Modelul de business promovat de rețeaua de băcănii Bologa va fi extins în sistem de franciză, a anunțat fondatorul afacerii, Ovidiu Oltean.
Planurile de extindere a afacerilor includ o fermă ecologică de păsări, și francizarea modelului de business Bolloga, după modul în care s-a concretizat la Cluj, conform Jurnalul. „Este un model de business care coagulează cei mai buni producători locali dintr-o zonă şi pune în centru un produs ecologic premium.
Noi avem de-a face în băcănie cu clienţi care îşi doresc, lângă păstrăvul nostru ecologic, un vin pe măsură, tot ecologic; sunt extrem de atenţi cu sortimentele pe care le aleg, de la diversitatea de făinuri, paste, seminţe şi alte produse de origine vegetală, la carmangerie, lactate, legume sau fructe”, spune Oltean.
Ovidiu și Vasilena Oltean au în plan deschiderea unei a doua băcănii Bolloga, în martie, după o investiție de 70.000 de euro. Prima a fost deschisă, cu 100.000 de euro, în cartierul Bună Ziua, din Cluj-Napoca. Afacerile pe anul trecut ale societății se ridică la 3 milioane de lei, iar pentru acest an estimarea este de 3,3 milioane.
Antreprenorii care au înființat Păstrăvăria Bolloga, din zona Huedin, au demarat un proiect destinat promovării și integrării produselor românești certificate ecologic. Ei au dat în folosință o băcănie în Cluj-Napoca, unitate ce comercializează produse din Transilvania, atât legume, fructe sau carne, cât și procesate.
Bazele păstrăvăriei au fost puse de cei doi antreprenori printr-un proiect european de 700.000 de euro. Aceasta cuprinde 15 bazine de incubație. Icrele sunt aduse din Danemarca, peștii fiind hrăniți cu mâncare ecologică din Austria. Pe terenul de 3.800 mp a fost amenajată și o zonă de relaxare.