Real Estate Ultimele stiri

CBRE lansează servicii omnichannel de retail și industrial

  • Nevoia de spații de depozitare devine un factor cheie pentru a deservi consumatorul de retail
  • Rata de vânzări online s-ar putea dubla în următorii 5 ani, la 15% din totalul vânzărilor de retail
  • 5 din 10 chiriași de retail solicită detalii despre spații industriale pentru a-și eficientiza procesul de livrare

CBRE, liderul pieței de consultanță imobiliară, lansează în România o gamă de servicii omnichannel pentru retailerii care vor o adaptare rapidă la noul context de piață prin extinderea spațiilor industriale. Serviciile omnichannel sunt prezente deja de trei ani în rețeaua globală CBRE, cel mai des fiind întâlnite în Statele Unite și Marea Britanie iar pandemia de Covid-19 a accelerat sinergia dintre retail și industrial peste tot în lume.

„Trăim într-o lume omnichannel atât la nivel individual, cât și la nivel de business, astfel că serviciile noastre devin și ele omnichannel. Scopul lansării de astăzi este acela de a deservi consumatorul final și de a răspunde nevoilor acestuia, oriunde se află, offline sau online. Indiferent de mediul de interacțiune cu produsele clienților noștri, soluția de real estate rămâne esențială pentru a ajunge aproape de consumator”, a declarat Răzvan Iorgu, managing director, CBRE România.

Noua gamă de servicii lansată de CBRE România prin echipele multidisciplinare de retail și industrial integrează soluțiile deja oferite retailerilor în cei peste 17 ani de experiență a echipei locale. Astfel, pe lângă achizițiile de terenuri, leasing, optimizare de portofoliu, fuziuni și achiziții și property management, serviciile omnichannel facilitează accesul chiriașilor la soluții tipice pentru sectorul industrial.

Decizia strategică a CBRE vine într-un moment cheie, trimestrul al patrulea având o importanță majoră în cuantumul vânzărilor anuale de retail online. Perioada octombrie – decembrie generează peste 35% din vânzările totale de retail online, datorită campaniilor de Black Friday și de Crăciun, situație care se reflectă inclusiv într-o nevoie temporară mai mare pentru spații industriale.

„Consumatorul petrece tot mai mult timp în online. Sectorul de ecommerce crește rapid iar datele noastre indică o dublare a ratei de vânzări online de la 7 la 15% în maximum cinci ani. La rândul său, dinamica prezenței consumatorului în magazinele fizice aduce cu sine o nevoie de eficientizare și optimizare stocuri, în timp real. Nevoia de spații de depozitare devine un factor cheie pentru a deservi consumatorul: timpii de livrare la comanda online și experiența de cumpărare în spațiul fizic depind de calitatea procesului logistic. Pentru a vă face o idee asupra cererii, vă pot spune că 5 din 10 retaileri cu care discutăm ne solicită detalii atât pentru spații de retail, cât și pentru industrial”, a adăugat Răzvan Iorgu.

Echipa de retail a CBRE România, condusă de Carmen Ravon, a consiliat tranzacții cu branduri internaționale din diferite domenii de activitate, de la fashion (Peek & Cloppenburg, grupul Inditex, Victoria’s Secret, C&A, LC Waikiki), accesorii și echipamente sportive (Decathlon, Sportisimo), la FMCG (Nespresso, Burger King, Starbucks, McDonald’s), fiind totodată implicată în tranzacții de fuziuni și achiziții, cum ar fi preluarea rețelei de supermarketuri Maya de către lanțul Profi.

Pe piața de industrial, prin echipa coordonată de Andrei Jerca, CBRE a consiliat tranzacții de închiriere cu spații de depozitare pentru numeroși retaileri offline și online, pentru companii de distribuție, transport și logistică, precum și tranzacții cu spații industriale pentru companii din producție. Printre clienții recenți ai departamentului de industrial se numără Carrefour, PepsiCo, Sameday, NDB Logistics, DS Smith și E Van Wijk.

Carmen Ravon și Andrei Jerca au o experiență în real estate de peste 13 ani fiecare, perioadă în care au lucrat atât în consultanță, cât și în dezvoltare, respectiv administrare de spații imobiliare.

Piața spațiilor industriale moderne din România urmează să depășească nivelul de 5 mil. mp până la finalul anului, arată datele CBRE. Raportat la populația României, acest volum reprezintă un stoc industrial de 260 mp per mia de locuitori, sub nivelul din regiune (347 mp per mia de locuitori în Ungaria sau 510 mp per mia de locuitori în Polonia), cu potențial de creștere în continuare. În ceea ce privește spațiile de retail, potrivit CBRE, stocul de retail modern era estimat la finalul trimestrului al treilea la 3,84 mil. mp de centre comerciale și parcuri de retail.

Related posts

Lecții de condus pentru mașini: Continental învață vehiculele să parcheze independent

Stefana Muresan

Angajatori din Transilvania, în topul celor mai doriți din România

Nora Dumitrescu

Fujikura construieşte o nouă fabrică de producere a cablajelor în Moldova

Stefana Muresan

Proprietarul agenției de turism Christian Tour lansează propria companie aeriană: AnimaWings

Papuc Irina

11 șoferi au demisionat de la Aeroportul Internațional Sibiu

Papuc Irina

Oradea va avea două centre de colectare selectivă a deșeurilor

Traian Dan

Fabrica Ardudana a intrat în Clusterul Mobilier Transilvan

Nora Dumitrescu

AGRARIA 2018: Tehnică agricolă de ultimă generație. Inovație în zootehnie

Stefana Muresan

Silviu Toader, noul manager al European Multisolutions Systems

Nora Dumitrescu

MobilaDalin. Reduceri de preț la toate produsele și consiliere telefonică pentru comenzi de acasă

Ligia Voro

EXCLUSIVE NETWORKING AT THE LUXURY GALA PARTY YACHT CLUB DE MONACO

Stefana Muresan

Sala Sporturilor din Brașov devine „spital de campanie“ pentru tratarea pacienților cu Covid-19

Papuc Irina

O companie clujeană a lansat primul magazin online din România cu documente de HR profesioniste

redactia

ELITE ÎN BUSINESS Banat-Transilvania. Top 220 companii cu capital străin: locurile 201-220

Ion Surdu

#EURoad2Sibiu. In 2019, All Roads Lead to Sibiu

Stefana Muresan

Bratislava Property Summit 2017

Ionut Oprea

Viitorii manageri ai Bosch, instruiți în unitățile de producție din Ardeal

Nora Dumitrescu

Centura Zalăului, aprobată de consilierii locali

Nora Dumitrescu

Portalul Investitorilor din România se lansează o dată cu promovarea Bursei la statutul de Piață Emergentă

Ion Surdu

Banca Transilvania, planuri ambițioase pentru acest an

Stefana Muresan

Tabletele și laptop-urile au luat locul vacanțelor de Black Friday 2020

Traian Dan

Tot ce trebuie să știi despre iCEE.fest 2018, festivalul de digital & online care a transformat Bucureștiul, pentru două zile, în capitala europeană a Internetului

redactia

mömax deschide săptămâna viitoare un magazin la Oradea

Traian Dan

Infineon Technologies, extindere in Novo Park

Transilvania Business

Leave a Comment