Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

FAN Delivery, platforma online de personal shopping a FAN Courier, se extinde la Timișoara și în localitățile limitrofe

FAN Delivery, o platformă online de personal shopping cu livrare rapidă, lansată anul trecut de FAN Courier, este operațională, începând de luna aceasta în municipiul Timișoara. Prin intermediul aplicației omonime, clienții pot achiziționa o gamă variată de produse, care vor fi livrate într-un interval de maximum 90 de minute.

Locuitorii orașului Timișoara dar și cei din mai multe localități limitrofe, au la dispoziție serviciile FAN Delivery, platformă de personal shopping prin intermediul căreia își pot achiziționa produse dintre cele mai diverse, cu livrare la domiciliu în cel mai scurt timp.

Compania va continua și la Timișoara parteneriatul strategic cu lanțul de magazine Auchan, încheiat la lansare și valabil în toate orașele în care platforma se extinde. Astfel, clienții pot comanda produse din orice hipermarket Auchan din Timișoara, iar acestea le vor fi livrate acasă.

Produsele comandate în oricare dintre magazinele înrolate pe platformă vor fi livrate în 90 de minute.

”Conform strategiei de dezvoltare, anul acesta punem în aplicare un plan accelerat de expansiune, astfel încât, în decembrie 2022, să fim prezenți în 10 orașe reprezentative ale țării. Rezultatele obținute în București ne-au motivat să ne extindem rapid astfel că lansarea în Timișoara vine la doar câteva săptămâni după Cluj-Napoca. Piața indică o nevoie încă nesatisfăcută de astfel de platforme cu livrare rapidă în orașele României, de aceea vrem să ajungem la cât mai mulți clienți, în cât mai multe zone din țară. FAN Delivery este exact serviciul de care au nevoie oamenii ocupați, care au foarte puțin timp liber, pe care ar prefera să-l petreacă cu familia și nu la cumpărături. Noi îi ajutăm să-și optimizeze timpul, oferind clienților noștri posibilitatea de a achiziționa, prin intermediul aplicației, o gamă largă de produse, de la hipermarket, cosmetice și electronice, flori, cărți sau cadouri. Așa cum ne-am obișnuit deja clienții, menținem și la Timișoara parteneriatul cu lanțul Auchan, astfel încât clienții noștri să-și poată achiziționa produsele preferate din magazinele pe care retailerul le are în oraș”, a declarat Dragoș Arnăutu, CEO FAN Delivery.

Lansată în București, la finalul anului trecut, aplicația mobilă FAN Delivery și platforma online www.fandelivery.ro a crescut și după primele două luni de la lansare, în aplicație erau înrolați 28 de comercianți, urmând ca încă cel puțin 20 să intre pe platformă în curând. Platforma de personal shopping își propune ca, în primele 12 luni de activitate, să depășească 10 milioane de lei și o medie zilnică de 700 de comenzi.

Total
1
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

Oradea a găzduit „Invest In” - „Fonduri europene pentru IMM-uri 2021–2027”

Articolul următor

Introducerea trenurilor de mers cadențat: o propunere pentru 21 de orașe din România

Citește și:
Citeste mai mult

Street Music Festival la Satu Mare

În perioada 1-3 iulie, Primăria Municipiului Satu Mare, Centrul cultural G.M. Zamfirescu și Asociația Culturală pentru Tinerii din…
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
1
Share