Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Cum a fost anul 2020 pentru unul dintre cei mai importanți producători de cosmetice din România: creștere de 73% a vânzărilor online

La finalul unui an atipic, care a impus reguli noi și găsirea unor soluții rapide și competitive, Cosmetic Plant – unul dintre cei mai importanți producători de cosmetice din România, fondat în 1991 la Cluj-Napoca – a reușit să se mențină în topul companiilor românești de cosmetice prin lansări de produse noi și inovatoare, reorganizare și redesign al portofoliului de produse și o creștere medie lunară a vânzărilor online de 73%.

Pentru producătorul din Cluj-Napoca anul a debutat cu extinderea distribuției la raft a unei noi game de produse Face Care (lansate în noiembrie 2019), urmate de campanii integrate pe online. În primăvară, au urmat alte două produse care au completat gama Body Care: gel și loțiune igienizantă pentru mâini, iar în vară a urmat lansarea gamei OZON Sun Care, cu creme și emulsii de protecție solară bazate pe un ingredient inovator, uleiul de măsline ozonizat, potrivit datelor transmise revistei Transilvania Business.

În a doua parte a anului, au fost lansate pe piață alte opt produse inovatoare, iar schimbări majore au existat și la nivelul designului portofoliului de produse.

În acest an au crescut vânzările online ale Cosmetic Plant. Astfel, în perioada ianuarie-octombrie, compania a înregistrat o creștere medie lunară a vânzărilor pe acest canal de 73%, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2019.  Cea mai mare pondere în vânzări au avut-o produsele din gama essential: cremele de mâini (o creștere medie de 24%), produsele din gama Vitamina C Plus (o medie de 20%) iar vedetele au fost produsele cu rețete pe bază de gălbenele, cu 30%.

De asemenea, în luna mai compania și-a adăugat la palmaresul de 9 premii internaționale încă trei medalii – una de aur și două de argint – pe care le-a obținut la cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume, World Quality Selections, organizat de Monde Selection, Bruxelles. Produsele câștigătoare fac parte din gama nouă fusion, lansată în noiembrie 2019: 4D – Ser antirid concentrat cu acid hialuronic 4D & extract de ceai verde (medalia de aur), Crema hidratantă matifiantă cu CBD (canabidiol) & pudră din orez organic și Crema antirid revitalizantă cu Olea Vitae & ulei de măsline organic (medalii de argint).

Susana László (foto), director general și co-acționar Cosmetic Plant, spune că în ciuda provocărilor pe care le-a adus acest an și a impredictibilității cu care încă ne confruntăm, este mulțumită de rezultatele obținute și de realizările companiei.

„Situația economică actuală a fost un test perfect pentru strategia de relansare și repoziționare a companiei pe care am demarat-o anul trecut, iar acum avem dovada clară că pașii strategici pe care i-am gândit atunci au fost corecți. Creșterea vânzărilor și interesul foarte evident față de noile produse lansate sunt un semnal că românii apreciază produsele autohtone și se numără printre preferințele lor. Vom continua să investim în cercetare, pentru a găsi ingrediente inovatoare și eficiente, pe baza cărora să creăm noi produse. Ca urmare a faptului că de la an la an ne-am extins sistemul de distribuție și a crescut prezența noastră în piață, precum și în urma diversificării categoriilor de produse, avem în plan să facem noi investiții în automatizarea proceselor de producție și în mărirea spațiului de depozitare. De asemenea, anul viitor, prin accesarea unor fonduri europene, dorim să investim în construirea unei noi fabrici.

Pentru acest an, estimăm o cifră de afaceri de 11,3 milioane lei, nu mult diferită față de cea din 2019. Dar, luna decembrie este încă la început și, de obicei, numărul comenzilor crește în această perioadă”, declară Susana László.

Potrivit datelor din Registrul Comerțului, compania a raportat în anul 2019 o cifră de afaceri de 11,3 milioane de lei și un profit net de 1,4 milioane lei. Numărul mediu de angajați raportat pentru anul trecut a fost de 39.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Parteneriat Mastercard și TransferGo valabil și în România pentru transferuri internaționale de bani

Articolul următor

Olandezii de la Dietsmann vor opera pe câmpurile petrolifere din Crișana

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Distribuție Energie Electrică România (DEER) Cluj, cel mai mare distribuitor național de profil, a organizat proiectul educativ “Școala Altfel cu Micul Energetician”, proiect care face parte din campania sa educativă.
Citeste mai mult

DEER predă energetica viitoarelor generații

3.000 de elevi din ciclul primar de învățământ învață despre energie în cadrul proiectului educativ. Distribuție Energie Electrică…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share