape 7 milioane de euro, pe bani de la UE, care scurtează distanța între Timișoara și Novi Sad

Stefana Muresan

Elevii, informați cum să aplice procedurile moderne de management al pădurilor

Traian Dan

Colliers: Vânzările retailerilor de produse nealimentare au revenit la nivelul de dinainte de criza provocată de Covid-19, chiar dacă magazinele au fost închise în perioada stării de urgență

Transilvania Business

Leave a Comment