ABSL (Asociația Business Services România) a premiat cele mai relevante proiecte ale industriei serviciilor de business. Evenimentul, aflat la a VI-a ediție, s-a desfășurat online.
Cele mai valoroase proiecte derulate de companii pe mai multe categorii precum inovație, excelență în business, CSR, colegul anului, au fost jurizate și prezentate audienței.
„Din fericire industria noastră a fost poate cea mai bine pregătită pentru izolare. Chiar termenul de outsourcing spune intrinsec acest lucru, fiind activități făcute prin definiție la distanță. 2020 a adus însă numeroase provocări companiilor din industrie, în arii precum managementul proiectelor și al echipelor, munca în echipă, asigurarea continuității serviciilor încă din primele zile de pandemie si livrarea acestora la cel mai înalt nivel către clienți din întreaga lume, procesul de recrutare, telemunca. Anul trecut a dus la următorul nivel atenția pe care companiile o acorda angajaților, familiilor acestora și comunității și a implusionat digializarea, automatizarea proceselor, inovația iar proiectele înscrise în competiție demonstrează aceste aspecte”, spune Ciprian Dan, Președinte ABSL.
Câștigătorii acestei ediții sunt:
Categoria Business Leaders in Business Excellence, premiază profitabilitatea și rezultatele obținute și este câștigată de Deutsche Bank Global Technology, urmată de Wipro Technologies și Microsoft România, aflate pe locurile 2 și 3.
Deutsche Bank Global Technology este câștigătoare prin proiectul eAuction, un instrument dezvoltat de departamentul de achiziții al companiei. Acest soft permite furnizorilor de bunuri și servicii să concureze online, în timp real și să ofere cele mai bune prețuri pentru servicii și produse.
Categoria Business Leaders in Business Inovation, premiază inovația, cea mai importantă caracteristică a industriei serviiciilor pentru afaceri. Compania câștigătoare este Hewlett Packard Enterprise, urmată de Deutsche Telekom Services Europe Romania și Wipro Technologies pe locul 2 și Goodyear Operation Romania pe locul 3.
Proiectul Edge-to-Office, dezvoltat de Hewlett Packard Enterprise, abordeaza intr-un nou fel telemunca si pune accent pe modul in care se conectează membrii echipei, indiferent de locul din care lucrează, aceștia fiind uniți de ADN -ul companiei care are ca puncte centrale cultura organizațională, obiectivele și clienții.
Relațiile cu clienții și partenerii au reprezentant cea mai mare provocare în pandemie, pentru că de multe ori au presupus schimbări majore în modul de organizare sau de interacțiune. Categoria Business Leaders in Customer Experience premiază cele mai bune soluții găsite de companii în îmbunătățirea serviciilor și a relatiei cu clienșii. În acest an, primul loc este ocupat de două companii – Microsoft România și Wipro Technologies. Locul doi a fost câștigat de Societe Generale Global Solution Center și locul 3 de Allianz Partners Bucharest.
Microsoft România a dezvoltat pentru rețeua de sănătate Regina Maria prima clinică virtuală pentru consultații online, în timpul stării de urgență. Proiectul a fost dezvoltat într-un timp record, de numai 10 zile.
Wipro Technologies a dezvoltat proiectul Moses pentru unul dintre cei mai mari clienți ai săi. Proiectul îmbunătățește sistemul de facturare cu ajutorul automatizării și reproiectării proceselor, mărind astfel eficiența și reducând numarul oamenilor care plecau din companie.
Categoria Business Leaders in CSR este câștigata de Societe Generale Global Solution Center, locul 2 este ocupat de Deloitte și locul 3 de Deutsche Bank Global Technology.
Code Hero, proiectul câștigător dezvoltat de Societe Generale Global Solution Center, ajută 2000 de copii, între 9 si 13 ani, din zonele rurale sau orașele mici să dezvolte abilități digitale, de programare și așa numitele „soft skills” (vorbitul în public, educație financiară, cum să facă o prezentare etc.) astfel încât, mai tarziu, aceștia să aibă o șansă crescută de a se angaja.
Categoria Business Leaders in Talent Development & Education este câștigată anul acesta de de Deloitte Regional Audit Delivery Center și de Eucom Business Language. Locul 2 a revenit companiei Genpact și locul 3 a fost câștigat de Teleperformance Romania.
Programul „Virtual Onboarding” dedicat noilor recruți, a fost dezvoltat de Deloitte în timp record, imediat după impunerea măsurilor de distanțare socială. Acesta a implicat cooperarea cu mediul universitar prin organizarea Academiei „Deloitte Audit Student Hub”, incluzând mentorat si supervizare virtuală în timpul formării profesionale, precum și dezvoltarea abilităților tehnice și de lucru în echipă.
#LearningMustGoOn este proiectul dezvoltat de Eucom Business Language. Proiectul constă în întâlniri lunare în care sunt prezentate cărți de dezvoltare personală si de business, în care sunt dezbatute cele mai importante idei, inclusiv cu autorii acestor cărți, și stabilite demersuri de punere a lor in practică.
Valentina Ponorache de la Hewlett Packard Enterprise a câștigat la categoria Collegue of the year. Aceasta categorie îi premiază pe acei oameni care se disting prin atitudinea și energia pe care o aduc in echipă, care voluntariază și sunt mentori și care au valori personale puternice.
Juriul acestei gale este format din reprezentanți ai industriei și mediului de afaceri:
Georgiana Andrei – Corporate Sales Director | Regina Maria The Heatlth Network
Elena Ardelean – Dealer Business Manager Central Europe | Steelcase Inc.
Bogdana Buhos – Director | PWC
Maria Florea – Key Client Director | JLL Romania
Aura Luca – Executive Vice President Operations Hungary and Romania, Skanska Commercial Development Europe
Cătălin Micu – Partener | Zamfirescu Racoti Vasile & Partners
Mihaela Perianu – Managing Partner | Dale Carnegie Romania
Andreia Stanciu – Head of ACCA – South-Eastern Europe
Mădălina Vilau – Managing Director | Marketing Insiders