Agricultura Alba Aniversări de companie Industrie Lideri si afaceri Producători Slider Ultimele stiri

Transavia – avans de peste 10% și locul 4 în clasamentul celor mai valoroase portofolii de mărci publicat de Brand Finance®

Compania Transavia ocupă locul al 4-lea în clasamentul celor mai valoroase portofolii de mărci publicat de Brand Finance® Romania 50, ediţia 2021, raportul anual privind cele mai valoroase și puternice brand-uri românești.

Lider al industriei locale de carne de pasăre, cu capital 100% românesc, compania deţine brand-ul Fragedo, alături de Libertan și alte mărci de prestigiu. În clasamentul de anul acesta, Transavia ocupă locul al patrulea, însumând o valoare cumulată a portofoliului de 81 milioane Euro, în creștere cu 8 milioane Euro faţă de ediţia precedentă (73 milioane Euro în 2020).

Brand Finance® este cea mai mare firmă independentă la nivel global în consultanţa privind evaluarea brand-urilor, fondată în 1996, cu scopul conectării brand-urilor cu profitabilitatea afacerii. Un Raport de Evaluare de Brand prezintă în detaliu ipotezele, sursele de date și calculele efectuate pentru a ajunge la valoarea brand-ului. Compania evaluează peste 5.000 de brand-uri în fiecare an, în toata lumea și în toate sectoarele, publicând peste 100 de rapoarte anual.

Al cincilea raport anual Brand Finance® asupra celor mai valoroase și mai puternice brand-uri românești coincide cu o perioada de prelungită incertitudine generată de pandemia globală de Covid-19. Turbulența economică se reflectă inevitabil în clasamentul acestui an, valoarea totală a celor 50 de brand-uri românești de top scăzând cu 3,7%, până la 5,6 miliarde EUR – în condițiile în care economia românească a înregistrat o scădere de 3,9% in 2020.

Chiar și în aceste condiţii, valoarea brand-urilor deţinute de grupul Transavia a continuat să crească, confirmând apetenţa consumatorilor pentru produse românești de calitate.

“Am primit cu satisfacţie clasamentul 2021 publicat de Brand Finance®, o confirmare a importanţei investiţiilor noastre în imagine și alinierea activităţii noastre zilnice la cele mai înalte exigenţe internaţionale, chiar și în vremurile de incertitudine pe care le traversăm.

Odată cu cei 30 de ani de activitate aniversaţi anul acesta, vom sărbători alături de partenerii și consumatorii noștri printr-o serie de surprize și campanii inovatoare, astfel încât să menţinem și să consolidăm favorabilitatea în rândul consumatorilor din România. Printr-o nouă campanie lansată chiar azi, ilustrăm beneficiile pentru care produsele noastre își merită locul pe mesele familiilor din România”, declară Ioan Popa, Președinte – Fondator Transavia.

Transavia, unul dintre cele mai solide business-uri de familie autohtone, celebrează anul acesta 30 de ani de activitate pe piaţa românească și internaţională, timp în care a devenit liderul local al categoriei de carne de pui. Companie cu capital 100% românesc, Transavia operează sustenabil un model de business integrat vertical, pentru a oferi cel mai înalt standard de alimentaţie consumatorilor români și de pretutindeni.

Deschiderea permanentă spre inovație în business a contribuit la succesul de care Transavia se bucură astăzi, clasându-se în topul celor mai valoroase companii din România. Unul dintre cei mai mari angajatori români, în prezent Transavia are peste 2.400 de angajați, care activează preponderent în cele 29 ferme de creștere a păsărilor și 4 ferme de producție vegetală, o fabrică de nutrețuri combinate, 3 abatoare de ultimă generație și o fabrică de procesare a cărnii.

Fermele Transavia sunt localizate în 8 județe din România, unde anual se produc peste 100.000 de tone de carne de pui. Produsele companiei sunt expresia celor mai înalte standarde de calitate și sunt prezente în majoritatea lanțurilor de retail modern prin brand-urile Fragedo, Libertan și Papane. Peste 25% la sută din producția anuală a companiei merge către export, în mai multe state europene, precum Marea Britanie, Irlanda, Franţa, Olanda, Ungaria, Grecia, Slovacia, Bulgaria, Spania și Croația, dar și pe continentul african, zona Mării Mediterane sau CSI.

Related posts

CBRE: Sameday – 2.300 mp în VGP Park Timișoara

Papuc Irina

Ursula von der Leyen anunță limitarea exporturilor UE de măști și echipamente medicale: „Trebuie să rămână în interiorul UE. Acum e Italia, dar și alte state vor avea nevoie”

Papuc Irina

Producătorii din Cluj s-au pus pe vânzări în Banat

Nora Dumitrescu

Fungicidul Zorvec, lansat pe piața românească de Corteva Agriscience

Stefana Muresan

Universitatea din Sibiu lansează două proiecte de 250.000 de euro în lupta cu Covid-19

Ion Surdu

Cinci contracte de finanțare de peste 100 de milioane de lei, semnate de Primăria Brașov: planuri de mobilitate urbană

Papuc Irina

Sibiul si Timisoara – orase prezente la Cities of Tomorrow #5 – cap de afis pe listele investitorilor

Ionut Oprea

Made in (cetatea high-tech) Brașov

Stefana Muresan

Cel mai mare producător de trenuri din lume, parteneriat cu Astra Vagoane Călători

Stefana Muresan

Zboruri săptămânale către Antalya de la Târgu Mureș

Ligia Voro

Renașterea vinurilor din Podgoria Lechința

Stefana Muresan

CNAIR a semnat contractul pentru realizarea centurii Comarnic, care va fi gata peste șapte luni

Stefana Muresan

Treceri de pietoni 3D, amenajate în centrul Zalăului

Nora Dumitrescu

Dm drogerie markt investeşte 13 mil. euro într-un nou sediu şi centru de distribuţie în Timişoara

Stefana Muresan

Este nevoie de o ”legislație permisivă” pentru revigorarea turismului balnear românesc

Stefana Muresan

Coaliția pentru Dezvoltarea României, scrisoare deschisă adresată premierului Dăncilă

redactia

Patronii din Maramureș vor plafonarea salariilor la stat la 5.000 de lei

Nora Dumitrescu

Proiect: Firmele vor putea oferi angajaților două noi tipuri de tichete destinate cheltuielilor pentru copii

Papuc Irina

Romsilva va împăduri suprafețele intens exploatate din Ardeal

Nora Dumitrescu

Start-Up Nation: Concurenţă de 3,3 pe un loc pentru finanţările nerambursabile de la stat

redactia

[Enjoy Transylvania!] Mayor of Arad, Gheorghe Falcă: “A beautiful future is built on education and culture”

Transilvania Business

Școală “smart” în Bihor: Toţi elevii învață prin jocuri şi aplicaţii, pe table interactive

Stefana Muresan

Top projects to consider when moving by 2025 – residential, future skyline changers | Bucharest – skyline transformation 2025

Ionut Oprea

Electrogrup va extinde monitorizarea video a străzilor Clujului

Nora Dumitrescu

Leave a Comment