Digitalizare IT&C POZITIV TB Ultimele stiri

Exploratist și Aims aduc pe piața de HR din România Games for Business

Games for Business este o platformă SaaS de learning experience, capabilă să susțină procesul de transformare digitală din organizații

Aims România – parte a Aims International, companie de executive search și consultanță în HR – și Exploratist – prima agentie de brand și employee experience din România – aduc pe piața locală Games for Business. Platforma, dezvoltată în Ungaria, este o soluție versatilă de învățare digitală gamificată care se adaptează nevoilor din zona de HR, urmărind întregul parcurs al angajatului într-o companie, de la inițiativele de employer branding, recrutare, onboarding și learning & development până la programele de wellbeing și retenție. Games for Business este o soluție dedicată companiilor cu cel puțin 150 de angajați, iar costurile implementării pornesc de la 5.000 de euro.

Contextul actual și prelungirea procesului de muncă remote adoptat de tot mai multe companii, cel puțin până la finalul acestui an, au stat la baza nevoii de transformare digitală a proceselor interne de HR ale acestora.

Soluțiile oferite de Games for Business vin astfel în sprijinul organizațiilor atunci când acestea își propun să transfere informații și cunoștințe într-un mod centrat pe angajat, contribuind, în același timp, la îmbunătățirea performantei și a procesului de învățare și dezvoltare a acestora.

Platformele de micro-learning iau locul modelului clasic de învățare, informația trebuie să fie accesibila rapid și într-un mod concentrat și atractiv și să încurajeze feedback-ul în timp real. Astfel, transformarea digitală devine o inițiativă strategică de importanță majoră, iar soluțiile Games for Business răspund acestei nevoi, a explicat Mihaela Perianu, Managing Partner Aims România.

Printre noile servicii pe care Aims România și Exploratist le dezvoltă cu această platformă de learning experience se numără actualizarea conținutului informațional existent în organizație într-un format ușor, creativ și accesibil, managementul conținutului de învățare și al utilizatorilor, planificarea și gestionarea comunicării interne, activarea și, nu în ultimul rând, lansarea unor elemente de engagement în cadrul platformei pentru creșterea gradului de adopție și folosire a acesteia.

Costuri de implementare și obiective de business

Alături de Aims, Exploratist are exclusivitate în România pentru promovarea și vânzarea soluțiilor din portofoliul Games for Business. Obiectivul este acela de a deveni best in class atunci când vine vorba de platforme digitale de learning experience, și prima opțiune pentru soluțiile de tip SaaS care permit digitalizarea proiectelor din zona de employee experience.

Această platformă de learning experience implică activ angajații, eficientizează transferul de cunoștințe, face procesul de învățare clar și consistent și surprinde esența informațiilor pe care le transferă pe o interfață digitală prietenoasă, inclusiv pe dispozitivele mobile. Astfel, noile capabilități setate în strategia organizației se pot transfera facil și rapid către un număr mare de angajați.

Beneficiarii acestei platforme sunt companiile cu cel puțin 150 de angajați, indiferent de industrie. Costurile implementării soluției Games for Business pornesc de la 5.000 de euro și cresc, în funcție de complexitate, număr de angajați, perioada de implementare și alți factori până la 50.000 de euro. Aims România și Exploratist vizează ca acest parteneriat să atingă în următorul an o cifră de afaceri de peste 200.000 de euro.

Noua normalitate definită în acest an cere un nou model de funcționare a companiilor, iar digitalizarea devine liantul dintre procese, dintre oameni și procese, dintre oameni și companie. Pe zona proceselor de HR, se discută foarte mult despre soluții SaaS pentru susținerea strategiei de business, dezvoltare de noi capabilități și încurajarea și măsurarea performanței angajaților – adaugă Silviu Andrei Petran, Managing Partner Exploratist.

Creșteri în retenția angajaților

Utilizarea în companii a programelor oferite prin platforma de learning experience Games for Business a generat o creștere de 190% a numărului de candidați care au aplicat pentru poziții vacante, a influențat pozitiv evoluția indicelui de retenție a angajaților (+18%) și a crescut cu 51% gradul de implicare voluntară a angajaților în programele de învățare si dezvoltare profesională.

La nivel internațional, soluțiile multipremiate Games for Business au generat rezultate excepționale în companii precum Coca-Cola, Generali, PwC, NN, OTP Bank, KPMG și Erste Bank.

Related posts

Conferința ”Impactul reformei asupra serviciilor sociale în Romania”

Ligia Voro

[Enjoy Transylvania!] UMCH: University Targu Mures Medical Campus Hamburg

Transilvania Business

Tudor Giurgiu despre cinema, modă și stilul vestimentar atipic care îi definește imaginea. „Costumele Tudor Tailor au personalitate, una care aduce destul de mult cu îndrăzneala TIFF-ului” 

Transilvania Business

Noutăți de la fabrica Ford din Craiova: investiție de 30 de milioane de dolari și începerea producției primului SUV Ford Performance în România

Ion Surdu

iCEE.fest: UPGRADE 100 – start în mai puțin de 24 de ore

Ligia Voro

Directorul general Bosch din Blaj, în vizită la UMFST Tîrgu Mureș

redactia

Canadienii de la Litens Automotive, nouă unitate de producție lângă Timișoara

Stefana Muresan

Transilvania de Nord, cea mai activă la noile proiecte industriale

Nora Dumitrescu

O bijuterie din Cluj, în finala unui concurs mondial de design

Nora Dumitrescu

Vodafone, Top Employer 2020

Ligia Voro

Trei clădiri ale Spitalului Județean Sibiu, reabilitate termic din fonduri europene

redactia

Lucrări de renovare a Palatului Reduta ce găzduiește Muzeul Etnografic al Transilvaniei

Stefana Muresan

Cinci antreprenori români, invitați să își deschidă business în SUA

Nora Dumitrescu

Platformă de biologie moleculară pentru boli infecțioase în Baia Mare

Nora Dumitrescu

IMM-urile propun un program de măsuri pentru relansarea economică a României

Traian Dan

Vitacom Electronics, cifră de afaceri de 10,7 milioane de euro în 2017

Stefana Muresan

Aeroportul Internațional „Avram Iancu” Cluj lansează zborurile către Hurghada, Egipt, operate de AlMasria Universal Airlines

Stefana Muresan

CJ Cluj: Lucrări de reabilitare a drumului județean Gilău – Someșul Rece – Marisel

Stefana Muresan

Vinul de coacăze “made in Sălaj”, trimis în Cluj și Bihor

Nora Dumitrescu

Primăria Deva își reia activitatea: angajații revin la muncă, cu excepția celor izolați la domiciliu

Ion Surdu

Legume bio, cultivate cu ajutorul peștilor la Colegiul Silvic Transilvania Năsăud

Stefana Muresan

Gratuități pentru turiștii care vizitează Oradea

Traian Dan

Începe construcţia autostrăzii pe care o aşteptăm de zeci de ani. Se fac 9 tunele de 5 km

redactia

Enel deschide la Timișoara prima stație de încărcare a mașinilor electrice situată într-un aeroport

Stefana Muresan

Leave a Comment