Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Lorikeet RDM – Investiția în tehnologie evită amenzile de la ANAF!

Soluția web Lorikeet RDM (Retail Device Manager) este un manager al rețelei de case de marcat, monitorizând în permanență starea de funcționare și trimiterea zilnică de date fiscale către ANAF. Unică pe piața din România, Lorikeet RDM oferă informații în timp real despre orice casă de marcat electronică conectată cu sistemul centralizat ANAF, oferind soluția eficientă pentru respectarea prevederilor din ordinul OpANAF nr. 435/2021 cu privire la conectarea aparatelor de marcat electronice fiscale la sistemul informatic al MF – ANAF.

Lorikeet RDM se adresează tuturor rețelelor de hiper / super / minimarket-uri, rețelelor de farmacii, rețelelor de restaurante și fast food-uri, rețelelor de benzinării, rețelelor de magazine de bricolaj și articole pentru casă și grădină, precum și rețelelor de cinematografe.

Cu Lorikeet RDM se poate verifica în timp real:

– Funcționarea corectă a caselor de marcat, astfel că se poate interveni imediat pentru a le repune în funcțiune și a evita sancțiunile autorităților;

– Care este situația în timp real a transmiterii de date către ANAF de la fiecare casă de marcat din rețea.

Funcționalitățile Lorikeet RDM:

– Raportează netransmiterea plăților electronice către ANAF;

– Verifică starea caselor de marcat electronice;

– Verifică fișierele acceptate / respinse de ANAF;

– Arhivează fișierele .xml în baza de date locală;

– Permite vizualizarea datelor transmise către ANAF împărțite pe taxe, TVA, retururi, anulări;

– Permite actualizarea de la distanță a firmware-ul casei de marcat;

– Arhivează actele de confirmare primite de la ANAF;

– Exclude fișierele .xml transmise și stocate corect în imprimantele caselor de marcat, pentru a evita avertismentele repetate de anomalii;

– Permite vizualizarea stării imprimantelor caselor de marcat în timp real;

– Posibilitatea personalizării panoului de comandă.

Disponibilă în România exclusiv prin PlinTech, soluția este intuitivă, ușor de utilizat, compatibilă cu orice case de marcat și dispune de SaaS (Software as a Service) fără taxe de întreținere, actualizări continue în concordanță cu ghidurile ANAF, disponibilitate completă a informațiilor și abonament anual.

 

Lorikeet RDM este o extensie a suitei de soluții Lorikeet, dezvoltată exclusiv de Plin Tech, din care fac parte și soluțiile dedicate Lorikeet Retail, Lorikeet Warehouse, Lorikeet RFID, Lorikeet Pharma și Lorikeet Healthcare.

PlinTech este partenerul strategic care oferă soluții avansate Auto/ID, Mobile, Wireless, Voice, RFID și sisteme de plăți electronice companiilor din România și Europa de Est. Compania este specializată în optimizarea proceselor operaționale, de la producție și logistică și până la distribuție.

PlinTech este parte a grupului KFI, fondat în 1991 la Milano, lider în implementarea soluțiilor integrate pentru trasabilitatea și urmărirea tuturor fazelor supply chain.

 

Contact

+40 749 136 746

office@plintech.ro

www.plintech.ro

Lorikeet RDM

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

A apărut radiografia economiei Maramureșului

Articolul următor

Centura metropolitană a Clujului și drumul expres spre A3, programate până în 2024

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share