Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

150 de mici întreprinzători locali vor să vândă în rețeaua Iulius

Ferma de Păpuși este prima afacere din Cluj acceptată din programul Go Local | Foto: Iulius

Programul Go Local, inițiat în toamnă de grupul Iulius, a suscitat interes din partea unor antreprenori din Cluj-Napoca sau Timișoara.

Primii beneficiari dintre cei 150 înscriși și-au inaugurat unitățile în mall-urile Iulius sau Palas. La Cluj, prima antreprenoare acceptată în program este Tunde Szabo, cu un magazin de marionete de tip Muppets, comercializate inițial la târguri și pe internet. „Primele zile au fost foarte bune. Procesul de selecţie a fost facil”, spune inițiatoarea afacerii Ferma de Păpuși.

Go Local sprijină business-urile aflate la început de drum să acceseze reţeaua de centre comerciale. Primii beneficiari au deschis deja unități, alţii au participat la târguri, iar mulţi se află în etapa finală de semnare a parteneriatului. Programul este implementat în Iulius Timişoara,  Cluj-Napoca, Iaşi, Suceava, Palas Iaşi.

Obiectivul este de a creşte numărul de retaileri activi şi, din acest program, în cinci ani să se dezvolte noi reţele de antreprenori la nivel naţional. Producători de articole artizanale sau cosmetice organice, mici întreprinzători din HoReCa şi divertisment, florării, producători apicoli, magazine cu produse pentru copii, antreprenori de servicii sunt profilurile celor care s-au înscris în program.

De curând, au fost inaugurate primele două locaţii, 20 de aplicanţi se află în etapa finală de semnare a parteneriatului, iar alţii au participat la târguri. Alţi participanţi şi-au făcut cunoscute produsele la târgurile organizate în proiectele Iulius din ţară. Go Local se înscrie în strategia de sustenabilitate a rețelei comerciale în comunitate.

Business-urile care finalizează procesul de selecție beneficiază de măsuri de scutirea temporară de la plata chiriei, reduceri de 25-50%, flexibilitate la durata contractului, campanii de promovare şi consultanță integrate, beneficii care pot ajunge până la 10.000 de euro. Ponderea chiriaşilor locali din rețeaua Iulius-Palas este de 16%, iar a celor naționali, de 20%. Cele mai extinse rețele de mall-uri din România sunt Iulius, Vivo, Shopping City, Value Centre.

Total
5
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

SPEEDWELL a semnat un contract de finanțare cu Banca Transilvania pentru Fazele 2 și 3 ale proiectului TRIAMA Residence

Articolul următor

ARL va moderniza Calea Moților cu 6 milioane €

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
5
Share