Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Cum lucrează turcii pe autostrada Sălaj – Bihor

“Turcii de la Nurol au ieșit excelent din iarnă, reușind să scape de noroaie și să avanseze bine atât la terasamente, cât și la structuri.
Constructorul din Turcia a avansat atât la terasamente, cât și la structuri | Foto: API

Constructorul Nurol se află în grafic cu Autostrada Transilvania (A3) între Suplacu de Barcău și Nușfalău, conform Asociației Pro Infrastructură.



“Turcii de la Nurol au ieșit excelent din iarnă, reușind să scape de noroaie și să avanseze bine atât la terasamente, cât și la structuri. Contractul pentru cei 13,5 km a fost semnat în 30 septembrie 2020. Are ordin de începere 1 februarie 2021, cu 6 luni proiectare și 18 de execuție. Proiectul tehnic a fost aprobat în august 2021.

Lotul este banal, fără structuri impresionante, relief perfect plat. Constructorul are doar câteva pasaje și poduri de făcut, un nod rutier și un spațiu de servicii. Felul în care arată șantierul după sezonul rece ne dă speranțe că antreprenorul, aflat la primul proiect în România, va păstra ritmul bun și își va respecta termenul contractual de finalizare: primăvara anului 2023”, potrivit API.

În topul autostrăzilor aflate în construcție în țara noastră, UMB, Strabag și Nurol aveau cele mai mari progrese spre finele anului trecut, conform Economica.net. Grupul UMB raporta un prim avans de 10 puncte procentuale pe tronsonul 3 al Drumului Expres Craiova – Pitești.

În clasament urma Strabag, cu un progres de 5,5% pe lotul Târgu-Mureș – Ungheni din A3. Gradul de execuție pe acest tronson ajungea la 85%. Poziția a treia era ocupată de constructorul Nurol din Turcia, cu 4% din lucrările aferente acestui lot din A3.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Independența energetică, reconstrucția economică sunt prioritățile oamenilor de afaceri de limbă germană grupați în clubul DWNT. Investitori din șase țări europene s-au întâlnit la Cluj.

Businessmenii germani din Cluj pregătesc reconstrucția economică de după război

Articolul următor
Compania Macromex are dificultăți mai mare de a face angajări la depozitul său din zona Câmpia Turzii decât în Ilfov.

Macromex își găsește cu greu angajați la Câmpia Turzii

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
proiecte
Citeste mai mult

Clujul marilor proiecte pe hârtie

Metroul, trenul metropolitan și centura metropolitană propriu-zisă încă nu au ajuns în faza de șantier, conform listei proiectelor…
Turism
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share