Unul dintre cei mai mari retaileri online din România, elefant.ro, oferă clienților săi, începând cu data de 7 decembrie 2020, posibilitatea de a comanda produsele preferate cu livrare prin oficiile Poștei Române. Cele două părți au semnat recent un parteneriat.
„Prin intermediul acestui parteneriat cu Poșta Română dorim să oferim tuturor clienților elefant.ro acces la opțiuni variate de livrare, indiferent unde se află. Am ascultat mereu vocea clienților și, în ultimul an, am investit o mare parte din eforturile noastre de dezvoltare către îmbunătățirea experienței acestora, de la primul click pe site până când intră în posesia produselor comandate”, explică Sergiu Chircă, CEO la elefant.ro.
La rândul său, Horia Grigorescu, directorul general al Poştei Române, a spus că parteneriatul cu elefant.ro este „extrem de important în strategia Poştei Române de a-şi extinde cota de piaţă pe segmentul comerţului online”. „Ne îndreptăm permanent către zona de clienţi netradiţională a Poştei Române, iar parteneriatul cu elefant.ro ne reconfirmă ca avem capacitatea de a ne adapta rapid la schimbările de pe piaţa serviciilor poștale”, a adăugat Grigorescu.
La nivel de logistică, elefant.ro deține un centru de fullfilment în apropierea Bucureștiului, a cărui suprafață a fost majorată cu 30% în cursul acestui an. În total, compania deține în prezent peste 8000 mp de spații logistice. Odată cu dezvoltarea centrului de fullfilment, a crescut și echipa alocată operațiunilor logistice depășind în acest moment o pondere de 30% la nivel de companie.