Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Sălajul va avea brand de județ. Daniel Sterejan, noul manager al Asociației de Dezvoltare

Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Sălaj Plus (ADISP) are un manager nou, Daniel Stejeran, după ce a promovat concursul organizat în iulie pentru această funcție. Contractul de management este încheiat pe o trei ani.

În vârstă de 39 de ani, Stejeran a ocupat funcția de director al Centrului Național de Informare și Promovare Turistică Șimleu Silvaniei, fiind și director al Asociației Memoriale Hebraica Nușfalău, calitate în care supraveghează și coordonează activitățile Muzeului Memorial al Holocaustului Șimleu.

Anterior, a lucrat ca asistent universitar în cadrul Universității Babeș-Bolyai Cluj-Napoca. Absolvent al Facultății de Istorie și Filosofie (UBB), secția studii iudaice, Stejeran a făcut un masterat în cadrul aceleiași instituții de învățământ superior, iar în prezent urmează studii universitare de doctorat.

„Sunt încrezător că din această poziție, alături de celelalte instituții județene, mass-media și parteneri, putem descoperi și redescoperi Țara Silvaniei – județul Sălaj. Șansa acestui teritoriu vast, încă puțin explorat, este să pornim cu dreptul în ceea ce privește promovarea turistică, culturală, identitară sau de orice formă.

Luând modele de la cei care au experiență și expertiză în domeniu, îmbunătățind forme aplicate și modele de succes putem reuși să poziționăm județul Sălaj pe harta obiectivelor turistice și culturale ale României”, spune Stejeran.

ADISP dezvoltă o aplicație online despre tot ce înseamnă promovare turistică, locuri și oameni în Țara Silvaniei, dar și informații utile despre principalele evenimente ale județului.

„Este o platformă în care va trebui să implicăm toți factorii, de la primari, centre de informare turistică, producători tradiționali, până la marii operatori economici și instituții locale și județene. Un alt gând al meu este de a începe să ne promovăm atracțiile turistice deosebite în propriul județ și în județele învecinate Sălajului.

Împreună cu comunitățile locale trebuie atrași, prin diversitatea acțiunilor, evenimentelor, festivalurilor, sau a altor forme, turiști și pasionați de astfel de obiective. Avem lângă noi județe care au fost atât de explorate încât turiștii caută altceva, nou și inedit.

Țara Silvaniei are un potențial extraordinar și oportunitatea de a avea un nou start mai amplu și mai bun. ADISP trebuie să devină un pivot important în dezvoltarea Țării Silvaniei. Dacă trendul va fi unul favorabil, avem toate șansele să creăm un brand județean puternic”, a declarat noul manager.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Ungaria construiește, la doar câțiva kilometri de graniță, pe ruta Hódmezővásárhely – Szeged, un sistem tram train

Articolul următor

Carnea - tematica celei de-a șaptea ediții a festivalului Transilvania Gastronomică din Sibiu

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
CNIPT
Citeste mai mult

Peregrinări prin Țara de Jos a Călatei

Centrul Național de Informare și Promovare Turistică (CNIPT) Zalău va promova această zonă a județului Sălaj printr-un tur…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share