Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

TB 100: HERLITZ – 30 de ani pe piața din România

Transilvania Business și cititorii săi fideli au fost dintotdeauna primii care au aflat despre toate momentele importante ale Herlitz România. Ne bucurăm, așadar, să putem împărtăși din nou un moment de mare însemnătate: în acest an brandul Herlitz aniversează 30 de ani de prezență pe piața din România.

 

Cu 30 de ani în urmă, în 1991, am introdus în România primele produse de papetărie marca Herlitz, atunci când nu existau încă în România produse de calitate și la standarde germane, sau chiar articole specializate pentru birou. Sărbătorim astfel trei decenii de emoții unice dăruite de Herlitz tuturor celor care au folosit produsele noastre, sărbătorim milioanele de zâmbete pe care le-am adus pe fețele micilor sau mai marilor noștri clienți, sărbătorim bucuria muncii împlinite dar și pasiunea pe care am inspirat-o. Cei 30 de ani de activitate vorbesc despre evoluția noastră și despre forța și reputația pe care am dobândit-o, într-un domeniu cu multe obstacole și transformări bruște. Oportunități, provocări, obstacole depășite, realizări notabile, parteneri de încredere și o echipă nemaipomenită: acestea sunt ingredientele rețetei descoperită și aplicată de-a lungul timpului de Herlitz România. Au fost trei decenii cu multe realizări și am reușit să atingem toate obiectivele pe care ni le-am propus.

Unul dintre momentele importante care ne-au marcat dezvoltarea a fost anul 2012, când grupul Pelikan a început preluarea operaţiunilor Herlitz la nivel mondial. Astfel, Herlitz România a preluat distribuția brandului Pelikan la noi în țară, alături de care compania noastră și-a confirmat poziția de top datorită caracterului complementar al produselor celor două mărci.

În toată istoria companiei noastre au existat, desigur, și perioade dificile, dar trecerea timpului ne-a demonstrat că momentele de criză au marcat, de fapt, începutul unor perioade de evoluție, care ne-au forțat să căutăm soluții, să devenim mai buni, mai flexibili, mai creativi. Dificil a fost în perioada anilor 2008-2009 când România a fost afectată la rândul ei de criza economică globală. Atunci am fost nevoiți să ne regândim strategia și să ne reorganizăm activitatea, astfel încât să ne optimizăm procesele și să lucrăm mult mai eficient decât am făcut-o până atunci. Un alt moment dificil a fost anul trecut când a debutat această pandemie care a dat întreaga lume peste cap. A fost un an incredibil de greu, care ne-a provocat să ne depășim limitele și să ieșim din zona de confort, să găsim permanent noi soluții, să ne adaptăm rapid situațiilor diverse, să fim alături de cei dragi nouă, dar și să avem grijă de business. Credem cu tărie că am reușit să obținem cele mai bune rezultate posibile, cu mult efort și dăruire din partea tuturor celor implicați, reușind să obținem o performanță, după părerea mea, de excepție. Am închis 2020 cu o scădere de doar 10% față de 2019, în condițiile în care școala s-a desfășurat în cea mai mare parte online, iar biroul s-a mutat acasă.

Trebuie să mai fac aici o mențiune importantă, care este dedicată echipei noastre. Povestea Herlitz în România a început odată cu primele produse care au intrat în țara noastră, iar aceasta nu ar fi fost posibilă fără oamenii din spatele business-ului. Este un moment pe care îl marcăm cu mândrie pentru că el semnifică și evoluția noastră ca echipă, bazată pe eforturile susținute ale tuturor. Pentru foarte mulți dintre noi, Herlitz România este poate primul job și, mai ales, locul unde am crescut și în care ni se permite în continuare să creștem, experimentând, învățând din greșeli și devenind astfel mai buni. Împreună putem muta munții din loc dacă asta ne propunem și știu că oricât de tulburi sunt vremurile, vom putea să ne păstrăm claritatea și să găsim întotdeauna puterea și direcția potrivită.

Compania Herlitz România este și va fi mereu dedicată excelenței și calității, principala noastră preocupare fiind întotdeauna sprijinirea educației, sănătății și siguranței copiilor acestei țări.

În final, doresc să multumesc încă o dată echipei, partenerilor, colaboratorilor și consumatorilor care au crezut în noi și în produsele noastre, de-a lungul celor 30 de ani de prezență pe piața din România!

 

Horațiu NICOLAU,

CEO Herlitz România

Articol publicat în ediția revistei Transilvania Business cu numărul 100 (24 februarie – 24 martie)

Total
1
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Peste 650 de km de drumuri județene vor fi modernizate în județul Arad

Articolul următor

TB 100: Dürkopp Adler România, start bun în 2021    

Citește și:
Citeste mai mult

2.9 billion people still offline

New data from ITU suggest ‘COVID connectivity boost’ – but world’s poorest being left far behind An estimated…
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
1
Share