Distribuitorul de echipamente de instalații pentru construcții a dat în funcțiune, în acest început de an, două unități de prezentare a produselor, în localitățile Cluj-Napoca și Turda.
Acestea sunt amplasate pe străzile Frunzișului și Câmpiei și prezintă noutăți și soluții tehnice de ultimă generație. Romstal este împărțită în cinci divizii: Thermo, Hydro, Sanni, Electro, Ceramic și are un portofoliu de 30.000 de articole. Asociații săi sunt Enrico Perini (italian cu cetățenie română) – 51%, compania Framan (Italia) – 40%, Ovidiu Henter – 9%.
Perini a început activitatea în România cu vânzarea de calorifere, iar apoi a vândut Romstal Leasing către fondul financiar belgian KBC, într-o tranzacție de 70 milioane euro. Magazinele în franciză ale Romstal au 150 mp, din care 70% depozitul și 30% spațiul de expunere. Sunt vizate orașele țării cu o populație de peste 15.000 locuitori. Francizatul urmează un program de instruire după care întreaga activitate a magazinului este monitorizată. Astfel de francize au mai fost deschise în Ucraina, Republica Moldova, Rusia, Italia sau Bulgaria.
Romstal avea, în 2020, afaceri de 828 de milioane de lei. Principalii săi competitori, la nivel național, sunt Honeywell România (364 de milioane), Honest General Trading (230 de milioane) – toate din București, Melinda-Impex Odorheiu Secuiesc (228 de milioane) și Viesmann Ghimbav (181 de milioane).