Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Chinezii de la Sinohydro vor să termine centura Zalăului înainte de termen

Consorțiul Sinohydro – Goodprod și-a propus să finalizeze tronsonul II al variantei de ocolire a municipiului din Sălaj înainte de termenul contractual.

Reprezentanții firmei constructoare, Li Rui, managerul de contract, și Li Hugiang, managerul de proiect, au avut o întâlnire cu reprezentanții administrației publice locale: primarul Zalăului, Ionel Ciunt, și viceprimarul Teodor Bălăjel. Discuțiile au vizat valorificarea potențialului mediului de afaceri local, prin implicarea și colaborarea cu firme locale pentru execuția lucrărilor.

“Am avut o discuție utilă și constructivă în vederea clarificării unor aspecte ce țin de demararea lucrărilor, conform contractului de achiziție. Varianta de ocolire este un proiect extrem de important pentru comunitatea noastră.

Ne-am exprimat disponibilitatea de a ne implica în acest proiect, chiar dacă nu suntem parte în contractul de achiziție. Suntem aproape de începerea efectivă a lucrărilor, iar reprezentanții firmei constructoare și-au propus ca investiția să fie finalizată înaintea termenului contractual”, a transmis primarul Zalăului.

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a semnat contractul cu asocierea condusă de Sinohydro, primul contract de construcție de drum câștigat de o companie din China în România. A fost și unica ofertă depusă.

Compania chineză va asigura din Asia doar partea de management şi utilajele specializate, forţa de muncă necesară lucrărilor urmând să fie angajată de pe plan local, de unde vor fi închiriate şi o parte din utilaje. Contractul este de 185 de milioane de lei, fără taxa pe valoarea adăugată.

Acesta include proiectarea şi execuţia a cinci viaducte şi două poduri, precum şi a intersecţiilor giratorii cu Drumul Național 1F şi cu Drumul Județean 191C. Traseul are 5,5 km. Sursa de finanțare o reprezintă fondurile europene nerambursabile.

Durata contractului este de șase luni proiectarea și 24 de luni execuția, perioada de garanție a lucrărilor fiind de 84 de luni. Prima licitație pentru acest obiectiv, unde a ofertat doar Drum Asfalt Oradea, a fost anulată, fiind considerată ca inacceptabilă / neconformă.

Total
9
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Sălajul și Satu Mare vor face pachete turistice comune

Articolul următor

Federal Express Corporation, găzduită în parcul logistic WDP

Citește și:
Citeste mai mult

Se modernizează Tabăra Moneasa

Pe lista de investiții majore ale Consiliului Județean Arad în 2022, unul dintre obiectivele majore în domeniul cultură…
Citeste mai mult

Dimex 2000 amenajează malurile Cibinului

Trei societăți de construcții vor pune în valoare malurile râului care traversează municipiul Sibiu în cadrul unui proiect…
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
9
Share