Evenimentul a reunit hotelurile si comunitatea turismului romanesc pentru a le rasplati si a oferi recunoastere muncii si eforturilor depuse in ultimele luni, premiile fiind acordate si in cadrul unei conferinte organizate intre 27-28 mai 2021.
HOTELS & INVESTMENT
-
Hotel Opening of the Year
Categoria se adreseaza hotelurilor noi, inaugurate in perioada ianuarie 2020 – mai 2021.
- Locul 3: Mercure Timisoara
- Locul 2: ibis Styles Bucharest City Center
- Locul 1: Novum by the Sea
-
Best Upgrade for a Hotel
Categorie deschisa hotelurilor deja existente pe piata inainte de 2020 si care in timpul pandemiei au facut investiti majore in renovare.
- Locul 3: Balvanyos Resort
- Locul 2: Radisson Blu Hotel, Bucharest
- Locul 1: Athenee Palace Hilton
-
Transaction of the Year
Categoria isi propune sa premieze cele mai indraznete si curajoase tranzactii in domeniul hotelier facute in ultimele 18 luni.
-
Best Investment in Tourism Industry (other than hotel)
Categorie deschisa celor care au vazut potentialul diverselor zone turistice din Romania si au investit in ultimele 18 luni in pensiuni, crame sau alte locatii care au contribuit la pastrarea specificului local si oferirea de experiente unice turistilor. La aceasta categorie nu se incadreaza investitiile in hoteluri.
- Locul 3: Das Fort Boutique
- Locul 2: Timisoara Convention Center
- Locul 1: Ohma by winsedswiss
-
Best Hotel Design
Categoria vizeaza sa premieze cel mai inovator concept de design (interior si exterior) al unui hotel dintre cele inaugurate in perioada ianuarie 2020 – mai 2021.
-
Best Investment in Innovation and Technology
La aceasta categorie sunt premiate hotelurile care au reusit in ultimele luni sa se adapteze in timp real la mediul online si sa se foloseasca de toate instrumentele digitale pentru a fi aproape si a oferi cele mai bune conditii clientiilor lor.
TOURISM
-
Best Initiative for Supporting Local Tourism
Categoria isi propune sa scoata in evidenta si sa premieze intiativele sau programele care au sustinut relansarea turismul intern (atat in orase cat si pe litoral sau turismul montan) in ultimele 18 luni.
-
Best Initiative for Supporting Global Tourism
Aceasta categorie isi propune sa scoata in evidenta si sa premieze intiativele sau programele locale care au contribuit la relansarea turismului in afara granitelor Romaniei.
-
Best Digital Initiative for Inspiring Romanian Tourism
In cadrul acestei categorii vor fi premiate acele initiative din domeniul digital, platforme sau site-uri care au incurajat turistii sa incerce experiente unice in Romania.
BUSINESS AND PROFESSIONAL EXCELLENCE
-
Best Hotel Manager
Categoria ofera recunoastere muncii si eforturilor depuse de cei mai buni manageri de hotel care in ultimele luni au reusit sa duca business-ul mai departe si sa protejeze angajatii.
-
Employee of the Year in Hospitality
In cadrul acestei categorii sunt premiati acei angajati care in ultimele 18 luni au reprezentat un sprijin pentru hotelul in care lucreaza si s-au remarcat prin initiativa si profesionalism.
-
Best Business Inovation
Categoria ofera recunoastere hotelurilor sau agentiilor care si-au adaptat modelul de afaceri, demonstrand flexibilitate si inovatie, care au lansat produse sau servicii noi pentru continuarea activitatii in perioada pandemiei.
-
Best Social Media Campaign
Categoria premiaza hotelurile sau agentiile care au demarat cu succes o campanie in social media in timpul pandemiei. La aceasta categorie pot fi inscrise doar campaniile care au comunicat un mesaj puternic si care au reusit sa-si indeplineasca obiectivele, fie ca este vorba de cresterea gradului de constientizare, lansarea unui produs sau serviciu, fie chiar cresterea vanzarilor.
-
Best CSR Initiative of a Hotel or Travel Agency
Categoria premiaza cea mai buna initiativa CSR a unui hotel sau agentie de turism pentru sustinerea comunitatii in perioada pandemiei.
- Locul 3: Programul tip after-school gratuit pentru copii din Crit, Casa Kraus
- Locul 2: Donatie de produse sanitare pentru Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti, Spitalul Clinic de Urgenta Sfantul Ioan si Spitalul Clinic Dr. Ion Cantacuzino, Radisson Blu Hotel, Bucharest
- Locul 1: Cazare pentru personalul medical, Hampton by Hilton Cluj-Napoca
-
Industry Hero
Categoria aduce in prim plan acele organizatii sau grupuri care au oferit sprijin si au avut intiative pentru sustinerea industriei turismului si a ospitalitatii in perioada pandemiei.
-
Best Business Initiative / Collaboration Launched in the Pandemic
In cadrul acestei categorii sunt premiate acele initiative/colaborari dintre business-uri lansate, in pandemie, care au ajutat la continuarea activitatii.
-
Exceptional Hospitality Hygiene & Safety Measures
Categoria premiaza acele hoteluri care au oferit si ofera un mediu sigur si curat turistilor, care opereaza cu cele mai inalte standarde in domeniul igienizarii, respecta practicile de distantare sociala si fizica specifice pandemiei COVID-19.
- Locul 3: Hotel PRIVO
- Locul 2: Alpin Resort Hotel Poiana Brasov
- Locul 1: Accor Group
-
Chef of the Year for Hotel Industry
Categoria ofera recunoastere profesionistilor care s-au adaptat demonstrand flexibilitate si inovatie pentru continuarea activitatii in perioada pandemiei.
-
Employer of the Year (Organization)
Categoria ofera recunostere celor mai buni angajatori (hotel, agentie, etc.) in domeniul turismului si ospitalitatii care au reusit sa isi pastreze toti angajatii pe perioada pandemiei si/sau au investit in dezvoltarea lor profesionala.
- Locul 1: Bacolux Hotels
- Locul 2: JW Marriott Bucharest Grand Hotel
- Locul 3: Balvanyos Resort
Special
-
Most Courageous Initiative in Airline Industry
Premiul ofera recunoastere pentru a investi in dezvoltarea flotei intr-o perioada in care zborurile comerciale au fost limitate
-
Best Industry Partnership Initiative
Premiul ofera recunoastere pentru initativa de a reuni organizatiile si asociatiile din domeniu cu scopul de a sprijini si dezvolta sectorul turistic din Romania
-
Personality of the Year
Premiul ofera recunoastere eforturilor depuse in cadrul actiunilor de reprezentare in fata autoritatilor si sprijinire a industriei ospitalitatii
- Daniel Mischie