Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

DRDP Timișoara folosește cu succes lucrările în regie proprie, cu mai multe avantaje

Direcția de Drumuri și Poduri Timișoara apelează tot mai des la propriile resurse pentru a rezolva problemele de pe șoselele din zona de activitate. Cea mai cunoscută lucrare din ultima perioadă este cea pentru reabilitarea DN68A, celebra ”Coșevița”, pentru ca în ultima perioadă DRDP să lucreze pe un alt drum din zonă, 59B, Cărpiniș – Deta din Timiș.

În urmă cu câțiva ani, la DRDP Timișoara a sosit un ”kit de reparații”, un set de utilaje cu care să poată asigura intervenții pe drumurile din administrare. În ultima perioadă aceste utilaje au fost puse la lucru destul de mult. Intervențiile se realizează prompt, nu se așteaptă după licitații și acordarea contractelor către firme care sunt sau nu serioase. Dacă DRDP trebuie să tragă pe cineva la răspundere trage… proprii muncitori. Și, se pare că metoda are succes. Două lucrări importante, de mari dimensiuni, au fost abordate cu succes, în acest sistem.

Desigur, cea mai importantă și cea mai mediatizată a fost investiția la DN 68A – drumul de la Margina la autostrada A1, unde șoseaua rapidă lipsește, fiind vorba despre porțiunea cu ”tuneluri pentru urși”. Drumul național din zonă era într-o stare deplorabilă, plin de gropi și denivelări, preluând un trafic mare, care a accentuat distrugerile. Aici DRDP Timișoara a lucrat la reparații suprafețe izolate și întinse plus marcaje si completări acostamente. Aici s-a lucrat în paralel cu un contractor privat, dar drumul a fost adus la un standard net superior.

Acum se lucrează de mai multe săptămâni pe DN 59B, șoseaua care leagă Cărpiniș de Deta, tot în Timiș . Pe sectoarele reciclate cu tehnologia ”in situ” a început de curând execuția de marcaje rutiere, tot în regie proprie, cu echipa Secției Producție DRDP Timișoara. Primul sector în lucru este Cenei – Uivar. În paralel, de la Uivar spre Pustiniș, tot în regie proprie, se așterne stratul de protecție peste sectorul reciclat. Pe acest drum sa apelat la reciclare ”in situ” și s-a lucrat din iulie. De asemenea, s-au așternut covoare asfaltice de protecție peste lucrarea de reciclare, plus marcaje.

Alte lucrări în regie proprie în zonă au inclus realizarea de reparații pe A1, între Remetea Mare și Nădlac în Tmiș.

Total
17
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Komoder vrea să mute producția de fotolii inteligente din China în România

Articolul următor

Orașul Recaș din Timiș va avea o nouă bază sportivă ridicată cu două milioane de lei, de la bugetul de stat

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
17
Share