Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

ATP Bus a încheiat testarea în Oradea și merge la Brăila

ATP Trucks Automobile, compania românească producătoare de autovehicule de transport rutier și persoane, continuă sesiunile de prezentare ale autobuzului electric ATP Bus e-UpCity, la cererea autorităților locale. Produsul ATP Bus a fost lansat oficial pe piața din România în data de 13 mai a acestui an.

Cu o activitate de peste 25 de ani în domeniul auto, ATP Group și-a dezvoltat începând cu 2019 segmentul producție auto. Astfel a luat naștere o noua marcă auto: ATP Trucks. De la ATP Trucks avem basculanta și betoniera Truston 8×4, capul tractor Truston 4×2 și autobuzul electric cu omologare europeană ATP Bus e-UpCity.

Am încheiat prima testare solicitată de compania de transport locală din Oradea. Am avut feedback de la mai multe categorii implicate în activitatea de exploatare a autobuzului nostru: management superior, coordonator de flotă, conducători auto. Rezultatele din punct de vedere tehnic au fost pozitive iar din punct de vedere al esteticii și confortului e-UpCity și-a impresionat călătorii. Cu o medie de 113 km efectuați într-o medie zilnică de 9 ore, în trafic urban aglomerat dar și în trafic mai lejer, cu diferiți consumatori de energie activați (sistem climatizare, iluminare interioară, sisteme multimedia), autobuzul a înregistrat un consum de 34% a nivelului bateriei. Transferurile pe roți ale e-UpCity de la Baia Mare la Oradea și retur, puțin peste 200 km/sens, au solicitat bateria la un nivel de consum 77%, respectiv 67% , declara Lucian Varga, Directorul general ATP Trucks.

Reamintim că prototipul ATP Bus e-UpCity are în total 83 de locuri, o lungime de 12,18 m. Are o autonomie de minim 200 km în oraș, ce poate fi extinsă până la 360 de kilometri. Componentele sunt achiziționate de la furnizori consacrați: cele 8 pachete de baterii sunt produse CATL – gigantul bateriilor EV și furnizor pentru cele mai prestigioase brand-uri auto. Cu referire la axe menționăm producătorul german ZF Friedrichshafen AG consacrat pe piața de profil, respectiv pe cei de la DANA GK Drive System. Motorul electric al autobuzului e-UpCity este un motor sincron cu magnet permanent dezvoltat de DANA Prestolite. Sistemul de frânare este definit de experții de la WABCO, sistemul de climatizare încorporează tehnologia VALEO iar sistemul de direcție este marca BOSCH/ZF.

Iată că e-UpCity 100% electric, cu arhitectura sa modernă și profilul ECO (ECOlogic & ECOnomic) poate răspunde nevoilor urbane de înlocuire a autobuzelor vechi și poluante, dar și solicitărilor de optimizare a costurilor. Este o soluție alternativă și competitivă în procesul de modernizare a transportului public urban.

Suntem bucuroși să răspundem acum solicitării de testare venită din partea Societății de transport public local Braicar Brăila. E încurajator când ni se transmite faptul că efortul nostru ca și producători români este apreciat. Vom încredința reprezentaților transportului local brăilean autobuzul nostru până la data de 02 iulie 2021, toate datele culese de dânșii în această perioadă fiind importante pentru evaluarea la care încă este supus prototipul nostru, a menționat fondatorul ATP Group, dl Mircea Cirț.

Informații detaliate despre caracteristicile tehnice ale noului produs se pot regăsi pe site: http://www.atp-bus.com/. Distribuţia ATP Bus UpCity se va realiza prin dealer-ul auto al Grupului, anume prin ATP Motors (https://www.atp-motors.com/). Clienţii beneficiază astfel de servicii și produse integrate: servicii specializate de mentenanţă şi reparaţii auto în service-uri autorizate, acces la piese de schimb pentru autovehicule – originale dar și aftermarket, asistenţă în service caroserie cu decontare directă a asigurărilor, servicii specializate de consultanţă pentru achiziție și vânzare auto, posibilitatea de a recepționa oferte prin platforme de licitații, finanţare și asigurări auto.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Noi provocări tehnologice la Hirschmann Automotive TM

Articolul următor

Timișoara va da Băncii Mondiale 900.000 de lei pentru a afla care e viitorul termoficării din oraș

Citește si:
Total
0
Share