Cluj Lideri si afaceri Sanatate Ultimele stiri

Cum a fost anul 2020 pentru unul dintre cei mai importanți producători de cosmetice din România: creștere de 73% a vânzărilor online

La finalul unui an atipic, care a impus reguli noi și găsirea unor soluții rapide și competitive, Cosmetic Plant – unul dintre cei mai importanți producători de cosmetice din România, fondat în 1991 la Cluj-Napoca – a reușit să se mențină în topul companiilor românești de cosmetice prin lansări de produse noi și inovatoare, reorganizare și redesign al portofoliului de produse și o creștere medie lunară a vânzărilor online de 73%.

Pentru producătorul din Cluj-Napoca anul a debutat cu extinderea distribuției la raft a unei noi game de produse Face Care (lansate în noiembrie 2019), urmate de campanii integrate pe online. În primăvară, au urmat alte două produse care au completat gama Body Care: gel și loțiune igienizantă pentru mâini, iar în vară a urmat lansarea gamei OZON Sun Care, cu creme și emulsii de protecție solară bazate pe un ingredient inovator, uleiul de măsline ozonizat, potrivit datelor transmise revistei Transilvania Business.

În a doua parte a anului, au fost lansate pe piață alte opt produse inovatoare, iar schimbări majore au existat și la nivelul designului portofoliului de produse.

În acest an au crescut vânzările online ale Cosmetic Plant. Astfel, în perioada ianuarie-octombrie, compania a înregistrat o creștere medie lunară a vânzărilor pe acest canal de 73%, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2019.  Cea mai mare pondere în vânzări au avut-o produsele din gama essential: cremele de mâini (o creștere medie de 24%), produsele din gama Vitamina C Plus (o medie de 20%) iar vedetele au fost produsele cu rețete pe bază de gălbenele, cu 30%.

De asemenea, în luna mai compania și-a adăugat la palmaresul de 9 premii internaționale încă trei medalii – una de aur și două de argint – pe care le-a obținut la cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume, World Quality Selections, organizat de Monde Selection, Bruxelles. Produsele câștigătoare fac parte din gama nouă fusion, lansată în noiembrie 2019: 4D – Ser antirid concentrat cu acid hialuronic 4D & extract de ceai verde (medalia de aur), Crema hidratantă matifiantă cu CBD (canabidiol) & pudră din orez organic și Crema antirid revitalizantă cu Olea Vitae & ulei de măsline organic (medalii de argint).

Susana László (foto), director general și co-acționar Cosmetic Plant, spune că în ciuda provocărilor pe care le-a adus acest an și a impredictibilității cu care încă ne confruntăm, este mulțumită de rezultatele obținute și de realizările companiei.

„Situația economică actuală a fost un test perfect pentru strategia de relansare și repoziționare a companiei pe care am demarat-o anul trecut, iar acum avem dovada clară că pașii strategici pe care i-am gândit atunci au fost corecți. Creșterea vânzărilor și interesul foarte evident față de noile produse lansate sunt un semnal că românii apreciază produsele autohtone și se numără printre preferințele lor. Vom continua să investim în cercetare, pentru a găsi ingrediente inovatoare și eficiente, pe baza cărora să creăm noi produse. Ca urmare a faptului că de la an la an ne-am extins sistemul de distribuție și a crescut prezența noastră în piață, precum și în urma diversificării categoriilor de produse, avem în plan să facem noi investiții în automatizarea proceselor de producție și în mărirea spațiului de depozitare. De asemenea, anul viitor, prin accesarea unor fonduri europene, dorim să investim în construirea unei noi fabrici.

Pentru acest an, estimăm o cifră de afaceri de 11,3 milioane lei, nu mult diferită față de cea din 2019. Dar, luna decembrie este încă la început și, de obicei, numărul comenzilor crește în această perioadă”, declară Susana László.

Potrivit datelor din Registrul Comerțului, compania a raportat în anul 2019 o cifră de afaceri de 11,3 milioane de lei și un profit net de 1,4 milioane lei. Numărul mediu de angajați raportat pentru anul trecut a fost de 39.

Related posts

Voucherele de vacanţă au scos la lumină economia care funcționa la negru

Ligia Voro

Cluj: Cazare gratuită pentru părinții copiilor internați la Oncologie

Stefana Muresan

Începe perioada de subscriere pentru listarea Transilvania Broker de Asigurare

Stefana Muresan

Localitatea Borșa din Maramureș ar putea fi atestată stațiune turistică de interes național

Stefana Muresan

Globalworth: We are all committed to fight and overcome this crisis

Ionut Oprea

Premieră: prima Dacia Duster cabrio coupe din România, realizată în București

Traian Dan

EHang Partners to Build Eco-Sustainable Vertiport in Italy

Ionut Oprea

Fermierii din Covasna au primit în ultimii ani subvenții de 325 de euro de persoană. APIA: Sumele totale depășesc bugetul CJ

Ion Surdu

Maxagro din Timiş țintește afaceri de 30 de milioane de euro

Stefana Muresan

Investiție de 8,9 mil. lei în depozitul de gaze Depomureş

Stefana Muresan

Mercedes-Benz și Suzuki din Ungaria reiau săptămâna viitoare producția

Traian Dan

Românii au subscris titluri de stat în lei și în valută de peste 2 miliarde lei

Traian Dan

Un milion de euro pentru Aeroportul Oradea, ajutor de la Comisia Europeană

Traian Dan

[Enjoy Transylvania!] Mayor of Arad, Gheorghe Falcă: “A beautiful future is built on education and culture”

Transilvania Business

Președintele ANAT: Încasările din turism au urcat cu circa 20%

Stefana Muresan

Dezvoltatorul de hale industriale Mara Com Mixt, împrumut de 15 milioane lei pentru cel mai mare complex rezidențial din Timișoara

Stefana Muresan

Americanii de la TE Connectivity au investit 6 mil. euro într-o fabrică de senzori la Giarmata

redactia

Rețeaua Lemnul Verde și-a redeschis terasa din Dej

Nora Dumitrescu

Karpatia Horse Show. Spectacolul unic al echitației de top mondial revine pentru a VI-a ediție 

Ligia Voro

Cine sunt anonimii care au pus Oradea pe harta proiectelor europene

Stefana Muresan

“Capitala” Ardealului, mai scumpă decât capitala României

Stefana Muresan

Producătorul lactatelor Monor se apropie de 100 mil. lei

Stefana Muresan

Colectarea selectivă la Cluj: apar 100 de noi puncte de salubritate

Nora Dumitrescu

Top Drinks va promova în Ardeal vinurile Basarabiei

Nora Dumitrescu

Leave a Comment