Furnizorul de servicii externalizate Sykes Entreprises Eastern Europe a demarat o campanie de atragere a 112 persoane pentru a-i face funcţionari de informaţii clienţi la Cluj, potrivit Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă.
În România, Sykes are birouri în Cluj-Napoca, Sibiu, Braşov, Oradea și 1.593 de angajaţi la finele anului trecut. Un angajat într-un departament de call-center, care oferă servicii doar în limba romană, poate câştiga până la 2.000 de lei, însă venitul crește dacă știe o limbă rară, ca olandeza sau daneza, depăşind 1.000 de euro.
Grupul american de soluţii de management şi servicii a intrat pe piaţa locală în 2010, cu un spaţiu de 1.800 mp închiriat în clădirea de birouri Sigma Center, dezvoltând proiecte pentru Samsung.
Compania coreeană a lansat un serviciu de asistenţă non-stop pentru clienţii de pe piaţa locală care au smartphone-uri şi gadgeturi purtabile ale companiei, furnizarea acestuia fiind externalizată către Sykes.