Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Brisk, primii 5 ani

Brisk a aniversat în 2021 primii 5 ani de expansiune pe piața din România. Ce urmează, explică Claudiu Bisnel, managing partner Brisk Group.


Care au fost primele gânduri și argumente pentru înființarea Brisk? Care a fost principala motivație în acești 5 ani?

BRISK este în primul rând un principiu sănătos axat pe dezvoltare. Ideea de a aduce performanță în România a fost primul gând care a stat la baza înființării Brisk . Experiența personală a fost argumentul pentru a pune bazele acestei companii, serviciile de calitate livrate international, au ajutat să prezentăm încredere echipei aici.  Motivația este reprezentată de dorința de a aduce plus-valoare în fiecare acțiune pe care Brisk o intreprinde și de evoluția continuă.

Ce borne reper au fost atinse și depășite în această perioadă, care au fost în sinteză principalele provocări dar și cele mai importante reușite?

Dublarea cifrei de afaceri a companiei, iar viitorul arată că față de 2020, ne vom dubla cifra din nou, dar si  faptul că echipa s-a mărit considerabil.  În ultimii anii am depășit livrarea a peste 100 de proiecte si peste 600.000 mp construți în mai multe sectoare (rezidențial, office, industrial) echipa fiind formată din peste 60 de specialiști în domeniu, iar cu aceste aspecte constatate considerăm că Brisk este în continuă cursă pentru a atinge noi obiective. Provocarea cea mai mare pentru noi a fost și este cea de a găsi și atrage în echipa Brisk talente și oameni cu abilități profesionale bine dezvoltate, asigurarea ca livrăm întru standard și peste așteptările clienților.

Care sunt din perspectiva dvs. argumentele de business ale Brisk în piață și care sunt beneficiile pentru clienți?

Experiența dobândită de o complexitate mare, care contribuie la  eficientizarea timpului și a costurilor precum și asigurarea unei calități sporite, sunt beneficiile pe care noi, Brisk Group, le putem oferi clienților.

Cum vedeți evoluția pieței din România și transformările post pandemie? Care sunt principalele obiective pentru 2021-2022?

Evoluția în România este dictată de evoluția la nivel mondial. Creșterea prețurilor care a dus și la creșterea costurilor în construcții, garantat duce si la creșterea prețului pentru clientul final. România trebuia să experimenteze această creștere care o va forța  la o alinire a țărilor europene dezvoltate. Văd o efervescența în piață, văd lucururi pozitive și un potențial mare, deschiderea unor noi poli de dezvoltare. Menținerea relației de continuitate cu clienții din portofoliu, și, bineînteles, dobândirea altor clienți noi, sunt obiectivele majore care ne duc spre atingerea țelului nostru, cel de evoluție continuă determinată de diversitatea proiectelor.

Care este mesajul dvs. pentru clienți, parteneri, echipă?

Suntem un partener de încredere, întotdeauna One Step Ahead pentru dumneavoastră. WE never walk alone!

___

Un articol publicat în revista TB 106 – “Orașele câștigătoare”

Total
1
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

GÜHRING - de peste 15 ani în România

Articolul următor

Cum sprijină SAP dezvoltarea economiei digitale post-pandemie

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
1
Share